Cheetahfan schreef:Ik heb precies hetzelfde.Ben nu 17 en ben wel vaak uit geweest, maar heb er nu gewoon niet meer zo'n behoefte aan ofzo.
Als ik er eenmaal ben vind ik het vaak wel leuk, maar na een uurtje ben ik het wel weer zat. Nu is er hier ook niet heel veel om uit te gaan, dus het is niet echt een 'must', maar ik merk wel dat mensen erg aandringen en denken dat je een volstrekte loser bent als je zegt dat je er niet veel aan vind.
Hier kan ik me geheel bij aansluiten, behalve dan dat ik 18 ben.
Vanaf het moment dat ik het uitgaan wel gehad had merkte ik dat het contact met een hele grote groep vrienden direct verwaterde en kreeg ik naar mijn hoofd geslingerd dat ik saai was.
Ach, ik heb na een volle week school en na een hele zaterdag werken gewoon geen zin meer om uit te gaan, dan zit ik liever thuis.
Ben nu 17 en ben wel vaak uit geweest, maar heb er nu gewoon niet meer zo'n behoefte aan ofzo.
Als ik er eenmaal ben vind ik het vaak wel leuk, maar na een uurtje ben ik het wel weer zat. Nu is er hier ook niet heel veel om uit te gaan, dus het is niet echt een 'must', maar ik merk wel dat mensen erg aandringen en denken dat je een volstrekte loser bent als je zegt dat je er niet veel aan vind.
Clubs, vooral in Amsterdam, niets voor mij