RiannaB schreef:Ik verloor een keer m'n slipper toen ik in de trein wilde stappen. Het was in de spits dus met mij waren er nog veel andere mensen die (natuurlijk het liefst zo snel mogelijk) de trein in wilden stappen. Er was dus iemand die in de haast op m'n hiel ging staan, waardoor m'n slipper achterbleef en ik met een blote voet de trein in doorstapte. Precies op die tredes bij de deuren natuurlijk.. Gelukkig (!!) bleef hij op het opstapje liggen en viel hij niet tussen de trein en het perron! En toen was er ook nog een grapjas die mij overdreven napraatte toen ik hardop "Oh, m'n slipper!" zei. Lang leve de R die ik niet goed kan uitspreken, dus werd het overdreven 'slippewr'..
En ik ben ook een keer na een avonddienst van m'n werk een station te vroeg uit de trein gestapt. Jawel, door bokt!! Ik zat niet op te letten en ging er in mijn beleving helemaal vanuit dat ik er al was, terwijl ik met m'n telefoon zat te klooien. Dus ik stap uit de trein (natuurlijk ook de laatste van die avond..) en loop van het perron de trap af naar beneden. Pas toen ik halverwege de trap was kwam ik erachter dat dit niet het goede station was, omdat ik eerst dacht 'Hé, ze hebben het hier anders gemaakt.' Gelukkig bleek er nog een bus langs dat station te gaan die in de buurt van mijn huis stopte.
dat na praten vind ik echt walgelijk als ik iemand niet ken!