relaties, waar haken jullie bij af?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 18:11

Yv_ schreef:
LaBull schreef:
1. Wanneer ze bezitterig worden. 'Waar was je, met wie was je, waarom appte je niet terug?'
2. Als ze altijd seks willen.
3. Als ze overal druk mee zijn en mij totaal vergeten. 'Ja sorry dat ik je de afgelopen twee weken niet heb geappt, ik heb je appjes wel gelezen maar had geen zin om terug te appen en toen was ik het vergeten, zullen we nu afspreken.. Ja? Sorry, ik weet dat we vijf minuten geleden hadden afgesproken maar ik ga toch naar een vriend, ook al heb ik die gisteren al gezien'
4. Als ze zich alleen maar met hun eigen interesse's bezig houden en verwachten dat ik me daar in meng en dan mijn interesse's achterlijk vinden en dat duidelijk laten merken. 'paarden? Dat zijn die domme beesten op vier poten die een beetje rond paraderen toch? Nee auto's, die zijn geweldig.. blablablabla'.

Deze dingen zie ik een beetje als leeftijdsgebonden, de jongere jongetjes staan meestal vooral zo in het leven :).
Zo opgelost door naar wat oudere fietsen te kijken :D

Haha dé redenen waarom ik niet op leeftijdsgenoten val. Enkel op mijn vriend, die mentaal gewoon veel ouder is.

Even serieus twee weken niets van je laten horen, het is toch geen basisschool'relatie'? :')

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 18:16

Yv_ schreef:
Dat zei ik ook :D.

Ik keek net even in jullie profiel, maar jullie zijn ook nog vrij jong. Niet jong jong, ik weet precies hoe ik het bedoel, maar kom er even niet op in letters.. vervelend :').
Ik ben nu 26, laatste ex is net 23 geworden en die paar jaar was echt zooooo'n wezelijk verschil.. En als ik dan terugdenk aan hoe mijn vrienden (en ik trouwens ook) waren toen we jonger waren... precies hetzelfde: ). Dingen die ik nu belangrijk vind ik mijn leven kwamen toen nog lang niet ter sprake etc..
Hoop dat jullie het een beetje snappen, kan echt de letters en woorden niet vinden geloof ik :')

Mijn ervaring met die laatste is dat ik bij voorbaat nooit meer een jonkie wil. En het was best serieus, want we hebben toch 1,5 jaar samengewoond :). Al ging dat achteraf gezien voor hem misschien toch te snel, zo vanuit het veilige nest van dat schoonloeder naar iemand die zéér zelfstandig is :).

Daar las ik inderdaad even overheen, sorry!
Ja ik snap wat je bedoelt :) Ik ben inderdaad ook nog jong(volwassen) :+
Ik vind het alleen wel grappig dat ik veel meer met huisje boompje beestje bezig ben dan sommige van mijn vrienden van 26/27 jaar. Die vinden het allemaal wel best bij mama of alleen in hun huisje.

Yesterday

Re: relaties, waar haken jullie bij af?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 18:34

Een jongen werkt bij mij op mn zenuwen als alles "ja en amen" is. Als hij mij het gevoel geeft dat ik niks fout kan doen bij hem en het (in de begin periode) voor hem niks uit maakt of ik mn haar wel of niet heb gedaan dus voor je gevoel geen "indruk" meer hoeft te maken, omdat je toch al helemaal geweldig bent.
Nee, wanneer ik mijn best niet hoef te doen een leuke jongen te versieren houdt het voor mij vrij snel op.

Saaaash

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 18:40

Laatst zei iemand, jongens lopen drie jaar achter, liever wat ouder dus!

