sunny_l0ve schreef:Sorry, maar echt 90% van alle vrouwen zijn ontzettend hypocriet en gierig. Waarom zou de man alles moeten betalen? HALLO, jullie willen toch ook op die date, niet alleen de vent hoor. De tijden waarin alleen mannen geld verdienden zijn over, dus doe niet zo onwijs gierig en betaal zelf ook eens wat!
Ik heb een keer een 'date' gehad met een jongen die in dezelfde les zat op de manege. Ik vond hem wel leuk en hij mij blijkbaar ook. Afijn, afgesproken om samen naar de manege te fietsen op zondag. Het begin ging goed totdat hij met zijn mountainbike allemaal rare trucjes ging uithalen en vervolgens keihard onderuit ging. Ik hou al helemaal niet van uitsloverig gedrag, doe maar gewoon normaal, dus ik was er wel klaar mee. De rest van de dag heb ik lekker met de paardjes doorgebracht en hem gelijk laten weten dat dit niets zou worden.
Nou nou hypocriet, gierig??
Snap je punt op zich maar het meisje werd in dit geval uitgenodigd. Een uitnodiging betekent niet dat je zelf moet betalen.
Als de jongen zou zeggen ik wil graag met jou naar Valkenburg maar het wordt wat te duur om dat in mijn eentje te betalen super, dan kan het meisje zeggen leuk doen we of ik zit nu krap bij kas, zullen we wat later gaan. Dus eigenlijk niet slim van de jongen hoe hij het aangepakt heeft...zou andersom overigens ook gelden.