Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
, raspatat met ontzettend veel mayo, curry en uitjes. En nu vooral chocoladepepernoten. Vriendje en ik hadden een 1kg zak binnen vier dagen leeg
.
! En idd kip bapao broodjes
! Of tomatensoep met balletjes, daar kaasblokjes in doen en dan lekker soppen met een vers gebakken stokbroodje
! 

Ow ja en de lekkere broodjes bij ons op school..
als ik niet oplet, eet ik mezelf helemaal klem!

Fairytales schreef:Mijn eigen home-made berliner bollen gevuld met aardbeienjam en banketbakkersroom, die ik elk jaar met oud&nieuw maak omdat ik geen oliebollen lust. Ik kijk nu al uit naar oudejaarsdag! Oh en pasta carbonara, met zo'n kant en klare saus uit het versschap van de Albert Heijn. Oh zo slecht.
(En ik ben gek op patat met een saus van mayonaise & appelmoes door elkaar heen geroerd. Veel mensen verklaren me voor gek want het ziet er onwijs smerig uit, maar ik vind het zo lekker.)
die was hemels ! En hier alleen te krijgen bij een bepaald tankstation. Oooh die was lekker ! Zullen we lays een boze brief sturen ?
die chips moet terug ! minikatje schreef:Moos99 schreef:Pesto, champignons en kaas zijn voor mij DE ingrediënten. Ik maak dan ook belachelijk vaak dingen met voornamelijk deze 3 ingrediënten. Bijvoorbeeld: Penne met pesto, champignons en een bult strooikaas. Of: bladerdeeg met een laagje pesto/crème fraise mengsel met daarboven op courgette, champignons, spinazie blad en weer een bult strooikaas uit de oven. Toevallig heb ik net nog een omelet gemaakt met champignons en een plak gesmolten kaas eroverheen. Ik heb zelfs laatst nog een gerecht samen gesteld bestaande uit dus die penne met pesto champignons en kaas, champignons met kaas gevuld uit de oven, ennnn bladerdeeg hapjes met pesto en mozzarella uit de oven. Het is een obsessie
wij moeten trouwen en een pesto-champignon-kaas restaurant beginnen.
eerst nederland, daarna de wereld!