contact via internet.. vreemdgaan? wat vind jij?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Geryon

Re: contact via internet.. vreemdgaan? wat vind jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 11:02

Ookal is het alleen nieuwsgierigheid, erbij komt het verzwijgen. Zulke mensen zijn niet te vertrouwen.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 11:03

anneliesdj schreef:
Tjah, misschien alleen nieuwsgierigheid?
De vraag is, hoe komt het dat jij meteen gelooft dat hij dit doet met de intentie om vreemd te gaan? Dat zegt dan wel genoeg over hem, over jou en/of jullie relatie samen. (ofwel je vertrouwt hem niet, ofwel ben jij te achterdochtig, of jullie relatie is niet erg solide)
Ik weet het niet, maar ik denk ook dat jouw gevoel je niet voor niets dit ingeeft, meestal weet je diep van binnen wel hoe en wat. Tenzij jij natuurlijk een veel te bezitterig en achterdochtig type bent :P

Nou als iemand op zijn profiel zet dat hij single is, en dat profiel op een soort van datingsite is, dan denk ik ook meteen in die richting. Zeker als je al eens bedrogen bent door een ander.

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 11:04

kom ik zoiets tegen, dan zou ik inderdaad eerst verhaal halen. Uit lichaamstaal kan je al veel afleiden.
Maar dan kom ik op een andere vraag, hoe ben je erachter gekomen dat hij een profiel heeft? Zit ej dan zelf ook op die sites?

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 11:06

Ook al gaat hij niet daadwerkelijk vreemd, ik zou niet één bedoeling ervan kunnen waarderen. Wat mij betreft is zoiets not done in een relatie.

Maar het gaat erom hoe ts er over denkt. Het doet er mi niet toe wat zijn bedoelingen waren, ik acht de kans heel klein dat hij daar eerlijk over gaat zijn. Het gaat erom wat ts ervan vind dat hij op deze manier aandacht zoekt zich uberhaupt aangemeld heeft en zich profileert als single.

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 11:07

Bij mij ligt het eraan met welke intentie hij er op aangemeld is.
Ik heb wel eens samen met mijn vriend een account aangemaakt om een meisje te vinden voor zijn beste vriend :P Misschien is hij gewoon benieuwd hoe zo'n site in zijn werk gaat?
Hij hoeft er toch niet gelijk intenties bij te hebben? Uiteraard zou ik wel ook zijn verhaal willen horen voordat ik daarover beslis :P

Dungen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 11:10

xx_Horsiex schreef:
Dungen schreef:
Lastige situatie..
Als mijn vriend op twoo zou staan dan zou ik me echt heel erg gekwetst voelen en het vertrouwen kwijt zijn. Ik denk niet dat ik daar zo maar overheen zou kunnen komen. Maar ik weet niet of ik de relatie zou verbreken. Maar als je nog niet samenwoont ts.. dan zou ik er mee stoppen.

Erotische chat e.d. geen problemen mee. Zolang hij mij maar niets te kort doet := Maar dan wil ik wel weten hoe en wat.

Serieus? Ik wel hoor. Als hij tegen een ander meisje loopt te vertellen wat die wel allemaal niet met haar zou willen doen zou ik echt nijdig worden.

Zolang het maar bij chatten blijft.. nee daar zou ik niet nijdig om worden (zonder beeldmateriaal dus gewoon anoniem)
Zodra het niet meer anoniem zou zijn dan heeft die wel een probleem....

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-13 11:10

xx_Horsiex schreef:
anneliesdj schreef:
De vraag is, hoe komt het dat jij meteen gelooft dat hij dit doet met de intentie om vreemd te gaan? Dat zegt dan wel genoeg over hem, over jou en/of jullie relatie samen. (ofwel je vertrouwt hem niet, ofwel ben jij te achterdochtig, of jullie relatie is niet erg solide)
Ik weet het niet, maar ik denk ook dat jouw gevoel je niet voor niets dit ingeeft, meestal weet je diep van binnen wel hoe en wat. Tenzij jij natuurlijk een veel te bezitterig en achterdochtig type bent :P

Nou als iemand op zijn profiel zet dat hij single is, en dat profiel op een soort van datingsite is, dan denk ik ook meteen in die richting. Zeker als je al eens bedrogen bent door een ander.

combinatie van het "single" zijn op zo'n site en mijn verleden, wat hij weet wekt inderdaad de ergste woede en emotie bij mij op

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 11:12

Als mijn man zich stiekem zou in schrijven op datingsites zou ik daar niet om kunnen lachen. Je schrijft je daar niet in om over het weer te babbelen, daar zijn andere sites voor en als het is "uit nieuwsgierigheid" of "voor de grap" dan vertel je het imo, kunnen we samen lachen.

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-13 11:14

Ayasha schreef:
Als mijn man zich stiekem zou in schrijven op datingsites zou ik daar niet om kunnen lachen. Je schrijft je daar niet in om over het weer te babbelen, daar zijn andere sites voor en als het is "uit nieuwsgierigheid" of "voor de grap" dan vertel je het imo, kunnen we samen lachen.

dat dacht ik dus ook

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 11:15

Maar TS, hoe ben je er nou achter gekomen eigenlijk?

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 11:15

Hoe komen jullie achter zoiets zonder op iedere site een profiel aan te maken?

JJane

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 11:17

Ik vind het geen vreemd gaan maar....... Het is vaak het begin van een hoop verdriet en ellende.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 11:18

Lante schreef:
Oei, dat was bij mij wel BIG ISSUE, alleen al een account op zo'n site hebben al, dat sluit je af als je een relatie hebt toch?? Sterkte met de situatie, gelukkig wonen jullie nog niet samen met eigen huis, kinderen etc. Wat dat betreft kom je er mooi op tijd achter!

