Maar zoals ik zei, vanaf een miljoen ga ik toch eens serieus nadenken over relaties, lekker leven en investeren
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Winged schreef:Vjestagirl schreef:Scheelt dat ik vind dat seks en liefde helemaal niets met elkaar te maken hebben, maar voor een paar ton zou ik het ook zeker doen.
Ook als het iemand is met een uiterlijk waar je nachtmerries van krijgt? Of slechte hygiëne?
Shirley schreef:Dat schreef je zelf :Citaat:..... moet er toch minimaal iets met 6 cijfers op tafel komen, anders zet ik daar mijn relatie niet voor op het spel.
lifaya schreef:Ik xou ook met een ton gewoon simpel leven.huisje huren, inboedel kopen en een kat en-of hond en ik ben klaar
) Amaris schreef:Precies. Een ton is honderdduizend euro.
Lekker interessant om daar zo denigrerend over te doen, maar het is gewoon een hoop geld voor de meeste mensen.
anneliesdj schreef:Amaris schreef:Precies. Een ton is honderdduizend euro.
Lekker interessant om daar zo denigrerend over te doen, maar het is gewoon een hoop geld voor de meeste mensen.
Ik doe niet denigrerend, ik geef alleen aan dat een ton veel sneller op is dan je denkt.
En voor mij is een ton ook heel veel geld, maar toch vind ik het (veel) te weinig om de benen voor te spreiden voor een willekeurige voorbijganger.
Sammy_xxs schreef:Maar hoezo nare manier? Je heb toch niemand vermoord of pijn gedaan. Je doet iemand een plezier en je krijgt dan een flinke beloning. En sex is maar sex, als je veel op heb weet je het waarschijnlijk niet eens meer.
Anders blijft 't daar beneden kurkdroog hoor. (En ja, daar zijn ook wel weer middeltjes voor, maar toch) Sammy_xxs schreef:Maar hoezo nare manier? Je heb toch niemand vermoord of pijn gedaan. Je doet iemand een plezier en je krijgt dan een flinke beloning. En sex is maar sex, als je veel op heb weet je het waarschijnlijk niet eens meer.
Sammy_xxs schreef:Maar hoezo nare manier? Je heb toch niemand vermoord of pijn gedaan. Je doet iemand een plezier en je krijgt dan een flinke beloning. En sex is maar sex, als je veel op heb weet je het waarschijnlijk niet eens meer.
Captain schreef:doebidon schreef:Sex en liefde zijn 2 hele verschillende dingen
Ben ik het niet mee eens.
Voor mij zijn seks en liefde onvoorwaardelijk aan elkaar verbonden.
Het heet niet voor niets de liefde bedrijven.
Ik zou het nooit met iemand kunnen doen van wie ik niet hou, daar is het me veel te intiem voor.

Ik zou het nooit met iemand kunnen doen van wie ik niet hou, daar is het me veel te intiem voor.
anders heet het gewoon "neuken"