_SantOs_ schreef:Heb als kind jaren dezelfde nachtmerrie gehad. Dat m'n knuffel (die ik bijna 24/7 bij me had) vermoord werd..
Ik heb een maand of 2 nadat we onze hond moesten laten inslapen haar zien lopen in de tuin. Ze liep al kwispelend rond en blafte. Ze leek ineens weer vrolijk, wat ze de laatste paar weken echt niet meer was. Ineens was ze weg maar sinds dien kan ik het ook loslaten.
Ik heb weken met een onrustig gevoel rondgelopen. Tijdens het bezoek aan m'n opa's graf werd ik ineens heel rustig, alsof er een last van m'n schouders viel. Het voelde alsof er 2 handen op mijn schouders lagen en me rust gaven.
Onze buurvrouw heeft op 84 jarige leeftijd de natuur een handje geholpen om er een einde aan te maken. Buuf was altijd gek op orchideeën. Ik had er meerdere op m'n slaapkamer, waren allemaal uitgebloeid. Na het overlijden van de buuf kwamen ze allemaal ineens weer uit en hebben nog nooit zoveel bloemen gegeven.
Misschien niet helemaal hier van toepassing; ik heb een aantal maanden geleden een behoorlijke migraine aanval gehad. Kreeg later een appje dat m'n paard een gat in z'n hoofd had omdat hij z'n hoofd had gestoten.
Paard heeft last van z'n rug, ik heb last van m'n rug. Paard heeft het benauwd, ik heb het benauwd.
Ik heb ook regelmatig dromen die dingen betekenen. Heb eind vorig jaar gedroomd over een baby, wat een nieuw begin betekend. En een maand of 3 later ben ik het huis uit gegaan. En zo zijn er weer meer van die dromen maar weet ze niet zo 1,2,3 op te noemen..
Dit hoor je idd vaker
Een vriendin van mij heeft een eigen, zieke pony en als zij het koud heeft, heeft ponylief het ook koud. Sinds de pony een deken op heeft, heeft zij het ook weer warm.