Kan iemand mij even een schop onder m'n *** geven?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 18:43

Ah Lara_Silver, wat je nu als laatste zegt geef ik je toch wel gelijk in haha.

Wat je voorheen zei totaal niet, vind niet dat ts haar vriend 'niet met rust kan laten'
Laatst bijgewerkt door NeverGiveUp op 05-10-13 18:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 18:44

Lara je laatste bericht is wat er eigenlijk ook wel gezegd wordt en TS zelf wilt, maar eerst zeg je dit:

Lara_Silver schreef:
Ik zou ook zo bot reageren als ik op mannenweekend ben en mijn vriendin me niet met rust kan laten... :=

Maar hij reageerde toch al bot op TS voordat ze "hem niet met rust kan laten"?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 18:45

Nee, dat is het hem net, zoals ik het lees heeft hij haar gestuurd, zij antwoord en dan gaat ie heel kort doen waarop zij "oke laat maar, veel plezier".
Toegegeven, misschien had ze dat gewoon moeten negeren maar ergens "snap" ik die reactie wel, daarna gaat hij de vermoorde onschuld uit hangen en vragen wat ze van hem wil.

Nou, lijkt me simpel: dat ie weet wat ie wil: stuur normaal, of stuur niet. Kies er voor even je vriendin te sturen en doe normaal of blijf bij je mannenweekendje en stuur niet. Maar niet zo stom doen. :) Als je stuurt is de kans reëel dat je antwoord krijgt.. Dat kan zelfs een man op mannenweekend begrijpen.

Ketaki

Re: Kan iemand mij even een schop onder m'n *** geven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 18:48

misschien een domme vraag, maar als hij een mannenweekendje heeft, waarom organiseer jij dan geen vriendinnenavondje.

kan toch ook leuk zijn? :)

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 18:54

Waarom al dat 'oke, laat maar' Echt zo typisch voor vrouwen dat 'laat maar'.

Hij vraagt een foto van de hond: foto.

Hij zegt 'haha' op een langere sms: gewoon een smiley :) en klaar en niet meer sturen.

Begrijp me niet verkeerd, ik had ook een vriend die bij het minste geringste begon te doen alsof het te benauwd was, dus daarbij heb ik moeten leren dat sommige mannen nu eenmaal een beetje raar uit de hoek kunnen komen onder vrienden. Als het echt te ver ging besprak ik dat naderhand met hem en het verbeterde stukje bij beetje.

Wat ik geleerd heb komt bij mijn huidige vriend weer te pas die het heerlijk vind dat ik hem gewoon helemaal los kan laten. Was eerst heel moeilijk om te begrijpen en soms voelde het heel oneerlijk, maar je leert er wel van relativeren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 18:56

Ik vind niet dat je miept hoor TS. Er zit een verschil tussen mannenweekend - geen vrouwen! en mannenweekend - gewoon leuk.
En als ie kan appen, dan kan ie normaal appen en anders moet ie zn bakkes maar houden als er geen tijd/geen zin voor is, dan kan die gewoon beter lekker niks zeggen.
En als ie van de vrouwen af had willen zijn, dan had ie niet aan vrouwen moeten beginnen. Sorry hoor, ik vind dat zo'n kul argument dat je tijdens een 'mannenweekend' even niks met 'de thuisblijfvrouwen' te doen zou moeten of willen hebben. Mijn vriend gaat ook wel eens een weekend weg, jawel, met mannen. En dan heeft ie wel het fatsoen om normaal terug te reageren aan de telefoon of aan de app, en komt het niet uit dan zegt ie dat ook (en ik ook net zo goed tegen hem).
Tis niet dat als ze op mannenweekend gaan , dat ze dan moeten veranderen in een aap die alleen maar een banaan op kan vreten en verder niks zinnigs kan doen.

Zou 'm lekker radiostilte geven tot ie terug is. Laat 't m dan maar uitzoeken met zijn oh zo mannelijke weekend :Y)
Dat ie maar veel kilometers mag maken op z'n electrische step :')

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 20:34

leeneliefje schreef:
jaa helpt.
feit blijft dat ik het irritant vind dat hij ineens veranderd in een botte banketstaaf alleen omdat hij met een groep mannen is met een bepaalde kleur das. (jep heren dispuut :') )
MAARR OK.
thanks.

Botterik, Schop voor hem.

N0a schreef:
Als ik het goed begrijp, hij appt haar.. zij antwoord. Vervolgens krijgt ze niks terug, waardoor ze reageert met; Laat maar. Veel plezier. Waarnaar hij zegt; wat wil je van mij?

