Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
SharonZ schreef:Oohw zo
'Waauww die dikke en dat andere mens halen boodschappen bij de Jumbo, dan moet het vast super cool zijn dus laten wij het ook doen!'
(ik ken ze wel hoor)
Kedevr schreef:De reclame werkt wel niemand zal de jumbo snel vergeten denk ik. Irritante reclames blijven vaak het langst hangen.
Sammie schreef:Nu nog boodschappen gaan doen bij jumbo..![]()
Met irritante reclames moet men trouwens ook oppassen, dan kan er nl een negatief gevoel of sfeer aan het product blijven hangen. Waardoor je het product zal vermijden.
Ik vind m niet irritant, maar wel mega doorzichtig en te steriotiep. Wat een domvolk is de manmens toch..
Hoezo herkent iedereen zich hier in.. ?
Zilfstar schreef:Ja hoor natuurlijk... heel model. Sjeetje... Laten ze nou gewoon eens een 1 ouder gezin neerzetten of een lesbisch koppel met kind of een homo stel met een drieling. Of die pleegouder met 8 pleegkinders en 1 van hun zelf. Het samengestelde gezin waarbij zoon van moeder is en dochter van vader maar uit een ander huwelijk, dus stiefgedoe. En wat te denken van etnische afkomst e.d.? Want dit zijn natuurlijk weer 5 blanke koppies. Doen Maroklanders, afro-Hollanders, import-medelanders etc etc etc geen boodschappen bij de Jumbo?
Je hebt wel gelijk