Jouw meest vreselijke date?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 13:44

Just_Sannee schreef:
Ik hoef ook geen ex-talk te horen :+
Al betrap ik mezelf er soms wel op dat ik het doe _O- Probeer me er echter wel bewust er van te worden.

Ik vertel trouwens niet over de emotionele dingen, maar eigenlijk meer over grappige ervaringen oid, wat toevallig dan met m'n ex was meestal :+

Ja inderdaad.. Ik ben 7 jaar samen geweest met mijn ex, dus veel dingen uit mijn verleden (of naja alles van mjijn verleden) was met mijn ex _O-

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 13:47

Barbabientje schreef:
Just_Sannee schreef:
Ik hoef ook geen ex-talk te horen :+
Al betrap ik mezelf er soms wel op dat ik het doe _O- Probeer me er echter wel bewust er van te worden.

Ik vertel trouwens niet over de emotionele dingen, maar eigenlijk meer over grappige ervaringen oid, wat toevallig dan met m'n ex was meestal :+

Ja inderdaad.. Ik ben 7 jaar samen geweest met mijn ex, dus veel dingen uit mijn verleden (of naja alles van mjijn verleden) was met mijn ex _O-

Ja daar heb ik dus ook last van... al is het maar 3 jaar... het is toch van mijn 18e tot mijn 21/22 e dus dat is wel een bepaalde periode geweest...
:P maar gelukkig is dat nu gewoon helemaal over.... denk eigk. nooit meer aan die sukkel :P

_Micha_

Re: Jouw meest vreselijke date?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 14:58

Op de eerste date beide volledige je hele ex-en geschiedenis voorleggen inc. alle andere losse dates. :')
Echt verschrikkelijk, maar we zijn nog steeds bij elkaar.

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 15:20

Barbabientje schreef:

Daar heb ik ook last van, we zijn bijna 4 jaar samen geweest en was mijn eerste vriendje, veel samen gedaan dus! Gelukkig heb ik me kunnen beperken tot 1 opmerking over hem tijdens mijn laatste date :+

Dat was overigens mijn 1e date via een datingsite! Opzich wel een succes, maar niet voor herhaling vatbaar.. Meer omdat de klik er niet echt heel erg was en hij niet kon zoenen }:0

x_Irisje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 15:26

Jaaa ik.
Een aantal jaar geleden gingen wij bijna elk weekend stappen in een discotheek in de buurt.
Daar was ook een hardstyle-zaal waar ik toen veel te vinden was. Daar een super leuke jongen leren kennen. Met zijn nikes, spijkerbroek en strak shirt haha. Super gespierd. Hele leuke avond gehad! Helemaal mijn type ook dacht ik! Naja gezoend je weet het wel en de dag erna veel zitten smsen.

Hij wilde graag langskomen om me beter te leren kennen. Dus ik vol smacht wachten thuis :D

En toen kwam er een audi het pad oprijden...... en daar kwam meneer uit de auto met zijn pantalon, bloesje, jasje en gepoetste schoenen..... Ooooh vreselijk haha! Ik was gelijk helemaal afgeknapt. Zooo anders dan die jongen die ik in de discotheek zag. Mijn ouders vonden hem natuurlijk geweldig :P Maar ik was blij toen hij naar huis ging ;)
Laatst bijgewerkt door x_Irisje_x op 02-10-13 15:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 15:28

x_Irisje_x schreef:
Jaaa ik.
Een aantal jaar geleden gingen wij bijna elk weekend stappen in een discotheek in de buurt.
Daar was ook een hardstyle-zaal waar ik toen veel te vinden was. Daar een super leuke jongen leren kennen. Met zijn nikes, spijkerbroek en strak shirt haha. Super gespierd. Hele leuke avond gehad! Helemaal mijn type ook dacht ik! Naja gezoend je weet het wel en de dag erna veel zitten smsen.

Hij wilde graag langskomen om me beter te leren kennen. Dus ik vol smacht wachten thuis :D

En toen kwam er een audi het pas oprijden...... en daar kwam meneer uit de auto met zijn pantalon, bloesje, jasje en gepoetste schoenen..... Ooooh vreselijk haha! Ik was gelijk helemaal afgeknapt. Zooo anders dan die jongen die ik in de discotheek zag. Mijn ouders vonden hem natuurlijk geweldig :P Maar ik was blij toen hij naar huis ging ;)

Haha hij wou gewoon een hele goede indruk maken! Arme jongen :P

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 15:33

Hahaha dat heb ik bij mijn vriend ook gehad _O-
Die leerde ik kennen op 11-11, allebei stomdronken gezoend naja inderdaad dag erna whatsappen enz enz..

Kom ik bij hem thuis om mijn jas op te halen (die had ie geleend want het was vet koud :') ), ik dacht das leuk tot nooit meer.. En toen deed ie de deur open :wow:

Vervolgens bleek ie nog een auto met stoelverwarming te hebben, dus heb m niet meer laten gaan _O- Nu wonen we 8 maanden samen :=

En mijn beste begin van de dag?! Mijn vriend sexy in pak <3
Laatst bijgewerkt door Barbabientje op 02-10-13 15:35, in het totaal 1 keer bewerkt

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 15:35

haha geweldig al deze verhalen :D
ik zal ook eens even in mijn geheugen gaan graven!

