Geen zin hebben in uitgaan

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 14:26

Cheetahfan schreef:
Ik heb precies hetzelfde. :) Ben nu 17 en ben wel vaak uit geweest, maar heb er nu gewoon niet meer zo'n behoefte aan ofzo. :P Als ik er eenmaal ben vind ik het vaak wel leuk, maar na een uurtje ben ik het wel weer zat. Nu is er hier ook niet heel veel om uit te gaan, dus het is niet echt een 'must', maar ik merk wel dat mensen erg aandringen en denken dat je een volstrekte loser bent als je zegt dat je er niet veel aan vind.

Hier kan ik me geheel bij aansluiten, behalve dan dat ik 18 ben.

Vanaf het moment dat ik het uitgaan wel gehad had merkte ik dat het contact met een hele grote groep vrienden direct verwaterde en kreeg ik naar mijn hoofd geslingerd dat ik saai was.
Ach, ik heb na een volle week school en na een hele zaterdag werken gewoon geen zin meer om uit te gaan, dan zit ik liever thuis.

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 14:33

Ik ben 27 en ben ook 1 of twee keer uit geweest, ik vond er niets aan. Beide keren was ik voor middernacht weer thuis.
Ook drink ik geen druppel alcohol, gewoon omdat het mij niet trekt.
De meeste feestjes beginnen pas tegen 23:00 uur, om die tijd lig ik al lang te knorren.
Want mijn werkdag begint om 6:00 dus mijn wekker gaat dagelijks om 5:00.

Af en toe ga ik wel eens naar de film op vrijdag of zaterdag. En ook ga ik 1 of 2 keer per jaar naar een concert van een bandje dat ik leuk vind. Vaak zijn dat soort dingen ook voor middernacht klaar.
Maar echt stappen in een of andere stink discotheek...nee.

ano0uk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 14:37

jorika1986 schreef:
Ik ben 27 en ben ook 1 of twee keer uit geweest, ik vond er niets aan. Beide keren was ik voor middernacht weer thuis.
Ook drink ik geen druppel alcohol, gewoon omdat het mij niet trekt.
De meeste feestjes beginnen pas tegen 23:00 uur, om die tijd lig ik al lang te knorren.
Want mijn werkdag begint om 6:00 dus mijn wekker gaat dagelijks om 5:00.

Af en toe ga ik wel eens naar de film op vrijdag of zaterdag. En ook ga ik 1 of 2 keer per jaar naar een concert van een bandje dat ik leuk vind. Vaak zijn dat soort dingen ook voor middernacht klaar.
Maar echt stappen in een of andere stink discotheek...nee.

Precies dit. Al ben ik dan 24 en gaat mijn wekker om half 7. Als ik thuiskom na werk en paard wil ik het liefst slapen. En als ik een keer uit ga
(1x in het jaar, of naar een bruiloftsfeest oid) heb ik serieus 3 dagen nodig om bij te komen. Met 5 dagen in de week werken trek ik dat gewoon niet en heb daardoor ook helemaal geen zin in.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 14:38

Ik (nu 18) heb er nooit behoefte aan gehad. Wel eens uitgeweest. In een pub (om huidige vriend te meeten) was het wel gezellig, geen lawaai dat tegenwoordig muziek wordt genoemd en geen mensen zo dicht op elkaar, dansend, dronken, zoenend en droogneukend, zoals in veel clubs. Gewoon gezellig praten en wat drinken :D Clubs, vooral in Amsterdam, niets voor mij :')

Vind het erg apart van mensen dat ze een bepaalde leeftijd zo koppelen aan uitgaan, er vanuit gaan dat als je die leeftijd hebt, je wel uit gaat, dat leuk vindt. Ik krijg ook echt vragen van leeftijdsgenoten als 'waar ga je allemaal uit?' en niet 'ga je wel eens uit'? :=

ankehoix

Re: Geen zin hebben in uitgaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 14:52

Hier nog iemand, ik ben 16 en al mn vriendinnen gaan regelmatig uit. Toch ga ik eigenlijk nooit mee, ik heb het druk genoeg in het weekend en doordeweeks dat ik echt geniet van 's avonds gewoon lekker niks meer te hoeven en heerlijk te chillen op de bank met een zak chips. :+

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 18:50

Ik kan er totáál niet inkomen haha. Ik ga nu denk ik zo'n 2/3 jaar 1-2 keer in de week uit. En ik vind het geweldig! Grote feesten, kleine feesten, gewoon lekker in mijn stadje, carnaval etc.

Tot ongeveer mijn 17e ging ik ook nooit uit. Ik wilde niet, vond het niet leuk zei ik altijd heel stellig.
Uitgaan, dat is toch niks aan?! Tot ik het een keer ging proberen.
Wat was er nu eigenlijk aan de hand? Ik was niet zo populair, was bang dat mensen me raar zouden vinden ,dat ik niet kon dansen... etc.
Dat is nu compleet omgeslagen en ik heb de grootste lol.

Dus, eigenlijk kan ik jullie wel deels begrijpen. Want ik heb die tijd ook zeker gehad. Maar het is zonde om je door de redenen die ik hierboven noemde tegen te laten houden. Het is namelijk geweldig! (verschilt natuurlijk ook per persoon voordat ik dit hele topic over me heen krijg)

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 19:05

Ik kan je helaas niet vinden in je verhaal Inney, ik vind het gewoon echt niet leuk... en ga verder ook 6 dagen in de week uit bed om 6 uur.. dus dan ben je uiteindelijk ook wel op...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 19:09

Ik vond het toen ik 16/17 was niks, ben nu 25 vind het nog niks. Ga wel graag eens naar een kroegje of terrasje wat drinken, en af en toe een concert. Maar ik vind het gewoon echt niet leuk, het echte uitgaan en zuipen..

Voordeel is ook dat ik het nu lichamelijk niet trek :D

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 19:12

Inney schreef:
Het is namelijk geweldig! (verschilt natuurlijk ook per persoon voordat ik dit hele topic over me heen krijg)

Hoe durf je te zeggen dat het geweldig IS Inney?!?!?!? Wtf?!??!

Haha :D

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 19:19

Hier hetzelfde! Ik ben 18 en een paar keer uit geweest, maar vind er echt geen bal aan! Vaak zit ik wel een avondje gezellig met vriendinnen, maar als hun dan naar de kroeg gaan haak ik af. Mijn vriendinnen kennen me ook niet anders ;)

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 19:43

Geryon schreef:
Inney schreef:
Het is namelijk geweldig! (verschilt natuurlijk ook per persoon voordat ik dit hele topic over me heen krijg)

Ja Geryon, dat DURF ik echt!!!! _O-

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 19:47

Inney schreef:
Geryon schreef:

Ooooo nu ga je mij dus wel zoooooo over je heen krijgen he!!!!!

Haha dat klinkt eigenlijk best wel verkeerd _O-

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 20:12

Tsja, ik ben 20, nog nooit uitgeweest... Ik houd niet van feestjes en al helemaal niet.van alcohol :P

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 20:18

Geryon schreef:
Inney schreef:

Ooooo nu ga je mij dus wel zoooooo over je heen krijgen he!!!!!

Haha dat klinkt eigenlijk best wel verkeerd _O-

Het klinkt pas verkeerd nu jij zegt dat het verkeerd klinkt :')

Ibanez

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 20:22

Ik ga eigenlijk ook nooit uit. Af en toe een drankje op een terras met vrienden vind ik veel leuker! Of gezellig thuis. Het is mij te duur en ik zit net zo lief thuis..