Nou die reactie vind ik vrij logisch := misschien had die het wat beter kunnen formuleren, maar feitelijk zegt die gewoon dat die op mannenweekend is en rust wil :+

Dat laat maar berichtje had dan weer niet gehoeven. Schop voor TS

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-13 20:42

N0a schreef:
NeverGiveUp schreef:
Ja, ik zou zeggen app hem gewoon niet, laat hem even lekker op mannen weekend,
maar als hij dan gaat appen en dan vervolgens zo'n dom bericht stuurt alsof je hem continu achterna zit?

Ik had gezegd jo, prima als je niet wilt appen als je met je vrienden zit maar app mij dan ook niet meer ja. :)

edit; Ja noa, maar dan zegt ze toch niet 'Ja laat maar lekker dan!' maar gewoon heel vriendelijk 'laat maar, veel plezier nog! :)'

Als nog, dat laat maar. Ik zou het ook niet op prijs stellen als ik net een appje heb gelezen en nog niet gereageerd heb dat ik dan een 'laat maar' krijg :+ dan lijkt het meteen alsof er iets helemaal niet goed is. (maar dat is mijn interpretatie.)

oh nee ik bedoel dat niet zo hoor,
ik stuurde iets terug in de trant van, veel plezier, spreek je later nog wel, zoiets.
komt neer op laat maar zitten toch?
Vind dat niet zo zeurderig eerlijk gezegd. :=

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-13 20:43

Ayasha schreef:
Nou, lijkt me simpel: dat ie weet wat ie wil: stuur normaal, of stuur niet. Kies er voor even je vriendin te sturen en doe normaal of blijf bij je mannenweekendje en stuur niet. Maar niet zo stom doen. :) Als je stuurt is de kans reëel dat je antwoord krijgt.. Dat kan zelfs een man op mannenweekend begrijpen.

dit , dankjewel voor het formuleren

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 20:43

Ja, dat is het nadeel van appen en ook bokt, je mist de intentie in de stem ;)

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-13 20:44

Ketaki schreef:
misschien een domme vraag, maar als hij een mannenweekendje heeft, waarom organiseer jij dan geen vriendinnenavondje.

heb ik ook gedaan!
gaat er ook niet om dat ik zielig ben ofzo, ik vermaak me wel, mis hem ook niet ofzo, maar gaat gewoon om dat hij zo raar doet.
Normaal als hij met andere vrienden is doet hij niet zo, alleen maar met dit bepaalde dispuut.
dat vind ik gewoon jammer, iets wat ik niet goed kan begrijpen

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-13 20:46

vuurneon schreef:
Ja, dat is het nadeel van appen en ook bokt, je mist de intentie in de stem ;)

ja what's app is dodelijk.
maar ben niet een persoon die makkelijk dingen kan laten rusten tot over twee dagen ofzo. :o
dus spreek het alsnog uit. Niet handig misschien.

maar 'laat maar zitten, ik spreek je later wel, veel plezier'
vind ik geen probleem eigenlijk,.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 20:48

Stel jezelf eens voor als een vlieg op de muur en kijk nu naar deze situatie; is dit het nou echt de moeite waard om hier over 2 dagen het nog over te hebben?

Je wist van te voren al dat hij zich anders gedraagt bij deze groep mensen, dus t komt niet als een verrassing dat hij blijkbaar voorspelbaar is.

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-13 20:49

volgens mij begrijpen sommige mensen de intentie van dit topic niet zo goed.
Het gaat mij er niet om dat hij niet snel genoeg antwoord ofzo, helemaal niet.
Maar als hij dan toch iets stuurt, wat ik lief vind, dan hoef ik niet zo'n antwoord om het antwoorden.
Zeg dan helemaal niks. Ook prima.

En dat ik hem niet met rust kan laten gaat het ook helemaal niet, doe gewoon m'n eigen ding het hele weekend. Het enige is dat ik het niet leuk vind dat hij ineens binnen 5 minuten een omslag kan maken van geïnteresseerd naar 'back off ik ben op mannenweekend' :')

nee hoor, laat hem lekker een week wegblijven, geen prob :j

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 20:50

Bel hem dan nu op, spreek het uit en ben je er vanaf :+

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 20:50

leeneliefje schreef:

Eerlijk? Ik vind het claimen en zeuren. Dit is toch niet serieus iets wat je 'uit moet spreken' ? En ZEKER niet over whatsapp terwijl hij een leuk weekend met zn vrienden hoort te hebben.

