geweldig sommige snoetjes Hier ik met mijn zus, ik ben de rechter. De jurkjes had mijn moeder zelf gemaakt
Ik heb eigenlijk best wel veel lieve foto's van mezelf hahaha Met mijn broer En zo heb ik er nog veel meer
Wat een geweldige foto's allemaal! echt als baby!Hier ben ik 1,5 jaar oud.Hier denk ik een jaar of 5?En een van mijn eerste paardrijlessen.
Zal m'n hyves eens af gaan zoeken naar kinderfoto's Waarom ik een emmer op m'n hoofd heb? Geen idee Ik was hier een jaar of 5En hier een jaar of 6, met m'n mooie Jip & Janneke handdoek
Het is een afgeknipte foto, de bruid en bruidegom (tante en ex-oom) staan hier te poseren voordat ze de taart aansnijden en ik neem een hap. en als kleuter denk ik, jaar of 4.
De datum klopt niet.. Ik ben inmiddels 20 namelijk Ik ben trouwens de krullenbol Ik zou een moord doen om zulke krullen weer terug te krijgen. Maar hoe langer mijn haar groeit, hoe meer krullen dus er is nog hoop
Ik ben mijn krullen nooit meer kwijtgeraakt, ik ben alleen niet meer blond Overigens ben ik op die onderste foto geen 4 denk ik. Eerder 2 of 3
mhihiiii die kleren uit die tijd ik lig echt in een deuk bij sommige foto's. ik ga van de week kijken of ik kan inscannen