Yv_ schreef:LaBull schreef:1. Wanneer ze bezitterig worden. 'Waar was je, met wie was je, waarom appte je niet terug?'
2. Als ze altijd seks willen.
3. Als ze overal druk mee zijn en mij totaal vergeten. 'Ja sorry dat ik je de afgelopen twee weken niet heb geappt, ik heb je appjes wel gelezen maar had geen zin om terug te appen en toen was ik het vergeten, zullen we nu afspreken.. Ja? Sorry, ik weet dat we vijf minuten geleden hadden afgesproken maar ik ga toch naar een vriend, ook al heb ik die gisteren al gezien'
4. Als ze zich alleen maar met hun eigen interesse's bezig houden en verwachten dat ik me daar in meng en dan mijn interesse's achterlijk vinden en dat duidelijk laten merken. 'paarden? Dat zijn die domme beesten op vier poten die een beetje rond paraderen toch? Nee auto's, die zijn geweldig.. blablablabla'.
Deze dingen zie ik een beetje als leeftijdsgebonden, de jongere jongetjes staan meestal vooral zo in het leven.
Zo opgelost door naar wat oudere fietsen te kijken
Haha dé redenen waarom ik niet op leeftijdsgenoten val. Enkel op mijn vriend, die mentaal gewoon veel ouder is.
Even serieus twee weken niets van je laten horen, het is toch geen basisschool'relatie'?
.

. Toen ik een smsje kreeg die niet voor mij bestemd was en waarin hij iemand anders vroeg tegen mij te liegen, was het voor mij de druppel.
.
Pas toen ik hem een keer van het voetbalveld heb laten roepen omdat een van de paarden met een slokdarmverstopping stond werd het in een klap duidelijk dat hij op nummer 3 staat. Op nummer twee staat de hond.
omg