Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
faatxhorse schreef:Natsuki schreef:Dat zou echt heel fijn zijn als je wat wilt proberen!
Dit is het plaatje. Ik heb hem opgeslagen als png, dus het zou heel fijn zijn als je hem ook weer op zou willen slaan als png, dan kan ik hem gewoon op de achtergrond plakken.
http://i39.tinypic.com/30adgzr.png
Eigenlijk zijn het gewoon de manen die je ziet, en dan tussen de achterbenen de staart die je ziet.
Ik heb een poging gewaagd... Maar helaas ben ik er zelf ook geen held in.
Klik
Natsuki schreef:Doanique schreef:Ben er sinds 7 uur aan bezig geweest maar ik krijg het ook niet voor elkaar, de foto is te wazig om zo precies mee te werken en aangezien ik alleen een laptopmuis bij de hand heb...
Edit: Oh mochten die haartjes er ook gewoon af?
Oh, toch heel lief van je dat je het geprobeerd hebt! De haartjes eraf had ik liefst niet, daarom dat ik me afvroeg of iemand hier et kon, maarja, ik probeer wel wat met smudgen enzo. Toch bedankt!
NienkeV1994 schreef:love_Soraya, ik heb iets geprobeerd, kijk maar of je het iets vind, wist niet of de hond en pony in dezelfde kaart moesten, maar heb dit wel gedaan. Ik heb hem eventueel ook nog zonder sneeuw. Weet niet of er tekst op moest?
Link
love_Soraya schreef:NienkeV1994 schreef:love_Soraya, ik heb iets geprobeerd, kijk maar of je het iets vind, wist niet of de hond en pony in dezelfde kaart moesten, maar heb dit wel gedaan. Ik heb hem eventueel ook nog zonder sneeuw. Weet niet of er tekst op moest?
Link
Super bedankt! Vind de kaart heel erg mooi dat ze er samen op staan! Sneeuw vind ik er ook super bijpassen
!
Zal alleen nog heel graag een tekst erop willen van fijne kerstdagen een gelukkig nieuwjaar! Zou jij of iemand anders dat nog voor elkaar kunnen krijgen? Heel erg bedankt alvast!