Hopelijk valt m'n rooster de komende weken mee Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hopelijk valt m'n rooster de komende weken mee Pandora2 schreef:Lijkt wel of je niets meer gedaan krijgt...paardje rijden, stallen proper maken, hooi naar de wei wandelen voor de volgende morgen...lijkt wel of je midden in de nacht nog in de modder loopt te klooien
), maar het feit dat je 's avonds na het werk naar je paard gaat en dat je je eigenlijk zit te haasten. Al is haasten niet het juiste woord, maar dat je echt zo denkt van 'oh, ik moet nog snel de stal mesten, paardje binnen halen, hooi geven want het is al donker'. Terwijl je in de zomer nog gerust om 22 uur in die stal staat te schrapen.
En ben een stuk actiever als ik een vast dagritme heb arabella2000 schreef:ik vind het echt erg dat het nu zo vroeg donker is ...
Ik heb dus om 18 uur al het idee dat het beddtijd is (dus 22 uur :S)
Ik heb nu mijn daglichtlamp maar naast de bank gezet zodat ik daar in de avond altijd licht van heb. Ik merk dat ik dat wel heel erg fijn vind
djuulsie schreef:Mmmm, misschien toch het proberen waard dan! Nog een bepaald merk dat aan te raden is?

)
vuurneon schreef:Ik mag geen anti zonnebrandcreme gebruiken, anders gaat het het effect van de zonnebank tegen gaat
Maar, wel na de douche de huid lekker invetten
Ik ga 1 keer in de week: 15 minuten voorkant, 15 minuten achterkant en dan nog 5 minuten op beide zijkanten (heb niet zo'n tosti-ijzer haha, deze laat de zijkanten anders wit als je alleen op rug en buik ligt)
.
verootjoo schreef:Afanaisa91 schreef:En om nou met zonnebrand op naar de zonnebank te gaan...
Dat doe ik altijd. Het is vet slecht om zonder creme onder de zonnebank te gaan...

Ben vrolijk, barst van de energie en zit echt lekker in mijn vel.
Ik denk een combi van mijn operatie (sinds de operatie ben ik sowieso minder moe en niet meer chronisch verkouden), ander werk, vitamine D en heel veel sporten (en daarna in de sauna
).
. Als het maar niet zoals dit jaar tot begin april blijft sneeuwen