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 20:30

Een claimer! Afschuwelijk, zo iemand die je om de 5 minuten appt/sms't/belt en je elke dag wil zien... Ik heb een leven hoor! :=

Verder: als 'ie bovengemiddeld gehecht is aan zijn moeder, arrogant is (een beetje is goed, maar anderen kleineren NIET), constant over zijn ex praat, kinderen of een overduidelijke kinderwens heeft, liegt over schulden/verslaving of iets anders 'ernstigs', als 'ie kinderachtig is (mokken als 'ie zijn zin eens niet krijgt of proberen te drammen tot 'ie hem wel krijgt) en als 'ie dom is.
Dat betekent niet dat ik een WO-diploma eis, maar wel dat 'ie over meer moet kunnen praten dan voetbal, auto's en tieten.

Liekess

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 20:37

Targaryen schreef:
Nell_ schreef:
Dat vind ik ook! Alsof iemand met een lager niveau geen diepgang kan hebben ofzo :=

Nou inderdaad! Ik studeer aan de universiteit en mijn vriend heeft zijn MBO-diploma en we hebben het hier wel eens over gehad, maar we merken hier beide helemaal niks van. Het enige verschil is dat ik dus nog studeer en hij al een tijd een vaste baan heeft, ondanks dat we dezelfde leeftijd hebben.
Maar ik hoor klasgenoten regelmatig roepen dat ze echt niet met iemand van 'onder hun niveau' samen zouden kunnen leven. Zoooo kortzichtig %)

Ik kies mensen niet uit op niveau (of het nou vriendjes betreft of gewoon vriendinnen), en ik zal er ook nooit iemand helemaal op veroordelen maar ik heb met één van mijn exen gemerkt dat dit toch wel een struikelblok kan zijn. Ik ergerde me gewoon ontzettend aan zijn dommigheid, banketstaaf misschien maar dat is wel hoe ik het voelde.
Dat houdt niet in dat ik kortzichtig ben, ik kijk wel gewoon verder dan mijn neus lang is :)

IrishCold

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 20:50

BaileyMix schreef:
Yv_ schreef:
Ik heb de stekker eruit getrokken nadat ik erachter kwam dat er gelogen was.
Klinkt cru en kort, maar uiteraard is hier zooooooooooooooooveel meer aan vooraf gegaan ;). Toen ik een smsje kreeg die niet voor mij bestemd was en waarin hij iemand anders vroeg tegen mij te liegen, was het voor mij de druppel.

Waar ik bij afhaak op een volgende relatie: leeftijd jonger dan ik.
Laatste ex was 3,5 jaar jonger en dat wil ik echt noooooit meer, dat gezeik wat erbij komt, bah.
Wil een volwassen vent die weet wat hij wil en die niet achter schoonloeders spoor aankruipt.

En jaloerzie. Daar kan ik écht niet tegen. Klein beetje is leuk, maar meer ook niet :n.

Oeh hoe kan ik die vergeten. Inderdaad iemand die alles met, voor en in overleg met zijn moeder doet... Brrr....

Nou zo vriend had ik dus ook.. met nadruk op had want het is nu al heel tijdje me ex gelukkig.
Hele was lijst met dingen die hij met zijn mama besprak wat gewoon niet normaal is..

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 20:54

Saaaash schreef:
- Niet snappen dat je paard toch echt voor gaat

Dat heeft die van mij toch ook zeker een jaar gekost voor dat daar begrip voor was. :j Pas toen ik hem een keer van het voetbalveld heb laten roepen omdat een van de paarden met een slokdarmverstopping stond werd het in een klap duidelijk dat hij op nummer 3 staat. Op nummer twee staat de hond. :+

IrishCold

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 20:56

KimD schreef:
Saaaash schreef:

Dat heeft die van mij toch ook zeker een jaar gekost voor dat daar begrip voor was. :j Pas toen ik hem een keer van het voetbalveld heb laten roepen omdat een van de paarden met een slokdarmverstopping stond werd het in een klap duidelijk dat hij op nummer 3 staat. Op nummer twee staat de hond. :+

:') _/-\o_ omg

offtopic
Paardje overleeft trouwens?

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 21:07

Saaaash schreef:

op een gegeven moment komt er een keerzijde waarin het gezin belangrijker wordt dan het paard ;)

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 21:13

Citroen22 schreef:
KimD schreef:

:') _/-\o_ omg

offtopic
Paardje overleeft trouwens?

