Mud Masters 2014

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Eline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 16:38

Oeh dat ziet er echt super vet uit!! :D Ik zal binnenkort kijken of ik kan en dan wil ik ook meedoen met het Boktteam. :D Wordt dan waarschijnlijk 6 of 12 km. Kracht zit bij mij wel goed, maar moet even zien wat mijn knie qua afstand aan kan..

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 18:47

Rebeccaa schreef:
Is dit eigenlijk ook te doen als je niet heel erg sterk o.i.d. bent? Conditie is heel makkelijk te kweken, maar kracht toch minder makkelijk. En over die muurtjes, daar kan je toch nooit alleen overheen komen als je maar 1.60 bent?

Ik heb de afgelopen keer bijna niemand gezien die alleen over de muurtjes kwam, eigenlijk alleen de afgetrainde vrouwen/mannen. Maar daarom is de samenwerking zo mooi in mudmasters. Genoeg deelnemers die je een voetje geven. (:

J_Onne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 00:06

Gaat nog iemand meedoen aan Mudmasters?

Zag namelijk op Facebook voorbij komen dat er ook een op het vliegveld in Weeze wordt gehouden, volgens mij ergens in mei.

Zelf heb ik niet ingeschreven voor Mudmasters in maart, dat kwam te vroeg en dan vind ik het nog te koud :P

Maar ik doe wel mee aan de Army Urban run (10 km) 13 april.
Dus dat lijkt mij een mooie opstap naar de Mudmasters, 12 km.

Wie o wie doet nog meer mee? Ik ben benieuwd of ik het haal! Heb nog nooit meegedaan aan een obstacle run, maar het lijkt me super vet!

mamamier

Re: Mud Masters 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 00:29

En? Wie is er geweest of gaat morgen? Ik heb de 6 km gedaan vandaag. Zou eigenlijk 12 doen maar loop al sinds november met rugklachten. Dus ongetraind en door de Fysio rug helemaal ingetaped, toch meegedaan. Was zoooo gaaf! Viel eigenlijk niet eens tegen. Lig nu wel ongeveer opgebaard op de bank want mn lijf wil en kan niks meer nu haha!

Les_Fjal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 00:47

Ik ben geweest!!
Maar wel (heel verstandig haha) als supporter ;)
Een vriendin maakte deel uit van het Radio Decibel team van Barry Brand.
Wat een saamhorigheid zeg, dat heeft echt indruk op me gemaakt.
Verder ook behoorlijk wat mensen afgevoerd zien worden (en een bot wat uit een been steekt was niet echt een prettig gezicht..).

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 01:04

Oh jammer dat ik dat nu zie, is voor mezelf veel te zwaar := Maar wel echt super gaaf, misschien ooit eens.. Wel leuk om eens te gaan kijken daar :)

mamamier

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 01:12

Morgen nog een dag! En het wordt nog lekkerder weer dan vandaag.

Ja best veel ongelukken gebeurd. Bij ons Was de monkeybar afgesloten omdat er net iets gebeurd Was. En die open botbreuk gebeurde bij mijn nichtje voor haar neus. Moet zeggen dat ik alles heel voorzichtig heb gedaan want het is best eng omdat alles zo glad is.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 11:32

Deze keer niet meegedaan aangezien ik straks naar Oostenrijk vertrek voor wintersport, maar in september ben ik er zeker weer bij!

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 12:49

Open botbreuk O.o Waar gebeurde dat?

Ik heb gister meegedaan aan de 12km.
Heb de vorige keer ook meegedaan in Biddinghuizen. Vond dat parcours leuker, maar desondanks leuke dag gehad :D

mamamier

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 13:23

Bij de half pipe. Extra banketstaaf want dan ben je 100 meter van de finish... Maar ik heb er daar meer de brancard op zien gaan gisteren hoor! Wij hadden daar onze verzamelplaats namelijk. We waren met een hele grote groep van de boksschool en waren op alle afstanden vertegenwoordigd. Dus we waren er de hele dag en als je niet in het parcours liep zaten we op een mooie plek bij de stroomdraden en de achterkant van de half pipe.

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 13:31

Wanneer is de volgende Mud Masters? Ik ben benieuwd of er dan weer een aantal collega's gaan meedoen, is voor mij een heel mooi doel om naar te streven namelijk :)

midori

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 13:43

Zou echt gaaf zijn om daar aan mee te doen! Zal me ook best lukken, heb wel zwaardere dingen gedaan :+ Jammer dat ik in Zweden woon :( Mischien is het in Zweden ook wel ergens maar vast niet bij mij in de buurt...

