Iedereen heeft een pricetag...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 10:00

Dan ligt het aan verschillen in wat je belangrijk vind in het leven. Ik vind mijn relatie belangrijker dan een ton, het is tenslotte maar geld en tot nu toe redde je het ook zonder die ton. Ik heb geen cent om aan m'n reet te krabben, trouwens hoor :D

Maar zoals ik zei, vanaf een miljoen ga ik toch eens serieus nadenken over relaties, lekker leven en investeren :+

doebidon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 10:01

Winged schreef:
Vjestagirl schreef:
Scheelt dat ik vind dat seks en liefde helemaal niets met elkaar te maken hebben, maar voor een paar ton zou ik het ook zeker doen.

Ook als het iemand is met een uiterlijk waar je nachtmerries van krijgt? Of slechte hygiëne?

Dan ga je "lekker" samen douchen. Heeft mijn vriend wel eens gedaan vroeger bij een meisje wat "vergeten was te snoeien".

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 10:07

Shirley schreef:
Dat schreef je zelf :
Citaat:
..... moet er toch minimaal iets met 6 cijfers op tafel komen, anders zet ik daar mijn relatie niet voor op het spel.

En wat bedoel je daarmee dan? Dat ik hiermee aangeef niet te koop te zijn? Of het niet in overleg zou doen met mijn partner of wat?
Ik bedoel hiermee dat zelfs als we er allebei mee in zouden stemmen en het prima zouden vinden, ik denk dat het achteraf toch anders is, dat gaf ik in mijn vorige post al duidelijk aan.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 10:08

lifaya schreef:
Ik xou ook met een ton gewoon simpel leven.huisje huren, inboedel kopen en een kat en-of hond en ik ben klaar :+

Precies.

Koophuis: check
Inboedel: check
Leuke huisdieren: check
Goede baan: check

Dus die gekke dingen... dat hoeft helemaal niet. Maar het leven zou er wel net ietsje makkelijker van worden. En dan kun je ver komen met een ton.

doebidon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 10:08

voor een miljoen zou ik het idd wel doen. weet niet of ik het voor minder zou doen. en wij hebben het ook niet breed thuis.

upendo

Re: Iedereen heeft een pricetag...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 10:10

Ik heb het vriendin ook laten lezen en die zei dat er in goed overleg (en met veel poen) best wel iets te regelen was. ( -O- )

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 10:10

Amaris schreef:
Precies. Een ton is honderdduizend euro.

Lekker interessant om daar zo denigrerend over te doen, maar het is gewoon een hoop geld voor de meeste mensen.

Ik doe niet denigrerend, ik geef alleen aan dat een ton veel sneller op is dan je denkt.
En voor mij is een ton ook heel veel geld, maar toch vind ik het (veel) te weinig om de benen voor te spreiden voor een willekeurige voorbijganger.

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 10:12

ik denk dat ik ook nee zal blijven zeggen die 4ton heel leuk maar elke keer als ik er van zou gebruiken krijg ik dat nare gevoel van hoe je er aan komt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 10:12

upendo schreef:
Ik 'verkoop' mijn lijf voor geen goud, puur uit loyaliteit aan mijn vriendin. :)

En wat nu, als je met dat goud nu juist je vriendin kan "redden"?

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 10:13

anneliesdj schreef:
Amaris schreef:
Precies. Een ton is honderdduizend euro.

Lekker interessant om daar zo denigrerend over te doen, maar het is gewoon een hoop geld voor de meeste mensen.

Ik doe niet denigrerend, ik geef alleen aan dat een ton veel sneller op is dan je denkt.
En voor mij is een ton ook heel veel geld, maar toch vind ik het (veel) te weinig om de benen voor te spreiden voor een willekeurige voorbijganger.

Ik had het ook niet over jou :Y)

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 10:15

Ik zou het zelf niet snel doen! en ik denk ook niet dat mijn vriend het er mee eens zou zijn!!

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 10:15

Maar hoezo nare manier? Je heb toch niemand vermoord of pijn gedaan. Je doet iemand een plezier en je krijgt dan een flinke beloning. En sex is maar sex, als je veel op heb weet je het waarschijnlijk niet eens meer.

