.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 16:55

@marrianne: woon je in de buurt van Groningen? :)

Erwin89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 17:02

marrianne schreef:
jeetje zeg, wat een herkenbaar verhaal.

Hier iemand die keer op keer teleurgesteld word door vriendinnen. als ik er midden in de nacht voor ze moet zijn, ben ik er voor ze. Als ze in de put zitten of wat dan ook, het maakt me niet uit.

maar beide dames zijn nu ineens beiden zo gelukkig met een vriendje dat ik niet meer pas in dit plaatje.
komt er dus op neer dat ik hele weekenden in mijn eentje thuis spendeer. inclusief avond met oud en nieuw.

Ik ben absoluut niet contactgestoord en probeer altijd open en spontaan te zijn, maar toch zijn mensen altijd huiverig richting mij.

momenteel is het zo dat ik echt een mental breakdown heb gehad omdat ik me eenzaam en bedonderd voel. Mijn moeder vind dat ik nu naar een psycholoog moet, maar ik zie niet in wat dit mij erin moet gaan helpen om vrienden te maken. Ik wil gewoon leuk en gezellig doen met mensen en soms lief en leed delen als dat nodig is.

ik herken me ook wel deels in jou verhaal. dat soort dingen zijn idd erg vervelend :j

Alina1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 17:18

Voor mij ook wel herkenbaar.
Ik heb soms het idee dat het zo wat gegroeid is helaas.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 12:58

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-02-23 15:52, in het totaal 1 keer bewerkt

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 15:18

Annett1990 schreef:
@marrianne Wat vervelend zeg! :(
Zo gaat het bij mij ook altijd, sta 24/7 voor iedereen klaar, maar andersom hoef k het van heel veel mensen niet terug te verwachten als ik iemand nodig heb..
Dat herken ik ook heel erg, ik vind mezelf behoorlijk spontaan, kan ik wel zijn iig. maar soms heb ik t idee hoe mensen er mee om gaan/op reageren dat ik contactgestoord ben of heel raar ben ofzo..
Ik heb ook een psycholoog, dat kan best helpen. Je hoeft je er echt niet voor te schamen ofzo hoor als je naar een psycholoog toe gaat, zijn zo veel mensen! Je kan er wel echt wat aan hebben!
En inderdaad woon je in de buurt van Groningen? :)

Is zo'n naar gevoel. Soms vraag ik ke heel erg af waar ik het allemaal voor doe...
Mijn huisarts heeft mij verteld dat ik een aanpassingsstoornis heb. Voor mij een gigantische confrontatie.
Voor mij namelijk een bevestiging dat er inderdaad iets mis is met mij. Ik kan dit geen plekje geven
Ik vraag me altijd af waarom het leven andere mensen zo goed af gaat en ik elke keer die teleurstellingen in vriendschappen en relaties boven moet komen.

Ik woon niet in Groningen , maar vlak bij Den Haag....

Lulychellu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 15:30

Ik snap precies wat je bedoelt en ik herken me heel goed in jouw verhaal :(:) . Heb ook altijd last van een winterdip trouwens. Het lijkt soms dat ik te graag een goede/beste vriendin wil waarmee je alles kan delen en lachen en leuke dingen mee doet. Maar ik zal wel te erg mn best doen want heb maar een beste vriendin gehad 'vroeger' en sindsdien nooit meer gehad. Dat snap ik ook niet misschien ben ik te saai of iets geen idee maar je hoort en ziet andere meiden atijd gezellig met elkaar lol hebben enz en dan denk ik er weer aan dat ik dat al heel lang niet meer heb en dat maakt me dan best wel jaloers. Niet dat ik niet gelukkig ben hoor, ik heb alles wat mn hartje begeert (vriend,huisje, en mn allerliefste bulletje en hondjes en mn paardjes)en dat weet ik heel goed maar tsja je mist zoiets wel een vriendin waar je heel goed mee overweg kunt en die er echt voor je is en wat niet van een kant komt. Heb even in jouw profiel gespiekt en je lijkt mij een heel sociaal en vrolijk en gezellige meid dus zal vast niet aan jou liggen. Als er wat gebeurt kom je er pas achter wat je echte vrienden zijn. Ikzelf had er ook wel een paar maar kwam er al snel achter dat het geen echte vrienden waren. Daar heb je ook niks aan. Dan heb ik liever een vriendin dan een hand vol ;)

