Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
DeMolenhoek schreef:[
Ja snap ik wel hoor. In het begin was het wat ongemakkelijk om door een stad te lopen, mensen keken afkeurend etc. Ondertussen trekken we het ons niet meer aan, maar hand in hand ga je ons dus ook niet zien lopen...
en het is de beste man die ik me had kunnen wensen.
) 
Soms wordt het eten letterlijk uit onze mond gekeken door mensen als we eens op stap zijn... Mensen die stoppen met eten en ons gewoon gaan aanstaren...
Het gaat super goed, we zijn helemaal blij met elkaar en stappen volgend jaar in het huwelijksbootje. In mijn situatie kan ik zeggen: echte liefde overwint álles!
Angeliquee18 schreef:Hahaha geweldig ! Ja ik ben maar 1.50, en zijn zoon is bijna even groot als mijlekkere combi dus whaha
Wat een mooi verhaal wiebke ! Vond je het zelf niet heel lastig? Ondanks de verliefheid...
wiebke schreef:Angeliquee18 schreef:Hahaha geweldig ! Ja ik ben maar 1.50, en zijn zoon is bijna even groot als mijlekkere combi dus whaha
Wat een mooi verhaal wiebke ! Vond je het zelf niet heel lastig? Ondanks de verliefheid...
Zeker moeilijk. Wil ik mijn kinderen wel zo'n oude papa geven ,ondanks dat je het niet ziet dat hij ouder is? Wat gaat mijn familie zeggen? Zal het allemaal wel goed gaan? Wil ík wel een oude man als partner? Kan ik omgaan met zijn kinderen? Hoe gaan die reageren?
het was een hele tweestrijd..