Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lara_Silver schreef:Ik zou ook zo bot reageren als ik op mannenweekend ben en mijn vriendin me niet met rust kan laten...
Als je stuurt is de kans reëel dat je antwoord krijgt.. Dat kan zelfs een man op mannenweekend begrijpen.
en klaar en niet meer sturen.
leeneliefje schreef:jaa helpt.
feit blijft dat ik het irritant vind dat hij ineens veranderd in een botte banketstaaf alleen omdat hij met een groep mannen is met een bepaalde kleur das. (jep heren dispuut)
MAARR OK.
thanks.
N0a schreef:Als ik het goed begrijp, hij appt haar.. zij antwoord. Vervolgens krijgt ze niks terug, waardoor ze reageert met; Laat maar. Veel plezier. Waarnaar hij zegt; wat wil je van mij?
Nou die reactie vind ik vrij logischmisschien had die het wat beter kunnen formuleren, maar feitelijk zegt die gewoon dat die op mannenweekend is en rust wil
N0a schreef:NeverGiveUp schreef:Ja, ik zou zeggen app hem gewoon niet, laat hem even lekker op mannen weekend,
maar als hij dan gaat appen en dan vervolgens zo'n dom bericht stuurt alsof je hem continu achterna zit?
Ik had gezegd jo, prima als je niet wilt appen als je met je vrienden zit maar app mij dan ook niet meer ja.
edit; Ja noa, maar dan zegt ze toch niet 'Ja laat maar lekker dan!' maar gewoon heel vriendelijk 'laat maar, veel plezier nog!'
Als nog, dat laat maar. Ik zou het ook niet op prijs stellen als ik net een appje heb gelezen en nog niet gereageerd heb dat ik dan een 'laat maar' krijgdan lijkt het meteen alsof er iets helemaal niet goed is. (maar dat is mijn interpretatie.)
Ayasha schreef:Nou, lijkt me simpel: dat ie weet wat ie wil: stuur normaal, of stuur niet. Kies er voor even je vriendin te sturen en doe normaal of blijf bij je mannenweekendje en stuur niet. Maar niet zo stom doen.Als je stuurt is de kans reëel dat je antwoord krijgt.. Dat kan zelfs een man op mannenweekend begrijpen.
Ketaki schreef:misschien een domme vraag, maar als hij een mannenweekendje heeft, waarom organiseer jij dan geen vriendinnenavondje.
kan toch ook leuk zijn?
vuurneon schreef:Ja, dat is het nadeel van appen en ook bokt, je mist de intentie in de stem

leeneliefje schreef:maar 'laat maar zitten, ik spreek je later wel, veel plezier'
vind ik geen probleem eigenlijk,.
(wat klinkt dat ongelooflijk onmannelijk voor een mannenweekend hahaha)
dressagelady schreef:leeneliefje schreef:maar 'laat maar zitten, ik spreek je later wel, veel plezier'
vind ik geen probleem eigenlijk,.
Eerlijk? Ik vind het claimen en zeuren. Dit is toch niet serieus iets wat je 'uit moet spreken' ? En ZEKER niet over whatsapp terwijl hij een leuk weekend met zn vrienden hoort te hebben.
Misschien de volgende keer afspreken om gewoon helemaal niet te appen

leeneliefje schreef:Ketaki schreef:misschien een domme vraag, maar als hij een mannenweekendje heeft, waarom organiseer jij dan geen vriendinnenavondje.
kan toch ook leuk zijn?
heb ik ook gedaan!
gaat er ook niet om dat ik zielig ben ofzo, ik vermaak me wel, mis hem ook niet ofzo, maar gaat gewoon om dat hij zo raar doet.
Normaal als hij met andere vrienden is doet hij niet zo, alleen maar met dit bepaalde dispuut.
dat vind ik gewoon jammer, iets wat ik niet goed kan begrijpen
.
. Gewoon eventjes geduld hebben TS want als dit er voor zou zorgen dat je straks van de ruzie uit elkaar gaat, dan zat het toch al ergens eerder niet zo goed tussen jullie hoor
. leeneliefje schreef:oke laat ik bot even definiëren:
hij zit op de plee en heeft tijd om te whatsappen: 'he schatje hoe gaat het, stuur eens een foto van de hond, wat ben je aan het doen , met wie,<3<3<3'
ik reageer: hoi, ja leuk, bla bla etc etc EN BIJ JOU?
hij zit niet meer op de plee maar is weer onder de mannen:
haha.
ik:oke laat maar, veel plezier, spreek je later wel.
hij: wat wil je nou eigenlijk helemaal van mij?
Zo dus, is toch dom? nadat hij mij iets vraagt en ik antwoord een soort van geïrriteerd antwoorden?
want als je alleen maar; haha. terug krijgt, is ook niet echt zinnig. & bedoel je kan best af en toe even een minuutje van de hele dag vrij maken om een ''lief, aardig'' berichtje te sturen dat alles goed gaat en hoe het is blabla. 
maarja ieder zo zijn ding hee