Oeps momenten!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nummus

Re: Oeps momenten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-13 16:21

Klinkt bekend... :D

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 16:27

Tja en Sharon is lekker lomp en kent heel veel oeps momentjes..
Ik had een tijd geleden mn paard te koop staan en had het er met een vriend over.
Ik zei dat ik wel weer een nieuw paard wilde, maar ik wist nog niet wat ik precies wilde.
Waarop hij zegt, waarom neem je geen shetlander, lekker klein en makkelijker te onderhouden dan wat je nu hebt.
Dus vervolgens knal ik eruit: ''maar ik houd van groot''
Tja, dat mag ik nu nog steeds horen
OEPS!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 16:28

_sharonnn schreef:
Tja en Sharon is lekker lomp en kent heel veel oeps momentjes..
Ik had een tijd geleden mn paard te koop staan en had het er met een vriend over.
Ik zei dat ik wel weer een nieuw paard wilde, maar ik wist nog niet wat ik precies wilde.
Waarop hij zegt, waarom neem je geen shetlander, lekker klein en makkelijker te onderhouden dan wat je nu hebt.
Dus vervolgens knal ik eruit: ''maar ik houd van groot''
Tja, dat mag ik nu nog steeds horen
OEPS!

:oo

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 16:30

Ik liep stage in een ziekenhuis, een bruine man die daar werkte zat al een tijdje achter me aan. Hij liep vaak een ruimte binnen waar op de deur stond sterilisatie, ik heb een zwak voor artsen dus ik dacht wooh een arts zit achter me aan. Maar wat ik wel raar vond dat dus die ruimte gewoon op de afdeling was. Op een dag vroeg hij wat ik ging doen na het werk?

Ik had het niet meer en werd zo rood als een boei, ik hakkelde dat ik naar huis ging. Oh wil je misschien iets met mij drinken? Ik durfde geen ja te zeggen dus ik ging er om heen praten. Werk je al lang hier vroeg ik, ja al wat jaartjes.

Heb je lang moeten studeren, nee valt wel mee. Oh maar artsen moeten toch altijd lang studeren? Ja dat klopt een arts wel maar ik ben geen arts. Huh maar waarom mag je dan toch opereren? Ik opereren, dat mag ik niet hoor. Maar je opereert toch vrouwen, ik vrouwen opereren wie zegt dat?

Nou dat staat daar op de deur en ik wijs naar de deur waar hij altijd naar binnen ging. Weet je wel wat ik doe, ja vrouwen opereren. Begint hij opeens hard te lachen, wel nee joh ik steliriseer instrumenten. Ik kon wel door de grond zakken ik had het niet meer.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 16:30

Hij kon het wel waarderen gelukkig! Haha

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 16:31

Ja want ik zag tegen hem op.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-13 16:32

Ik sta komende week bij Sterilisatie, kan je vertellen dat ik niet zomaar allerlei merries leeghaal hoor. :')

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 16:32

:o

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 17:00

Oeps momenten in overvloed :j

Vragen aan de klant of hij nog iets nodig had tegen de tooien en vleken... Het bleef ijzig stil en ik snapte niet waarom... :') Dat moest dus vlooien en teken zijn O:)

Eerste stagedag, ik mocht een kat scheren voor sterilisatie, en voor de zekerheid vraag ik aan de DA "van hier tot hier toch?" waarbij ik van heup tot begin borstkas aanwijs. Nee zegt DA van hier tot hier, waarbij hij van kop tot staart aan wijst. en ik met volledige onschuld "Maar... dan heb je een kale poes" Hierna was de toon voor mn stage gezet zeg maar :D

en zo heb ik nog een heleboel grappige dingen meegemaakt in mn werk als paraveteriniar. Maar ook heel veel stomme/domme opmerkingen of acties van mijzelf in winkels enzo... Ik ben bijvoorbeeld een persoon die zich in een winkel verstopt in kasten en wacht tot mn vader of moeder langs komt en dan met groots gebaar weer tevoorschijn kom... Beetje jammer alleen dat ik de laatste keer nogal rare gezichten kreeg van het personeel daar... Ik klom namelijk in een tuinbank waarvan de zitting omhoog kon en daaronder een opberg-gedeelte was, alleen om mn moeder te laten schrikken, maar blijkbaar waren ze mij nog niet gewend bij die winkel :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-13 17:16

Ik ben misschien bevooroordeeld maar diergeneeskundige grapjes zijn sowieso de leukste die er zijn. :D Wij zeggen ook echt vaak wat verkeerd.