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 10:17

Nee, absoluut niet.. Op het moment dat je zo moeilijk zit qua geld zijn er altijd wel andere oplossingen. Nog liever alle eindjes aan elkaar knopen dan mijn lichaam verkopen.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 10:21

Sammy_xxs schreef:
Maar hoezo nare manier? Je heb toch niemand vermoord of pijn gedaan. Je doet iemand een plezier en je krijgt dan een flinke beloning. En sex is maar sex, als je veel op heb weet je het waarschijnlijk niet eens meer.

Ik denk dat het per persoon verschillend of 'sex maar sex is'. Ik duik echt niet voor elke prijs zomaar met een kerel 't bed in. Daarnaast: Mijzelf kennende wil ik ook nog iemand hebben waarmee ik het zou kunnen doen :') Anders blijft 't daar beneden kurkdroog hoor. (En ja, daar zijn ook wel weer middeltjes voor, maar toch)

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 10:22

snel doen? nee niet echt.
maar het ligt er maar net aan wat er geboden word. :)
er word iig over nagedacht

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 10:23

Sammy_xxs schreef:

nee je hebt niemand vermoord of pijn gedaan maar je hebt wel het kostbare aan een willekeurig iemand gegeven dus dan blijf ik het toch om het maar makkelijk te zeggen viesgeld vinden.
want zeg eerlijk je doet het dan niet voor je plezier

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 10:24

ohjajoh6 schreef:
upendo schreef:
Ik 'verkoop' mijn lijf voor geen goud, puur uit loyaliteit aan mijn vriendin. :)

En wat nu, als je met dat goud nu juist je vriendin kan "redden"?

In welke zin van het woord?

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 10:24

Sammy_xxs schreef:

De vraag is alleen wel dat als je zoveel op hebt of je het dan nog een beetje leuk kunt maken voor de betalende tegenpartij :')

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 10:27

zeker voor een groot erg groot bedrag zal ik het zeker doen. in iedergeval om zelf een leuk appartmentje te huren,inboedel te betalen en studieschuld af te betalen. alles wat daarna over is ga ik aan mijn ouders geven om hun ook te helpen.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 10:30

doebidon schreef:
Sex en liefde zijn 2 hele verschillende dingen

Ben ik het niet mee eens.
Voor mij zijn seks en liefde onvoorwaardelijk aan elkaar verbonden.
Het heet niet voor niets de liefde bedrijven.
Ik zou het nooit met iemand kunnen doen van wie ik niet hou, daar is het me veel te intiem voor.

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 10:30

Captain schreef:
doebidon schreef:

Ik zou het nooit met iemand kunnen doen van wie ik niet hou, daar is het me veel te intiem voor.

Same here :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 10:34

[/quote]

En wat nu, als je met dat goud nu juist je vriendin kan "redden"?[/quote]
In welke zin van het woord?[/quote]

Nou.. als blijkt dat je met dat geld dus bv een broodnodige operatie voor je vriendin zou kunnen betalen, of haar uit andersoortige ellende kan halen...

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 10:43

SSmonamiSS schreef:
Ik zou het zelf niet snel doen! en ik denk ook niet dat mijn vriend het er mee eens zou zijn!!

Dat zou pas een vreemde en nare gewaarwording zijn.....Als je partner het wél prima zou vinden. Ik zou toch minstens een tegensputter verwachten.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-13 10:43

Captain schreef:
doebidon schreef:

de liefde bedrijven is het geval als je dus verliefd bent :') anders heet het gewoon "neuken" :D
ik zie het ook als 2 verschillende dingen :)

doebidon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 10:49

Captain schreef:
doebidon schreef:

ze zijn ook zeker met elkaar vebonden...... Zonder sex geen relatie! dan is het alleen een hele goede vriendschap dat ben ik ook zeker met je eens. En ja voor mannen is dit een makkelijker concept dan voor ons vrouwen.... Maar het zijn toch 2 losse dingen! ooit wel eens een one night stand gehad? dat is sex zonder liefde....
er is geen liefde nodig om sex te kunnen hebben. Tuurlijk kan je daar emotioneel anders over denken, maar dat sluit niet uit dat het niet wel kan.

wat lifaya idd ook zegt.