Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

deviltjh schreef:Jullie mogen volgens mij heel blij zijn dat jullie niet achter mij aanreden
Ik was met de bus.
Jaja hij reed 50.. op een weg waar je 80 mag
En begon langzaam over de weg te slingeren..
Raad maar eens wat hij zat te doen
Juist.. whatsappen tijdens het rijden
QueLee schreef:waar ik dan altijd wel weer om moet lachen zijn van die stoere mannetjes in verlaagde auto's.. heb je die wel eens over een drempel zien rijden? duurt eeeeeuwen voordat ze eroverheen zijn hahaha hi-la-risch komen ze veelste hard aangereden en dan als een oma over die drempels..
de rest van Nederland vraagt niet om zo'n verlaagd geval

, vrouwmens, als je persé in zo een dikke auto wil rijden, leer je voorrangsregels, en check op voorhand waar je gaspedaal zit. Het is al een automaat, dus erg moelijk is het nou niet !!!)
Duhelo schreef:ik had maandag bijna een dikke range rover op mijn neus (ik reed op de rotonde, mevrouw coupeert mij af, 1/10 seconde vroeger en ik zat er finaal af), om dan dezelfde weg af te rijden dat ik ook nodig had, en aan 40 te gaan rijden op een 70 km weg ... en dan nog lelijk doen dat ik een beetje ging bumperkleven, vrouwmens, als je persé in zo een dikke auto wil rijden, leer je voorrangsregels, en check op voorhand waar je gaspedaal zit. Het is al een automaat, dus erg moelijk is het nou niet !!!)
en gisteravond heb ik op een haar na een meisje op de fiets gemist, kwam tegenligger af, meisje reed in schemerdonker zonder licht in de zelfde richting als ik, dus ik bleef er netjes achter. Moment dat tegenligger weg is geef ik gas en wijk uit om ze in te halen, waarna ze zonder teken of zonder kijken haar fiets voor mijn auto gooi om over te steken. Ik tuut om ze er attent op te maken, ze kijkt niet eens op, heb nog eens getuut, maar blijkbaar had ze een stijve nek ofzo...
Jans schreef:Je houdt de toeter natuurlijk niet vast he
Maar serieus als ze zigzaggen over een drempel dan hinderen ze in principe gewoon het verkeer, ook het tegemoetkomende. Prima dat ze hun auto willen pimpen, maar niet het andere verkeer ermee hinderen.
Leverage schreef:Duhelo schreef:ik had maandag bijna een dikke range rover op mijn neus (ik reed op de rotonde, mevrouw coupeert mij af, 1/10 seconde vroeger en ik zat er finaal af), om dan dezelfde weg af te rijden dat ik ook nodig had, en aan 40 te gaan rijden op een 70 km weg ... en dan nog lelijk doen dat ik een beetje ging bumperkleven, vrouwmens, als je persé in zo een dikke auto wil rijden, leer je voorrangsregels, en check op voorhand waar je gaspedaal zit. Het is al een automaat, dus erg moelijk is het nou niet !!!)
en gisteravond heb ik op een haar na een meisje op de fiets gemist, kwam tegenligger af, meisje reed in schemerdonker zonder licht in de zelfde richting als ik, dus ik bleef er netjes achter. Moment dat tegenligger weg is geef ik gas en wijk uit om ze in te halen, waarna ze zonder teken of zonder kijken haar fiets voor mijn auto gooi om over te steken. Ik tuut om ze er attent op te maken, ze kijkt niet eens op, heb nog eens getuut, maar blijkbaar had ze een stijve nek ofzo...
Daar had ik nog achteraan geschreeuwd of ze dood wil. Serieus, waar zit je verstand als je zulke toeren uithaalt? Sowieso snap ik fietsers zonder licht niet. Ik stap mijn fiets niet op in het donker als mijn verlichting het niet dood, ik vind dat echt dood eng, fietsen zonder licht
(misschien net daarmee dat ze dacht dat ik wel effe ging wachten, gelukkig trok ik niet te vlotjes op of ik mocht ze van mijn motorkap schrapen)