Ja hij is pas 2,5 en bleef zelf ontzettend rustig waardoor de dierenarts uiteindelijk niet is hoeven uitrukken, binnen drie kwartier was alles voorbij. :)

Mijn vriend is uiteraard ontzettend belangrijk en als er een telefoontje binnenkomt waarbij mijn vriend mij direct nodig heeft laat ik alles vallen en ga ik naar hem toe. Maar dat is idem dito voor mijn beesten, als de telefoon gaat en ik moet per direct naar de paarden of hond laat ik ook alles vallen en ben ik weg. Dit kon mijn vriend heel moeilijk bevatten in het begin van onze relatie echter nu is dat besef er bij hem ook. :j

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 21:17

Als het gevoel goed is pik ik heel erg veel, misschien wel te veel maar op de lange termijn zijn er veel meer plussen als minnen.
Ik weet zeker dat 90% van de vrouwen mijn vriend na een maand al hadden gedumpt en ik ben trots dat ik straks zijn vrouw mag worden.

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 21:18

Carlienn_ schreef:
Een jongen werkt bij mij op mn zenuwen als alles "ja en amen" is. Als hij mij het gevoel geeft dat ik niks fout kan doen bij hem en het (in de begin periode) voor hem niks uit maakt of ik mn haar wel of niet heb gedaan dus voor je gevoel geen "indruk" meer hoeft te maken, omdat je toch al helemaal geweldig bent.
Nee, wanneer ik mijn best niet hoef te doen een leuke jongen te versieren houdt het voor mij vrij snel op.

:+ zou opletten wat je laat lopen.
Meestal moet je dat gewoon ff aanzien en krijg je later echt wel wat meer tegengas.

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 21:33

wanneer haak je af ?- vanaf de allereerste seconde wanneer het "serieus" dreigt te worden :+ :D

Mijn moeder kijkt uit naar het moment dat ik mijn merrie ga laten dekken, heeft ze toch nog een kans op klein"kinderen" :')

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 21:37

Ik haak af als de gelijkwaardigheid en wederzijdse interesse in elkaar verdwenen is.

IrishCold

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 21:50

zonnebloem18 schreef:
Als het gevoel goed is pik ik heel erg veel, misschien wel te veel maar op de lange termijn zijn er veel meer plussen als minnen.
Ik weet zeker dat 90% van de vrouwen mijn vriend na een maand al hadden gedumpt en ik ben trots dat ik straks zijn vrouw mag worden.

Dat is mijn vriend zijn hele leven dus gebeurd. Hij is nu 25 en we hebben sinds gister een half jaar.
Meiden die er achter kwamen dat hij boeren jongen was en is opgegroeit op een melkveebedrijf lieten het allemaal afweten.
En nu is hij hardstikke blij met mij. Wel erg sneu.

Verder ben ik het ook met je eens

Yesterday

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 11:22

Monnie_ schreef:
Carlienn_ schreef:

:+ zou opletten wat je laat lopen.
Meestal moet je dat gewoon ff aanzien en krijg je later echt wel wat meer tegengas.

Haha, gelukkig heb ik na die jongen een andere leren kennen die véeeel meer tegen gas gaf vanaf het begin waar ik nu al anderhalf jaar gelukkig mee ben. :P

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 11:36

- Mietjes, een man die letterlijk voor je 'vecht' en alles durft, wauw.
- Als ze onhygiënisch zijn, lekker ruiken is een groot voorkeur
- Als ze denken dat zij nooit iets fout doen
- Vreemdgangers
- Als ze 24/7 je volgen, je geen vrije tijd met je paard, vriend(IN)en gunt

LaBull

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 12:57

Geryon schreef:
Yv_ schreef:

Deze dingen zie ik een beetje als leeftijdsgebonden, de jongere jongetjes staan meestal vooral zo in het leven :).
Zo opgelost door naar wat oudere fietsen te kijken :D

Haha dé redenen waarom ik niet op leeftijdsgenoten val. Enkel op mijn vriend, die mentaal gewoon veel ouder is.

