Gênante momenten op gebied van jongens

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SunNDLM

Re: Gênante momenten op gebied van jongens

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 15:38

Afgelopen zomer nog...
Stond op een festival lekker te dansen met vriendinnen (gehuld in weinig kleding i.v.m. 40+ graden), staan een aantal mannen ons eens goed te bekijken. Éentje was wel leuk dus een beetje flirten, je kent het.
Komt hij naar me toe; "goh je gaat wel lekker hé.. Vind je het niet vervelend, al die mannen die je bekijken" Mijn antwoord "ach ik ben het gewend, is m'n werk geweest".
Uhm juist... Even voor de duidelijkheid, ik werkte in een discotheek, als danseres/bediening/alles-in-een-figuur... Ik denk dat hij iets ander beeld heeft van mijn werk :')

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 15:46

Ohhh geweldig topic weer!
Ik ga even nadenken ik zal echt wel genante momenten hebben maar die zitten redelijk diep

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 15:59

Met onze tanden tegen elkaar gaan de tweede keer dat we zoenden, waardoor er een stukje van z'n voortand afbrak :') Inmiddels is dit wel m'n vriend en heeft ie voor altijd een herinnering aan me, ook als het uit gaat :')

Sunshinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 19:51

wiebke schreef:
ik heb ook zoiets.. we woonden nog niet samen maar apart.. ik in een flatje op de bovenste etage waarvan het licht in de portiek kapot was (dit is belangrijke info!)

vriendje zou om zeven uur bij mij voor de deur staan en ik wilde hem verassen door een sexy outfit aan te trekken en zo de deur open te doen. Dus ik helemaal opgemaakt, outfitje aangedaan, hoge hakken eronder.. en jawel! om vijf voor zeven ging De deurbel!

Dus ik trip trip trip naar de deur, trek hem in VOL ornaat open *het was toch donker* en wie staat daar?!!

mijn afrikaanse buurman *met zijn kin op de grond zo ongeveer* of ik een brief voor hem wilde lezen want hij begreep het niet.

'kom morgen maar terug!'

HAHAH! Geniaal!

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-13 21:20

loveulla94 schreef:
wiebke schreef:
ik heb ook zoiets.. we woonden nog niet samen maar apart.. ik in een flatje op de bovenste etage waarvan het licht in de portiek kapot was (dit is belangrijke info!)

vriendje zou om zeven uur bij mij voor de deur staan en ik wilde hem verassen door een sexy outfit aan te trekken en zo de deur open te doen. Dus ik helemaal opgemaakt, outfitje aangedaan, hoge hakken eronder.. en jawel! om vijf voor zeven ging De deurbel!

Dus ik trip trip trip naar de deur, trek hem in VOL ornaat open *het was toch donker* en wie staat daar?!!

mijn afrikaanse buurman *met zijn kin op de grond zo ongeveer* of ik een brief voor hem wilde lezen want hij begreep het niet.

'kom morgen maar terug!'

HAHAH! Geniaal!

Deze is inderdaad echt te leuk voor woorden hahaha _O- _O-

Van de rest ben ik ook aan het genieten haha :D

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 21:25

Oh ik heb maar 1 gehad gelukkig maar direct de ergste die je kan hebben.
Tijdens uitgaan over hem heen kotsen (eerst boos maar toen heeeel zorgzaam en plagerig door foto te maken toen we thuis waren) nadeel zn telefoon is stuk gegaan door mij. Hele tijd bij de reperateur en uiteindelijk niet kunnen maken dus heeft hij flink bedrag schadevergoeding.
We kunnen er nu om lachen en hij is mn ex (niet door dat incident hoor haha)

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 21:37

Schiet me nog wat te binnen. Op familieweekend met ex en we waren zat dus dan is het bij ons feest in de slaapkamer. We waren zo bezig schuiven die bedden, met een geluid alsof een boor in de stenen muur ging, uit elkaar.
Dat moesten we aanhoren.
En met luchtbed en we dachten nog zo zachtjes te doen maar moederlief heeft toch gehoord. Kwamen we beneden: was het lekker :')

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 21:39

Bij mijn ex hebben ze ons ook weleens gehoord en dan kom je beneden, gapend, en dan is het: ja dan moesten jullie ook maar gaan slapen 's nachts in plaats van bezig te gaan. Ook goedemorgen :')

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 21:41

Ach, mijn exschoonvader heeft ooit tegen mijn ex gezegd:
'Doe je wel een beetje voorzichtig met dat meisje?' :')

_Lisaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 21:47

Barbabientje schreef:
Ach, mijn exschoonvader heeft ooit tegen mijn ex gezegd:
'Doe je wel een beetje voorzichtig met dat meisje?' :')

Hahaha :')
Genieten dit topic! *\o/*
Zelf alleen de gênante momenten zoals lip bijten of neus/hoofd botsen :')
Heb een relatie al 2 jaar bij hem was dn ook t lipbijten, wel een aantal gehad die echt niet konden zoenen is ook altijd zo'n verpest moment -O-

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 22:04

Oja die reactie van: moest je maar gaan slapen kreeg ik regel.atig naar mn kop toe jah (a)

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 22:11

Ik lig hier helemaal in een deuk van sommige verhalen, geweldig!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 19:28

En ik heb weer slap gelegen van sommige verhalen hier! :D

Niet echt genant op gebied van jongens, want die jongens waren er niet bij op dat moment maar mijn moeder doet dit dus àltijd.
Mam ik ga die dag weg met jongen X
WIE IS DAT? IS DAT UW NIEUW VRIENDJE?
Nee, ken die jongen al 3 jaar, gewoon vrienden en heb hem lang niet meer gezien we gaan wat drinken.
JAJA je mag gewoon eerlijk zijn hoor!
Allerliefste mama dat ben ik..

En dan komt die jongen een keertje bij je thuis en dan is het: "AAAHHHHH jij bent die jongen dus!"
Mam... hou ff je kop, doe dit als hij weg is :')

lisannevosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 19:51

Ik vind dit topic geniaal! echt gênante momenten heb ik niet, op n aantal keer lachen tijdens het zoenen na dan, maarja ik lach bijna altijd... :=

mijn ouders kunnen ook ontzettend irritant zijn, zit je gewoon te appen met een jongen en zien ze dat toevallig, is het meteen je vriendje |o

miesie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 20:07

Geweldig topic dit!! Ik lees mee :D

Ik ben er zelf ook een ster in om romantische momentjes te verbreken door een heerlijke lompe opmerking :o

Borisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 20:12

Geniaal topic :')

Ik heb net 2,5 maand een vriend weer. Mekaar ontmoet in Spanje op vakantie, daar al het een en ander gedaan, tsjah, wij zijn ook niet heilig.
Maar we gingen ook elke nacht uit, niet goed voor je slaap omdat je om 7 uur 's ochtends je tent weer uitgebrand werd door de zon. Op de 6e nacht belandde ik dus met vriendje na het uitgaan op een afgelegen stukje strand, maar ik was zó ontzettend moe van alle slapeloze nachten, en de adrenaline hield me nog overeind.

Dit resulteerde erin dat ik bijna de gehele 'daad' gehallucineerd heb _O- Ik heb allerlei rare dingen uitgekraamd ('groooooote spiieer!') ('we moeten van de snelweg af gauw!') ('ik heb dorst, ik zie een oase en een palmboom!'). Vriendje heeft het dan ook opgegeven en stuk van het lachen mij in een tent gelegd en is erbij gaan slapen. :') Nu hebben we er nog lachbuien om, ik herinner me namelijk alles nog. :Y)

Verder met mijn ex ook genoeg genante momentjes, ik ga ze weer even bovenhalen!

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 20:19

_O- gehallucineerd :') _O-

Lumea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 20:26

Hahahaha geniaal topic!

Mijn gênante momenten tot nu toe zijn bij de eerste zoen wegdraaien :+ was erg overdondert maar daarna wel heeeeel erg goedgemaakt <<)
Dacht dat zijn ouders niet thuiswaren en toen lag ik dus erg sexy met vrij weinig kleding bij hun op de bank, komen die ouders ineens aanzetten :+
Blijkbaar heeft zn zusje ook wel eens op de bank geslapen omdat we erg luidruchtig bezig waren :+
In een dronken bui bij mn ex in bed belandt..
En ook wel eens in een dronken bui een jongen proberen te versieren, de dag erna dacht ik dat ik m tegenkwam in t winkelcentrum, dus ik vlieg m om zn nek, blijkt t zijn vriend te zijn die er de vorige avond ook bij was en er erg veel op leek :+

Hmmm even denken of ik nog meer kan bedenken en ondertussen meegenieten van jullie bloopers :D

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 20:29

Steef schreef:
Met onze tanden tegen elkaar gaan de tweede keer dat we zoenden, waardoor er een stukje van z'n voortand afbrak :') Inmiddels is dit wel m'n vriend en heeft ie voor altijd een herinnering aan me, ook als het uit gaat :')