Nu ik eraan denk...
Ik stond dus een tijdje terug op de afdeling Voortplanting, eerste week kliniek doen, etc. en wij dus oefenen met opvoelen.
Zeg ik tegen mijn groepsgenootjes, heel onschuldig: "Ik vind het vaginaal toch echt makkelijker werken dan rectaal hoor!"
Ze keken me heel raar aan, lachen inhouden, zegt er eentje "Tja ieder heeft zo zijn voorkeur..."

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 20:33

Een blouse van meneer, aandoen bij mevrouw. Zij ziet niet zo best meer, maar hij kwam binnen en zei; zuster, waarom draagt mijn vrouw mijn blouse?? :o

Oeps....

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 20:46

Ik ging nieuwe collega uitleggen hoe ze steriele handschoenen voor een operatie aan moest trekken.

Zij is klaar, en ik zeg "je moet je pink nog even goed doen" Zij "ik heb geen pink aan die hand" :o oeps...

Zerline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 20:47

Anoli schreef:
Ik ging nieuwe collega uitleggen hoe ze steriele handschoenen voor een operatie aan moest trekken.

Zij is klaar, en ik zeg "je moet je pink nog even goed doen" Zij "ik heb geen pink aan die hand" :o oeps...

_/-\o_ _/-\o_ hahah

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 20:48

Anoli schreef:

:')
'Oeps' inderdaad

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-13 21:25

Ik stond net koffie in te schenken, besluit mijn lijf zomaar opzij te kantelen. Soms ben ik ineens zomaar de balans eventjes kwijt, omdat ik niet oplet of mijn gewicht wat te ver verplaats.
Terwijl ik best wel een atletisch geheugen heb/motorisch volgens mij prima in elkaar zit.

Dus dat noem ik ook altijd mijn oeps-momentje. :')

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 21:46

Ik heb vandaag heel vrolijk mn flyer gegeven aan een mevrouw, en verteld dat zij bij de modeshow kon gaan kijken in het centrum, een show om 1 uur, half 3 en 4 uur. Harstikke leuk, voor ieder wat wils.

Kijk ik naar beneden.. Heeft ze zo'n 'blindenstok' vast :o _O-

YOURLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 22:24

Liesje1611 schreef:
Ik heb vandaag heel vrolijk mn flyer gegeven aan een mevrouw, en verteld dat zij bij de modeshow kon gaan kijken in het centrum, een show om 1 uur, half 3 en 4 uur. Harstikke leuk, voor ieder wat wils.

Kijk ik naar beneden.. Heeft ze zo'n 'blindenstok' vast :o _O-

raap me op! _O-

cashlee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 11:17

Ik heb een moeilijke achternaam, verre voor-familie komt oorspronkelijk uit Tsjechië.
Mijn allereerste baantje, eíndelijk was ik ergens aangenomen na een lange tijd solliciteren. Ik mocht gaan vakkenvullen bij een supermarkt in de buurt en zou een proeftijd van een maand krijgen.
Op mijn allereerste avond werken komt de manager naar mij toe en vraagt naar mijn achternaam.
We beginnen wat te babbelen over de oorsprong van mijn achternaam en hij vroeg mij of ik niet liever een 'normale' naam zou willen hebben.
Waarop ik doodleuk antwoord: ik ben blij dat ik geen Janssen heet, zo heet iedereen. Ben echt veeeeeel blijer met deze naam. :x De manager zei: eehhh.. Mijn achternaam ÍS Janssen...
Oops! Kon wel door de grond zakken! |o Recht breien was er niet meer bij, daarvoor had ik de naam Jansen al te veel afgezeken.
Gelukkig kon deze man er ook wel om lachen, maar heb het alle jaren nog aan moeten horen. Als iemand mij moest omroepen werd er vaak mevrouw Janssen 2 gezegd..

