hittepit_12 schreef:Haha ja idd,vanmiddag even op de dijk geweest,en daar was de zee al lekker roerig..
morgen kan je vast lekker tegen de wind in hangen op de dijk bij Den Helder

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eclair98 schreef:Misschien een domme vraag, maar mijn konijn staat buiten en mijn ouder zeggen dat dit zo kan blijven voor morgen. Maar ik durf dat zelf niet aan. Moet ik morgen ochtend even iets klaarmaken voor binnen en hem even binnenhouden?
Nagano schreef:zit meer over me zelf in ik moet om 3 uur de krant lopen mijn paardjes kunnen binnen schuilen !!
BenteMaxime schreef:Weet iemand toevallig iets over Arriva? En dan heb ik het over de treinen.
Iemand die toevallig over het traject Geldermalsen - Dordrecht reist morgenochtend?
Urielle schreef:Onze trampoline is vorige nacht al een eind opgeschoven (loeizwaar ding) dus ben benieuwd waar hij dit keer belandt. Ook de tuintafel en stoelen gingen al over het erf maar die zijn maar plastic dus dat is wel normaal.
Succes met de kranten Nagano
Adindaa schreef:BenteMaxime schreef:Weet iemand toevallig iets over Arriva? En dan heb ik het over de treinen.
Iemand die toevallig over het traject Geldermalsen - Dordrecht reist morgenochtend?
Arriva tweette net het volgende;
''Arriva rijdt morgen volgens de reguliere dienstregeling. Bij veranderingen in de dienstregeling infomeren wij u via twitter en arriva.nl.''
Treinen rijden dus gewoon, maar ik zou toch voor de zekerheid even de site in de gaten houden morgen!
BenteMaxime schreef:Thanks!
Had al op de site gekeken maar daar stond nu nog uiteraard niks op. Hou de twitter/Facebook morgen wel even in de gaten. Ben benieuwd. Hoop op minimaal 20 minuten vertraging, dan mis ik het eerste uur en hoef ik niet te mesten op school