.Ik kan me voorstellen dat je geen abonnement van 20 euro per maand wil, en zelfs dat je helemaal geen abonnement wil. Ik heb op de middelbare school altijd prepaid gehad, en dat ging prima!
Je kunt inderdaad gaan voor een goedkoop Samsung model, zoals al vele malen eerder is gezegd. Je hebt voor maximaal 100 euro echt een leuke Samsung telefoon, mét wifi. Ik weet niet aan wat voor budget voor de telefoon jullie zelf dachten? Maar persoonlijk zou ik wel voor een smartphone gaan. Reden? Het is makkelijk. Uiteraard geen goede reden, maar toch is het zo. Ik merk zelf dat ik het (het is dan wel HBO) maar voor school hard nodig heb. Dingen overleggen/afspraken. En ook op de middelbare school is dit handig. Stel ze moeten samenwerken in een groepje en dingen overleggen is Whats App enorm handig. Stel de andere kinderen zitten in een groepsgesprek zodat ze samen kunnen overleggen (via Whats App), maar je zoon zit er niet bij. Dit is uiteraard geen ramp, maar het is wel 'onhandig'. Het is de maatschappij van tegenwoordig, de jeugd.
Ik hoop dat je mijn uitleg een beetje snapt, waarschijnlijk wel redelijk vaag maar kan het op dit moment niet anders verwoorden.
Edit; De LG L3/L5 zijn ook leuke telefoons, zeker waard om ook eens naar te kijken!
. En wat voor telefoon ligt dus aan het budget, maar voor dus 80 euro heb je echt al wel een leuke telefoon.
Tja, ik werd er echt om buitengesloten, maar dat ben ik
Daar klapperen mijn oren echt van, jemig zeg. Dat is dus duidelijk niet wat wij willen haha!