Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

, alleen ze stonden meer druk te praten over hier komt dit en daar komt dat, ik wil dit soort behang enzovoorts. Snap het best hoor dat je trots bent op je eerste koophuis, alleen doe dat dan als je de sleutel officieel in ontvangst hebt genomen, niet daarvoor. Ze hadden het ook wel door toen ik op een gegeven moment iedereen er uit bonjourde, toen waren ze vrij snel klaar met meten. meggiemeg schreef:Helaas te vroeg iets gezegd. Er komt vanmorgen een mail binnen dat wij verantwoordelijk worden gesteld.
Ze denkt dat ik een bedrag zomaar even over ga maken zonder een rekening....
meggiemeg schreef:Helaas te vroeg iets gezegd. Er komt vanmorgen een mail binnen dat wij verantwoordelijk worden gesteld.
Ze denkt dat ik een bedrag zomaar even over ga maken zonder een rekening....

annemarie_r schreef:Hoi,
Ik lees vol verbazing je verhaal, maar is het wel verstandig dit op internet te zetten? Je weet nooit of ze meelezen of niet.
Heel veel succes!
bigone schreef:annemarie_r schreef:Hoi,
Ik lees vol verbazing je verhaal, maar is het wel verstandig dit op internet te zetten? Je weet nooit of ze meelezen of niet.
Heel veel succes!
Ts beschuldigt toch niemand, ze spreekt alleen haar ongeloof uit over wat haar overkomt. En dat is goed want het kan iedereen gebeuren.