Hilli schreef:@Raponsje: de openingspost en een aantal andere berichten komen op mij heel anders over. Het is lief bedoeld, maar ik twijfel of het ook zo is opgevat. Los van de vertedering trouwens.
Laatste zijn van mijn OP:
Zijn er meer lieve mannen, vriendjes, mama's en papa's met goede bedoelingen die de plank helemaal mis slaan?
Aandoenlijk is het wel.
Zoals ik eerder al zei ben ik zelf juist meer gecharmeerd van lieve dingen die misschien eigenlijk helemaal niet naar wens zijn.
Ik zou het juist minder leuk vinden als ik een partner had die elke dag een perfect 5 gangen menu op tafel zet, een 5 sterren vakantie als verrassing boekt en alles tot in de puntjes verzorgt is.
Dan heb ik liever mijn vriend die om mij te ontzien ons mislukte lasagne voorschotelt en een weekend weg geregeld had waarbij we na het vliegveld compleet verdwaald waren. Juist die imperfectie maken mij heel verliefd op hem of gek op iemand.
Zoals mijn moeder die vroeger mijn vlees sneed maar dat in te grote stukken deed. Ze deed het voor mij en dat was lief. Dus ik zei niet en beet gewoon kleine hapjes van mijn vork zodat het niet nog eens hoefde de snijden. Dat zal me altijd bij blijven. Hoe goed ze kan stofzuigen niet.