Misschien de volgende keer afspreken om gewoon helemaal niet te appen :)

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-13 20:52

nee ik ga hem helemaal niet bellen, ik laat hem lekker hoor.
Lijkt me helemaal vervelend. Er is al niks meer, maar wilde het ff van me afschrijven en
het loslaten 'schop onder m'n kont' dus.
Heb lekker gereden en geknuffeld met m'n andere vriendje op vier benen :)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 20:53

Nou ja, wel goed dat je de frustratie hier eruit gooide ipv bij hem wat dat betreft :j
Kan hij lekker elektrisch steppen :D (wat klinkt dat ongelooflijk onmannelijk voor een mannenweekend hahaha)

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 20:54

Ik snap je wel hoor! Haha.. Mijn vriend kan ook zo zijn. Altijd lief en aardig, tot ie onder de mannen is en dan zit leuk reageren, of überhaupt reageren er niet meer bij. Ik heb me er redelijk bij neergelegd, maar leuk is anders. Heb geen tips voor je, probeer het even los te laten want uiteindelijk ga jij je druk zitten maken terwijl hij lol aan het maken is! Daar heb je niks aan. Afleiding zoeken dus! :-)

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-13 20:55

hahaha. er zitten ook een hoop oude l*llen bij hoor :')
hopen dat niemand een heup breekt tijdens het steppen :P

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 21:07

dressagelady schreef:
leeneliefje schreef:

Eerlijk? Ik vind het claimen en zeuren. Dit is toch niet serieus iets wat je 'uit moet spreken' ? En ZEKER niet over whatsapp terwijl hij een leuk weekend met zn vrienden hoort te hebben.

Misschien de volgende keer afspreken om gewoon helemaal niet te appen :)

Waarom niet?
Er is een miscommunicatie, lijkt me juist een goede relatie als dat dan meteen uitgeklaard wordt, weer een punt minder wat mis kan gaan de volgende keer. Echt, wat is er zo mis aan praten met elkaar? Is dat uit ofzo?

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-13 21:08

ja als 'laat maar zitten' al ZEIKEN is, jeetje, :')
dan zijn bijna alle vriendinnen van mij in een relatie ontzettende zeikwijven !

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 21:21

leeneliefje schreef:
Ketaki schreef:

heb ik ook gedaan!
gaat er ook niet om dat ik zielig ben ofzo, ik vermaak me wel, mis hem ook niet ofzo, maar gaat gewoon om dat hij zo raar doet.
Normaal als hij met andere vrienden is doet hij niet zo, alleen maar met dit bepaalde dispuut.
dat vind ik gewoon jammer, iets wat ik niet goed kan begrijpen

Dan moet je maar bedenken dat het niet aan jou ligt maar aan de gasten waar hij dus blijkbaar niet helemaal zichzelf is.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 01:11

Maarja als hij zodra hij zich "onder de mannen" bevindt niet meer wil bezighouden met thuis dan kan hij toch gewoon de negeermodus opzetten en TS niets meer sturen? Mannen steken soms raar in mekaar :+ .
Ik zeg nog altijd communicatiefoutje. Of jij of hij, of allebei interpreteren de berichten van de ander anders dan ze eigenlijk bedoelt zijn. En dat is iets wat met gewoon simpel praten (niet verwijten of ruzie maken!) kan opgelost worden. Dus het heeft geen nut om je dan nu er al over op te jagen op het via whatsapp te proberen, want daar in die vorm van communiceren zit nu dus net het hele probleem :D . Gewoon eventjes geduld hebben TS want als dit er voor zou zorgen dat je straks van de ruzie uit elkaar gaat, dan zat het toch al ergens eerder niet zo goed tussen jullie hoor :D .

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 10:20

leeneliefje schreef:
oke laat ik bot even definiëren:

hij zit op de plee en heeft tijd om te whatsappen: 'he schatje hoe gaat het, stuur eens een foto van de hond, wat ben je aan het doen , met wie, <3<3<3<3'

ik reageer: hoi, ja leuk, bla bla etc etc EN BIJ JOU?

hij zit niet meer op de plee maar is weer onder de mannen:
haha.

ik: :') oke laat maar, veel plezier, spreek je later wel.

hij: wat wil je nou eigenlijk helemaal van mij?

Zo dus, is toch dom? nadat hij mij iets vraagt en ik antwoord een soort van geïrriteerd antwoorden? :')

Dat hij wat minder tijd heeft, oke. Maar om nou zulke reacties te gaan sturen... dan kan je net zo goed een heel weekend niet tegen elkaar praten... >;) want als je alleen maar; haha. terug krijgt, is ook niet echt zinnig. & bedoel je kan best af en toe even een minuutje van de hele dag vrij maken om een ''lief, aardig'' berichtje te sturen dat alles goed gaat en hoe het is blabla. :')
Of je moet van te voren afspreken dat je wel bijpraat na het weekend :+ maarja ieder zo zijn ding hee