Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
helaas is het er niet meer van gekomen, maar dan zie je toch hoe sociaal mensen kunnen zijn
(Het scheelde mij wel 2km door de stromende regen lopen trouwens, was echt heel blij

Giolli schreef:Martine, ik heb er laatst nog naar gezocht. Maar waarom is je ZC topic verwijderd? Ik neem aan dat je daarvoor zelf een mod hebt gepb-t?
Ik durf geen gebruik te maken van de goedheid van wildvreemden. Het zou maar anders aflopen, ik pas liever en bel pappie.![]()
Weet ik zeker dat ik veilig aankom.
Matheno schreef:Ik maakte de link zondag + God = kerk! Dacht dat je moest haasten om een dienst bij te kunnen wonen.
AaronYve schreef:Ik heb gister nog getankt voor iemand die bij een onbemand tankstation stond zonder pasje.
Ach ja je kunt wel nee zeggen maar als je er zelf zou staan zou je het ook fijn vinden als iemand je zou helpen.
zo kwam een tijd terug een volwassen vrouw van in de 50 bij mij bedelen voor een euro omdat ze graag een koffie van de starbucks wou
come on!!!!!

Brainless schreef:melaniepk schreef:Ik ben 37+ maar mijn pappie heeft dan toch liever dat ik hem bel hoor
Ok, ik woon 1 1/2 uur van de mijne vandaan. En ik ben al 25 jaar uit huis.