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 14:16

Knudd schreef:
Wanneer is de volgende Mud Masters? Ik ben benieuwd of er dan weer een aantal collega's gaan meedoen, is voor mij een heel mooi doel om naar te streven namelijk :)

De volgende is in september als het goed is, maar dan in biddinghuizen ipv het haarlemmermeer.

J_Onne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 15:47

Er is 17 mei ook een mudmasters, in Weeze Duitsland

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 15:51

Duitsland zal een beetje ver worden ben ik bang, maar Biddinghuizen is prima te doen :) Heb me aangemeld voor de mailinglist, dus zal vast wel info per mail gestuurd krijgen uiteindelijk.

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 16:59

mamamier schreef:
Bij de half pipe. Extra banketstaaf want dan ben je 100 meter van de finish... Maar ik heb er daar meer de brancard op zien gaan gisteren hoor! Wij hadden daar onze verzamelplaats namelijk. We waren met een hele grote groep van de boksschool en waren op alle afstanden vertegenwoordigd. Dus we waren er de hele dag en als je niet in het parcours liep zaten we op een mooie plek bij de stroomdraden en de achterkant van de half pipe.

Daar kon je idd wel aardig in de zon zitten. Vandaag is het gewoon nog mooier {:}

Maar wat naar dat daar zoveel ongelukken gebeurd zijn. Ik had dat helemaal niet in de gaten, maar idd, je zou er best lelijk kunnen vallen.
Vond het jammer dat je zo lang moest wachten bij de half pipe, maar iedereen helpt elkaar er wel sportief op.

Hebben jullie gecheckt welke tijd je hebt gelopen?
Ik ben heel benieuwd naar de tijd van de snelste vrouw dit keer (op de 12km).

mamamier

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 17:38

Nou inderdaad, vandaag nog lekkerder weer. Wij zaten gisteren al heerlijk. Ik heb geen idee hoelang ik erover gedaan heb. Was wel met twee andere meiden als eerste gefinished van de boksschool deelnemers. Maar echt snel waren we niet hoor. Ik gok op een minuut of 70??

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 13:47

Dat was je geschatte tijd voor 6km hoop ik? :D

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 14:09

Je kan je dus al inschrijven voor Biddinghuizen, eind september :)

mamamier

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 17:02

Knoffer schreef:
Dat was je geschatte tijd voor 6km hoop ik? :D

Nee 18 kilometer! Whaha Nee hoor. Heb 6 gedaan. volgende keer 12 want ik wil meer obstakels Hihi. Die waren echt zoooo gaaf.

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 13:57

De gespannen touwen over die sloot vielen mij het meest tegen :') ik dacht dat doe ik wel ff, vet blauwe plekken nu haha. Als kind gaan dat soort dingen je toch makkelijker af.

Hebben jullie ervaring met andere obstacle runs?/Tips voor leuke runs?

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 19:30

Leuk een mudmasters topic!
Ik was afgelopen weekend met een vriendin mee die de 6 km liep en zij heeft ons beiden ingeschreven voor die in September in Biddinghuizen voor de 12 km!

Nu heb ik zelf nog nooit hardgelopen dus ik heb een flinke uitdaging gok ik zo :')
Maar vond het om alleen al van de zijlijn mee te maken een super leuk evenement! :)

Edit; Misschien kunnen de geoefende runners me meer info verschaffen over (lowbudget) hardloopschoenen en outfit?

original

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 19:47

Wat leuk dat jullie geweest zijn! Het lijkt me super leuk om hier aan mee te doen!
Jammer dat september nog even duurt..

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 20:06

Nou ik ben er blij om :')

mamamier

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 10:27

BarbaLala schreef:
Leuk een mudmasters topic!
Ik was afgelopen weekend met een vriendin mee die de 6 km liep en zij heeft ons beiden ingeschreven voor die in September in Biddinghuizen voor de 12 km!

Nu heb ik zelf nog nooit hardgelopen dus ik heb een flinke uitdaging gok ik zo :')
Maar vond het om alleen al van de zijlijn mee te maken een super leuk evenement! :)

Edit; Misschien kunnen de geoefende runners me meer info verschaffen over (lowbudget) hardloopschoenen en outfit?

Ik ben niet heel geoefend maar bezuinig niet op schoenen. Die moeten goed aangemeten zijn Door een goede winkel. Écht, je krijgt vroeg of laat blessures Door op verkeerde schoenen te lopen. Outfit maakt niet zoveel uit vind ik. Ik koop altijd bij het kruidvat, aldi en lidl. Ik heb het zelf altijd snel warm met hardlopen. Ik loop in de winter met alleen een hardloop shirt met lange mouwen. Mn jasje heb ik nooit aangehad. Terwijl ik echt een koukleum ben. .. Hardloopsokken vind ik zelf erg prettig en een goede sport bh is ook een must.