Even serieus twee weken niets van je laten horen, het is toch geen basisschool'relatie'? :')

Nop, ik was zeventien en hij achttien. Het sloeg nergens op wat hij deed, achteraf hoorde ik van een vriendin dat hij met haar wel gewoon aan het afspreken was en aan het appen was (die vriendin is trouwens 35 en verloofd, haha). Dan denk ik bij mezelf, hoe moeilijk is het om naar mij ook even 'hoi' te sturen.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 14:16

Iemand die snel wil weglopen uit bangigheid als ik lastig gevallen word. Mn vriend gaat er ala direct opaf. Wel lief.
Iemand die heel er loopt te plakken aan mn kont kan ik niet tegen. Dus achter mij aanlopen, heel de dag berichtjes sturen, zeggen dat ik dit goed doe en dat goed doe. Iemand die dus niet zegt tegen mijn wat ik fout doe en beter kan doen ..

Iemand die zelfzelf slecht verzorgd en stinkt.
Iemand die veel alcohol en drugs gebruikt.

Zoiets dus.
Ik dacht altijd dat het aan mij lag dat ik na 3 maanden weer een vriendje moest dumpen. Maar dat waren eigenlijk allemaal sulletjes en plakkerds, wannabe romantics. Niks voor mij dus.

Nu heb ik wat tegengas, iemand die voor mij vecht en door het vuur gaat, en andersom, en ik ben trots.en blij dat hij mijn vriend is :D

Ook vind ik het wel grappig dat hij altijd zat te zeuren dat i alleen maar aan mijn paard dacht... paasei .. en je bent er iedere dag ...blablabla.. ja ik heb er toen voor gekozen en ik moet er elke dag voor zorgen. Als het je niet bevalt zoek je maar een ander.
Het is m nu gewent en hij wil leren paardrijden, hij is er al 4x afgevallen maar hij wil het nog steeds leren.
Daar tegenover staat wel dat ik wel wil leren en helpen met sleutelen enzo haha ( hij is automonteur)

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-13 14:24

Ik knap ook heel erg af, als er geen gelijkheid is :j!
De een mag wel iets en de andere hetzelfde niet.. Dat is voor mij een hele dikke doei! :evaw:

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 14:43

Iemand met een kinderwens is hier een absolute dealbreker net als een vreemdganger. Bij beiden ben ik heel snel vertrokken.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 14:49

Ohh ja iemand die vreemdgaat wil ik idd ook niet mee leven.

Melisjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 15:15

Vanaf het moment dat iemand claimerig gedrag gaat vertonen.... Dan ren ik echt heeeeel hard weg.

cooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 15:23

Vreemdgaan zou ik nog kunnen vergeven mits we er een diep gesprek over kunnen hebben en hij zich ervan bewust word waarom hij de behoefte had om me te bedriegen. Na twee keer bewust vreemdgaan/bedriegen vliegt hij toch écht buiten. (gelukkig nog niet meegemaakt!)

Voor mij was het ook einde relatie toen we als broer en zus naast elkaar gingen leven (na vier jaar) , we eigenlijk geen enkel diepzinnig gesprek meer konden voeren en de seksuele aantrekkingskracht er niet meer is.

Ik ben iemand die veel kan verdragen, en alles best wil begrijpen en plaatsen maar als er stelselmatig misbruik van gemaakt wordt is het ook exit.

Nu voor ik een relatie begin met iemand (ben vrijgezel) merk ik wel dat diepgang een enorm struikelblok is & nodig is alvoor ik met iemand een relatie wil starten. Ik moet weten of onze levenswijzes, ideeen, manier waarop we bewust in het leven willen staan toch in een bepaalde mate overeenkomen en of er bereidheid is om eraan te werken, anders begin ik er niet aan :) Ik ben gelukkig alleen, en ik wil een vriend die een meerwaarde is, anders hoeft het niet