Leuk die collega humor! 8)7 _O-

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-13 13:29

:') Mijn achternaam kunnen ze ook nooit spellen, terwijl die gewoon Zuid-Duits of misschien wel Pools is ofzo... het zijn serieus maar 6 letters maar ze willen er altijd wat tussen plakken om het Nederlandser te laten klinken.

Dus ik spel hem nu automatisch maar alvast voor.
Had iemand het al helemaal opgeschreven, NIET naar de spelling geluisterd, en mij echt kwaad aankijken dat ik er vanuit ging dat ze niet kon spellen.
(Nu had ze het ook niet goed opgeschreven, maar ik durfde echt niets meer te zeggen.)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 13:51

Anoli schreef:

Dat heb ik gehad met een vriendin die op mijn paard wilde rijden. Ik legde uit dat ze haar wijsvinger tussen de teugel moest doen. Toen zei ze uhhh die heb ik toch niet! Oja, oeps :o

Chimene15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 14:29

Whaha, geniaal topic!! :')

Ik heb ook een zeeeer genant verhaal....

Ik zit nu op het vmbo en heb 2 hele goede vrienden ik noem ze even D en J.
We zitten in het lokaal met nog een paar anderen die moesten nablijven en de docent was even de klas uit.
Ik sta op en D wil me op een stoel duwen die naast J staat.
Voor mij was dit totaal onverwacht dus ik struikel en val echt precies met mijn gezicht op het zaakje van J.
Ik ben nog nooit zo rood geworden volgens mij :o :o

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-13 14:44

_O- Chimene, shiiiiit.

Zo ken ik er ook nog eentje!
We waren in Engeland (en dan spreken we over meer dan 10 jaar geleden) en onze leraren hadden besloten dat we een avondje naar het zwembad gingen. Even uitleven tussen alle leerzame dingen door etc. (en zij wilden ook wel eens rust). Iemand had een balletje gevonden/meegenomen/geen idee waar het ding ineens vandaan kwam, dus we gingen lummelen, en omdat we met zo'n grote groep waren deden we dat in teams, dus 2-3 mensen in het midden en de rest eromheen.
Dus ik vrij fanatiek meedoen, ik wou de bal grijpen voordat een jongen dat deed en hij pakt die bal uit de lucht en drukt hem tegen zijn buik zodat niemand hem meer af kon pakken... ik grijp erachteraan, pak ik hem vol in z'n zaakje. :')
Hij moest er gelukkig heel hard om lachen.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 15:02

Ach, dan heb je de bal in ieder geval te pakken :') 2 zelfs!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 15:04

Ik werkte in Spanje en een zwerver die we in huis hadden genomen werd behandelt voor longontsteking, net daar voor hadden we ze laten steriliseren. Iedere dag moest ik naar de D.A, Die ik wel erg leuk vond, ik vroeg hem gaat het beter (mucher). Ja zei hij, maar ik vertrouwde het niet en vroeg het nog een keer omdat hij wel erg bedenkelijk keek. Si si mucher, maar ik moest de andere dag weer komen voor een shot antibiotica. Dus ging het nog niet beter.

Ik naar huis vraagt mijn baas (nederlander), en hoe was het? Nou ik weet het niet hoor, huh hoezo dan. Nou ik vraag gaat het beter kijkt hij heel zorgelijk maar zegt wel ja.Nou dat is vreemd, maar wat vroeg je dan? Ik vroeg mucher, wahah mijn baas lag dubbel. Wat is er nou vraag ik hem, mucher betekend vrouw en mechor betekend goed. Je vroeg of het een vrouwtje is, terwijl ze net pups heeft gehad en gesteriliseerd is. De andere dag heb ik de D.A maar niks gevraagd.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-13 15:20

_O- Ooooh die vind ik echt GOED, Marleen.