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 15:35

Mijn vreselijkste date, een date waarvan ik niet wist dat het een date was, die eindigde met die jongen bij mijn huis met mijn ouders kletsen. En ik hem daarna maar moeten uitleggen dat ik het niet als date zag en ik hem niet leuk vond :+

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 15:53

Ik heb en tijdje op badoo gezeten een paar jaar terug en daar heb ik ook wat dates gehad.
1) Had een leuk profiel, leuk om te zien en een vlotte babbel. Na een paar dagen chatten afgesproken. Menneer wilde in een gezellige kroeg bij ons in de buurt afspreken. Oke, gezellig. Kom ik daar binnen, zit hij al dronken aan de bar. Ik heb me omgedraait en ben vertrokken.

2) Was een buschauffeur. Al een vrij opdringerig type op de chat, maar volgens hem was dat puur van de zenuwen. Hij wilde mij komen halen en bij hem thuis koken. Ehm, denk het niet, zeker niet op een eerste afspraakje. Dus afgesproken in hartje Antwerpen om daar een hapje te gaan eten. Kom ik aan in het restaurant, wie ik hem nog snel afscheid nemen van zijn date voor mij. Sorry makker, maar zo werkt dat niet.

3) Een vriendelijke kerel, eerste afspraakje was ook heel gezellig. Iets gaan drinken en daarna een wandeling gaan maken. 'S avonds begon hij al met smsen en bellen. Maar aangezien het kerstavond was, wilde ik gewoon gezellig een avondje met mijn moeder doorbrengen. De volgende dag stond hij onverwachts voor de deur en heeft mijn moeder hem weggestuurd. 2 uur later kreeg ik bos bloemen geleverd, ook van hem. Uiteindelijk na ruim een week toch toegegeven voor een 2e date. Hij zou mij om 5u komen halen, 5 minuten daarvoor krijg ik ineens een smsje dat hij getrouwt is (was dus blijkbaar zijn vrouw die stuurde).

4) We hadden om half 5 afgesproken bij mij thuis. Kwart voor 5 nog niemand te zien, 5u nog niemand. Dus ik stuur naar mijn moeder dat ik toch thuis eet en weer naar boven kom. 4de verdieping en geen lift. Blijkt dus dat ik het smsje verkeerd had gestuurd, want kreeg ineens een smsje terug dat hij echt wel onderweg was maar in de file stond. Uiteindelijk om 19.30 was hij er(zonder file een ritje van 20 minuten). Toen moest hij eerst nog 2 bakken bier gaan halen voor een vriend en kreeg hij daarna een telefoontje (duurde een half uur) van zijn ex. Heel fijn allemaal. Uiteindelijk was ik pas om 5u 's morgens thuis en zijn we na ruim 2 jaar sinds 2 maanden uit elkaar helaas.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 16:00

poetser de eerste 3 zijn wel hilarisch hoor

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 16:06

Achteraf kan ik er ook wel om lachen, maar op het moment zelf vond ik het zeer frustrerend.

Lisann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 16:06

Ik werd op het eind van de date op mijn gezicht geslagen door zijn ex... -O- jaloers typje...

Hij gaf me na de date een kus op mijn mond, vlak voor ik naar huis ging.. Laat nou toevallig zijn ex aan de overkant van de straat lopen..

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 16:08

Lisann__ schreef:
Ik werd op het eind van de date op mijn gezicht geslagen door zijn ex... -O- jaloers typje...

Hij gaf me na de date een kus op mijn mond, vlak voor ik naar huis ging.. Laat nou toevallig zijn ex aan de overkant van de straat lopen..

:oo en wat gebeurde er daarna?

_Elaine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 16:09

Lisann__ schreef:

:oo die is echt heel erg!
hoe is dat afgelopen?

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 16:09

Lisan_ dat is wel heel erg :(:)

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 16:13

Nouja ''date'' het was meer een afspraak.
Het was opzich heel erg gezellig hoor :)
Ik had net met een jongen, en we zouden gaan zwemmen.
Ok leuk! :D Dus zeg ik, waar gaan we zwemmen? zegt hij, bij de buitenvaart (soort plas)
Euh okee prima :')
Komen we bij de buitenvaart, alle spullen klaar leggen enzo en we gingen zwemmen. echt heel gezellig maar opgegeven moment komen er 2 oude mensen aan, die natuurlijk bij ons moeten komen zitten :')
Die oude mensen hebben echt onze middag ''verpest''. Ze praatte alleen maar tegen ons. Op gegeven moment zijn we maar weggegaan

Lisann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 16:18

Hoe dat is afgelopen? Nou ik stond met een mond vol tanden (en maag vol alcohol) mezelf helemaal te verwonderen wat er zo juist gebeurde. :Y) Heb geloof ik wel een minuut voor me uit gestaard waarin ik zag hoe hun in een ruzie belanden..