Miss_Caroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 18:22

Ik herken me ook in je verhaal hoor! Het is ook sinds kort gebroken met mijn vriend en ik val ook in een zwart gat. Ik heb wel mensen die er voor me zijn, maar t voelt vervelend om ze lastig te vallen met mijn verdriet.
net als banketstaaf mis ik ook dat ik met een vriendin alles kan delen. Het lijkt wel of zelfs vriendschap niet voor altijd is, zo heb ik dat iig wel altijd ervaren. Alle mensen van vroeger ben ik iig kwijt.
En als ik op bokt lees dat er ook meiden zijn die willen wat ik wil, wonen ze weer zo ver. -O-
Het schiet ook niet op he :P

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 18:30

Miss_Caroo schreef:
Ik herken me ook in je verhaal hoor! Het is ook sinds kort gebroken met mijn vriend en ik val ook in een zwart gat. Ik heb wel mensen die er voor me zijn, maar t voelt vervelend om ze lastig te vallen met mijn verdriet.
net als banketstaaf mis ik ook dat ik met een vriendin alles kan delen. Het lijkt wel of zelfs vriendschap niet voor altijd is, zo heb ik dat iig wel altijd ervaren. Alle mensen van vroeger ben ik iig kwijt.
En als ik op bokt lees dat er ook meiden zijn die willen wat ik wil, wonen ze weer zo ver. -O-

Heel veel vriendschappen verwateren ook gewoon omdat iedereen natuurlijk hun eigen weg gaat. Samen wonen/studeren en noem maar op.
Waar woon jij als ik vragen mag?

Marielle_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 18:43

Ik zie dit topic nu pas en ik lees nogal wat over Groningers..ik meld me eens.

Zelf herken ik ook wel wat dingen wat vrienden betreft. Op sommige momenten merk ik dit meer dan op andere momenten, ben ook best graag wat op mezelf. Maar altijd alleen is ook niet leuk. Ik woon niet in Groningen, niet in de stad althans, maar dat kost me met de bus 20 min/een half uurtje.

Jammer om te lezen dat het met dat meetingtopic niet helemaal liep en dat dat nu niet door lijkt te gaan.

Lulychellu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 18:50

wat hierboven staat vind ik ook jammer dat die topic niet meer loopt. Mijn pb staat iig wel open wie weet kun je zo weer een goede/beste vriendin vinden. Met relaties kan het ook zo goed lopen dus vriendschap misschien ook wel :)

Marielle_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 18:56

Zit jij ook nog dicht tegen Groningen aan @banketstaaf of dat niet?

Lulychellu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 19:01

uh ja de snelweg op 25/30 minuutjes rijden en dan ben je in groningen stad. Ik woon bij Drachten

Marielle_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 19:02

Ah oke, ik ben bijna net zo snel in Drachten als Groningen denk ik, ertussenin dus :))

Lulychellu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 19:08

ow in Niebert das vlakbij Tolbert en roden enzo toch?

Marielle_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 19:10

Ja klopt Tolbert vooral :j

Lulychellu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 19:13

dat is niet zo ver weg nee, kheb een keer les gehad van iemand die geeft les op die manege in tolbert.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 19:14

.

Rideltje1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 20:05

Hee :wave:

Ik heb het topic een beetje globaal gelezen en herken hier veel in, dus zou ik me hier ook mogen melden? :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 20:06

.

Miss_Caroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 01:11

JCDJK schreef:
Miss_Caroo schreef:

Heel veel vriendschappen verwateren ook gewoon omdat iedereen natuurlijk hun eigen weg gaat. Samen wonen/studeren en noem maar op.
Waar woon jij als ik vragen mag?

Ik woon in omg. Hoorn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 11:34

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-02-23 15:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 16:16

.

Science90

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 00:56

Jeetje, herkenbaar zeg!
Dat er nog zoveel mensen zijn die zich zo voelen (vrij eenzaam dus). En dat met zo'n overbevolking. Raar eigenlijk. :o
Helaas, Groningen is niet erg in de buurt, maar ik volg dit topic nog wel even!

MirMy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 01:44

Cayenne schreef:
Hier ook iemand (uit Den Bosch) met weinig echte vrienden. Aan de ene kant vind ik het jammer, aan de andere kant zegt het misschien meer over die personen. Echte vrienden komen wel op je pad, geef het de tijd! Al is het natuurlijk soms wel eenzaam, maar in tijden van nood leer je je echte vrienden kennen.

Dit is ook zo waar! Ik (40 jaar uit Oss) heb ook weinig echte vriendinnen, heel weinig.... in tijden van nood leer je ze idd kennen. Ik heb me er nu bij neergelegd.
Het valt mij op dat leeftijd ook veel toe doet. Ik studeer niet meer (long time ago) ga niet meer uit enz.
Ik miste vaak ook diepgang in de vriendschap, waar je je dus kwetsbaarder opstelt, dat soort kennissen heb ik in overvloed via stal waar mijn paard staat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 12:43

.