Dat je dat nog vergeet, oké, maar als je het aan maakt tijdens je relatie...

FerroSandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 11:20

Sees schreef:
Hoe komen jullie achter zoiets zonder op iedere site een profiel aan te maken?

Ik kwam er achter door zijn laptop toen ik iets moest opzoeken.
En allemaal gesprekken met andere meiden zag en foto's waar ze weinig tot geen kleren aan hadden op zijn laptop waar ik vragen bij had.
Ben toen ook bij zijn geschiedenis wezen kijken.
Normaal wis hij alles maar hij werd slordig....

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 11:22

Ayasha schreef:
Lante schreef:
Oei, dat was bij mij wel BIG ISSUE, alleen al een account op zo'n site hebben al, dat sluit je af als je een relatie hebt toch?? Sterkte met de situatie, gelukkig wonen jullie nog niet samen met eigen huis, kinderen etc. Wat dat betreft kom je er mooi op tijd achter!

Dat je dat nog vergeet, oké, maar als je het aan maakt tijdens je relatie...

Nou, dat bedoel ik, of dat je er nog regelmatig op zit tijdens je relatie als je het 'vergeten' bent...

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 11:23

Smerig zeg, wat een klap in je gezicht. Daar past mi geen enkele bedoeling bij. Gelukkig ben je van m af.

Reeltje_5

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 11:25

Misschien ben ik raar, maar bij mij zou het ook echt not-done zijn als mijn vriend zo'n account daar gaat aanmaken.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 11:26

Google is your best friend. Toen ik mijn huidige vriend eens googlde ( ik google mezelf ook regelmatig ) kwam Badoo als eerst te voorschijn. Nu bleek dit een oud account te zijn van mijn vriend maar zo kan je er dus achter komen. Internet is niet anoniem.

@MrUlbe, als jouw vriend zichzelf op een datingsite plaatst met het feit dat hij single is, vind je dat dan niet vreemd?

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-13 11:27

bekende van me had hem gespot... hoe bedoel je vernedering..

Wachtwoord kon ik zo raden, dus ja toen kon ik er op
Hij is inmiddels wakker, en de ene app, mail na de andere bel komt binnen maar ik wil hem nu niet spreken

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 11:28

Wat een ongelooflijke sukkel. Beter dat je er nu achter komt dan nadat je net bent gaan samenwonen.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 11:29

xx_Horsiex schreef:
anneliesdj schreef:

En als hij nu verhalen van vrienden heeft gehoord en nieuwsgierig was? Gewoon eens wilde kijken wat zo'n datingsite nu is en hoe dat contact gaat? Het is een datingsite dus dan zet je ook niet in je profiel dat je een relatie hebt.

Ik snap wel dat anderen erover zouden vallen, maar ik zou daar zelf niet zo'n probleem van maken, afhankelijk van de omstandigheden en uitleg die hij geeft. Ik ben zelf ook nogal nieuwsgierig aangelegd en ik vertrouw mijn partner gewoon, die gaat niet vreemd, dus zo'n profiel is dan puur uit nieuwsgierigheid.
Maar in een wat prillere relatie zou ik het ook not done vinden, maar iedereen maakt weleens een fout toch?

inochiyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 11:29

hang ervan af waar hij die site voor gebruikt. ik had daar ook een account op, ik had wel geen vriendin, maar ik zat daar echt niet op om een lief of sex te zoeken. gewoon als bezigheidstherapie door met wat mensen te chatten. zowel met mannen als vrouwen
na een tijdje heb ik mijn account gewoon weer verwijderd omdat de makers van de site steeds meer beperkingen legden op het contacteren van mensen. zo'n site is echt pokke saai als je met niemand kunt babbelen
Laatst bijgewerkt door inochiyo op 01-10-13 11:33, in het totaal 1 keer bewerkt

FerroSandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 11:30

xx_Horsiex schreef:
Google is your best friend. Toen ik mijn huidige vriend eens googlde ( ik google mezelf ook regelmatig ) kwam Badoo als eerst te voorschijn. Nu bleek dit een oud account te zijn van mijn vriend maar zo kan je er dus achter komen. Internet is niet anoniem.

@MrUlbe, als jouw vriend zichzelf op een datingsite plaatst met het feit dat hij single is, vind je dat dan niet vreemd?

Zo ben ik ook aan een aantal sites gekomen om zijn emails googelen.
Hij had er zelfs een waar wij samen op stonden als stel om een meid er bij te zoeken.
Terwijl ik dat nooit heb gewild of heb aangegeven.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 11:31

anneliesdj schreef:
En als hij nu verhalen van vrienden heeft gehoord en nieuwsgierig was? Gewoon eens wilde kijken wat zo'n datingsite nu is en hoe dat contact gaat? Het is een datingsite dus dan zet je ook niet in je profiel dat je een relatie hebt.

Ik snap wel dat anderen erover zouden vallen, maar ik zou daar zelf niet zo'n probleem van maken, afhankelijk van de omstandigheden en uitleg die hij geeft. Ik ben zelf ook nogal nieuwsgierig aangelegd en ik vertrouw mijn partner gewoon, die gaat niet vreemd, dus zo'n profiel is dan puur uit nieuwsgierigheid.
Maar in een wat prillere relatie zou ik het ook not done vinden, maar iedereen maakt weleens een fout toch?

Dan doe je het niet geniepig.

JJane

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 11:31

inochiyo schreef:
hang ervan af waar hij die site voor gebruikt. ik had daar ook een account op, ik had wel geen vriendin, maar ik zat daar echt niet op om een lief of sex te zoeken. gewoon als bezigheidstherapie door met wat mensen te chatten.

Wow bestaan die mannen nog? :+