Toen in eenmaal tot het besef kwam dat ik was geslagen ben ik snel weggelopen, moeder gebeld dat ze me moest komen halen. Die jongen kon mij vervolgens gestolen worden, had echt geen zin in dat gezeik...

Maar vervolgens bleef ik mooie bloemen thuisgestuurd krijgen en vroeg hij mij nogmaals mee uit. Uiteindelijk toegegeven en nu toch al weer een aantal jaren gelukkig samenwonend. :)

Hoewel die ex zich op de meest onmogelijke manieren zich nog steeds in zijn leven probeert te mengen _-:(

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 16:18

Hmmm ik leerde mn vriend een beetje maf kennen :')

Ik ging samen met 'R' naar zijn vriendengroep waar hij mij al een beetje voorstelde als 'zijn nieuwe vriendin'. Daar kwam ik John tegen: rent rondjes door het gras, doet handstanden en maakt zijn legerketting kapot die ik vervolgens repareer. Nouja, terug naar huis na dat avondje en R zei tegen John hoe leuk hij mij vond en dat hij mij ging vragen.

De week er na kwam John mij oppikken om naar de vriendengroep van R te gaan, hardstikke gezellig natuurlijk. Nog een week later vroeg John of ik mee ging naar de bios.

Ik zat na school even in de mac een colaatje te drinken en toen kwam R aan: Ga jij iets met John doen? Ik: ja? R: MAAR IK ZAG JE EERST!....

Nu ruim 2,5 jaar later ben ik nog steeds bij John :')

Verder heb ik eigenlijk nooit echt een date gehad, dit kwam nog het dichst in de buurt :')

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 16:19

Lisann__ schreef:

Nou lekker dan! Dat had ze op hem moeten afreageren, niet op jou...
Hoe is het afgelopen? Ik denk niet dat ik dat had gepikt namelijk :Y)

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 16:20

Lisann__ schreef:
Hoe dat is afgelopen? Nou ik stond met een mond vol tanden (en maag vol alcohol) mezelf helemaal te verwonderen wat er zo juist gebeurde. :Y) Heb geloof ik wel een minuut voor me uit gestaard waarin ik zag hoe hun in een ruzie belanden..

Toen in eenmaal tot het besef kwam dat ik was geslagen ben ik snel weggelopen, moeder gebeld dat ze me moest komen halen. Die jongen kon mij vervolgens gestolen worden, had echt geen zin in dat gezeik...

Maar vervolgens bleef ik mooie bloemen thuisgestuurd krijgen en vroeg hij mij nogmaals mee uit. Uiteindelijk toegegeven en nu toch al weer een aantal jaren gelukkig samenwonend. :)

Hoewel die ex zich op de meest onmogelijke manieren zich nog steeds in zijn leven probeert te mengen _-:(

hahahah :=
geniaal :P

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 16:20

Ik had dr denk ik terug geslagen :=

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 16:21

Yonker schreef:
Ik had dr denk ik terug geslagen :=

ja ik ook ...hahahah

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 16:27

_Micha_ schreef:
Op de eerste date beide volledige je hele ex-en geschiedenis voorleggen inc. alle andere losse dates. :')
Echt verschrikkelijk, maar we zijn nog steeds bij elkaar.

_O-
Ik denk dat vrouw tegen vrouw het wat beter kunnen hebben misschien :))

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 16:49

sunny_l0ve schreef:
Sorry, maar echt 90% van alle vrouwen zijn ontzettend hypocriet en gierig. Waarom zou de man alles moeten betalen? HALLO, jullie willen toch ook op die date, niet alleen de vent hoor. De tijden waarin alleen mannen geld verdienden zijn over, dus doe niet zo onwijs gierig en betaal zelf ook eens wat!

Ik heb een keer een 'date' gehad met een jongen die in dezelfde les zat op de manege. Ik vond hem wel leuk en hij mij blijkbaar ook. Afijn, afgesproken om samen naar de manege te fietsen op zondag. Het begin ging goed totdat hij met zijn mountainbike allemaal rare trucjes ging uithalen en vervolgens keihard onderuit ging. Ik hou al helemaal niet van uitsloverig gedrag, doe maar gewoon normaal, dus ik was er wel klaar mee. De rest van de dag heb ik lekker met de paardjes doorgebracht en hem gelijk laten weten dat dit niets zou worden.

Nou nou hypocriet, gierig??
Snap je punt op zich maar het meisje werd in dit geval uitgenodigd. Een uitnodiging betekent niet dat je zelf moet betalen.
Als de jongen zou zeggen ik wil graag met jou naar Valkenburg maar het wordt wat te duur om dat in mijn eentje te betalen super, dan kan het meisje zeggen leuk doen we of ik zit nu krap bij kas, zullen we wat later gaan. Dus eigenlijk niet slim van de jongen hoe hij het aangepakt heeft...zou andersom overigens ook gelden.