Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rebeccaa schreef:Is dit eigenlijk ook te doen als je niet heel erg sterk o.i.d. bent? Conditie is heel makkelijk te kweken, maar kracht toch minder makkelijk. En over die muurtjes, daar kan je toch nooit alleen overheen komen als je maar 1.60 bent?
mamamier schreef:Bij de half pipe. Extra banketstaaf want dan ben je 100 meter van de finish... Maar ik heb er daar meer de brancard op zien gaan gisteren hoor! Wij hadden daar onze verzamelplaats namelijk. We waren met een hele grote groep van de boksschool en waren op alle afstanden vertegenwoordigd. Dus we waren er de hele dag en als je niet in het parcours liep zaten we op een mooie plek bij de stroomdraden en de achterkant van de half pipe.
BarbaLala schreef:Leuk een mudmasters topic!
Ik was afgelopen weekend met een vriendin mee die de 6 km liep en zij heeft ons beiden ingeschreven voor die in September in Biddinghuizen voor de 12 km!
Nu heb ik zelf nog nooit hardgelopen dus ik heb een flinke uitdaging gok ik zo![]()
Maar vond het om alleen al van de zijlijn mee te maken een super leuk evenement!
Edit; Misschien kunnen de geoefende runners me meer info verschaffen over (lowbudget) hardloopschoenen en outfit?