Dit dus, maar dan bij mijzelf. Ik mis van mijn beiden voortanden in totaal 4(!!) stukjes door mijn vriend's enthousiaste gezoen. Arme tandjes van mij, ik zie er nu echt half crackie uit :')

Genant was wel de eerste keer dat ik met mijn vriend zoende. Hij zat al constant mijn kin naar zich toe te draaien, maar ik hou niet van openbaar gezoen (stonden in een discotheek). Uiteindelijk zoent ie me toch en ik kon niets anders dan mijn ogen open houden en half in shock staan. En net op dat moment kijk ik zijn beste vriend een seconde of 5 recht aan. Als hij me nu ziet spert ie nog steeds zijn ogen wagenwijd open :+ :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 21:17

De eerste keer dat ik bleef slapen (toen nog bij zn mams) kwam ik midden in de nacht met hem na het uitgaan om 4u snachts binnen en donderde ik zo de gang in over zn sporttas die daar stond. Gaf zon klap dat zn ma gelijk beneden stond! Was zooo ongemakkelijk! Alsof ik stomdronken was ofzo.
Moet ik nu, 5jr later, nog vaak aanhoren :')

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 21:27

Leuk he dat soort schoonouders?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 21:34

Borisje schreef:
Geniaal topic :')

Ik heb net 2,5 maand een vriend weer. Mekaar ontmoet in Spanje op vakantie, daar al het een en ander gedaan, tsjah, wij zijn ook niet heilig.
Maar we gingen ook elke nacht uit, niet goed voor je slaap omdat je om 7 uur 's ochtends je tent weer uitgebrand werd door de zon. Op de 6e nacht belandde ik dus met vriendje na het uitgaan op een afgelegen stukje strand, maar ik was zó ontzettend moe van alle slapeloze nachten, en de adrenaline hield me nog overeind.

Dit resulteerde erin dat ik bijna de gehele 'daad' gehallucineerd heb _O- Ik heb allerlei rare dingen uitgekraamd ('groooooote spiieer!') ('we moeten van de snelweg af gauw!') ('ik heb dorst, ik zie een oase en een palmboom!'). Vriendje heeft het dan ook opgegeven en stuk van het lachen mij in een tent gelegd en is erbij gaan slapen. :') Nu hebben we er nog lachbuien om, ik herinner me namelijk alles nog. :Y)

Verder met mijn ex ook genoeg genante momentjes, ik ga ze weer even bovenhalen!

Hahahahaha :') :') :')

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 22:26

Ohja, gênant momentje.
Was met jongen op date geweest (ondertussen mijn vriend), en dat was de 3e keer dat ik hem zag. Dus gezellig naar de film, maar hij woont in een gat. Hadden de 1e film gemist, dus we pakten rustig de 2e. Reden de bussen niet meer naar het station. Prima, dan gaan we lopen. Op station aangekomen rijd zijn bus niet meer naar zijn huis, en de trein niet meer naar mijn huis (en dat om half 1 in de nacht >;) ). Ja oliebol wat nu. Er reed om 2 uur een nachtbus naar zijn huis. Dus dat werd blijven slapen (wat al akward genoeg is opzich na elkaar voor de 3e keer zien). (Uiteindelijk reed die ook niet dus met de taxi naar huis)
Maarja, zijn vader wist nergens van :+. Alleen gezeur met OV. Dus dan loop je daar in de ochtend snel naar de bus omdat je die ochtend vroeg les had, loop je hun in het huis tegen het lijf. Leuke eerste ontmoeting :=
Whoops

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 22:58

_mexx_lady_ schreef:
En dan komt die jongen een keertje bij je thuis en dan is het: "AAAHHHHH jij bent die jongen dus!"
Mam... hou ff je kop, doe dit als hij weg is :')

Ik heb een vriendin die dit dus doet :') sta ik van het weekend met een jongen die ik dus wel leuk vind, komt zij er tussen: hoe heet je? Oooh dus jij bent dé (naam)!? Aaah.....
:') bedankt he bedankt! Gelukkig zetten de kerel in kweatie mij vriendin eigenhandig in de rij bij de toiletten waar ze vandaan kwam.

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 02:41

Haha prachtig topic dit. Ik heb veel gênante momenten, maar even een random greep uit de collectie:

Lig een beetje te 'stoeien' met een jongen, allemaal leuk en prima etc. maar ik was wel zenuwachtig, kende 'm nog niet zo heel goed. Krijgt hij in een rare hoek met 1 hand in 2 seconden m'n BH los. Ik heel verbaasd midden in een zoen "Wow, impressive!" Hij: "Thanks!" en toen zijn we allebei in lachen uitgebarsten.