Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
anneliesdj schreef:Tjah, misschien alleen nieuwsgierigheid?
De vraag is, hoe komt het dat jij meteen gelooft dat hij dit doet met de intentie om vreemd te gaan? Dat zegt dan wel genoeg over hem, over jou en/of jullie relatie samen. (ofwel je vertrouwt hem niet, ofwel ben jij te achterdochtig, of jullie relatie is niet erg solide)
Ik weet het niet, maar ik denk ook dat jouw gevoel je niet voor niets dit ingeeft, meestal weet je diep van binnen wel hoe en wat. Tenzij jij natuurlijk een veel te bezitterig en achterdochtig type bent
Misschien is hij gewoon benieuwd hoe zo'n site in zijn werk gaat?
xx_Horsiex schreef:Dungen schreef:Lastige situatie..
Als mijn vriend op twoo zou staan dan zou ik me echt heel erg gekwetst voelen en het vertrouwen kwijt zijn. Ik denk niet dat ik daar zo maar overheen zou kunnen komen. Maar ik weet niet of ik de relatie zou verbreken. Maar als je nog niet samenwoont ts.. dan zou ik er mee stoppen.
Erotische chat e.d. geen problemen mee. Zolang hij mij maar niets te kort doetMaar dan wil ik wel weten hoe en wat.
Serieus? Ik wel hoor. Als hij tegen een ander meisje loopt te vertellen wat die wel allemaal niet met haar zou willen doen zou ik echt nijdig worden.
xx_Horsiex schreef:anneliesdj schreef:Tjah, misschien alleen nieuwsgierigheid?
De vraag is, hoe komt het dat jij meteen gelooft dat hij dit doet met de intentie om vreemd te gaan? Dat zegt dan wel genoeg over hem, over jou en/of jullie relatie samen. (ofwel je vertrouwt hem niet, ofwel ben jij te achterdochtig, of jullie relatie is niet erg solide)
Ik weet het niet, maar ik denk ook dat jouw gevoel je niet voor niets dit ingeeft, meestal weet je diep van binnen wel hoe en wat. Tenzij jij natuurlijk een veel te bezitterig en achterdochtig type bent
Nou als iemand op zijn profiel zet dat hij single is, en dat profiel op een soort van datingsite is, dan denk ik ook meteen in die richting. Zeker als je al eens bedrogen bent door een ander.
Ayasha schreef:Als mijn man zich stiekem zou in schrijven op datingsites zou ik daar niet om kunnen lachen. Je schrijft je daar niet in om over het weer te babbelen, daar zijn andere sites voor en als het is "uit nieuwsgierigheid" of "voor de grap" dan vertel je het imo, kunnen we samen lachen.
Lante schreef:Oei, dat was bij mij wel BIG ISSUE, alleen al een account op zo'n site hebben al, dat sluit je af als je een relatie hebt toch?? Sterkte met de situatie, gelukkig wonen jullie nog niet samen met eigen huis, kinderen etc. Wat dat betreft kom je er mooi op tijd achter!
Sees schreef:Hoe komen jullie achter zoiets zonder op iedere site een profiel aan te maken?
Ayasha schreef:Lante schreef:Oei, dat was bij mij wel BIG ISSUE, alleen al een account op zo'n site hebben al, dat sluit je af als je een relatie hebt toch?? Sterkte met de situatie, gelukkig wonen jullie nog niet samen met eigen huis, kinderen etc. Wat dat betreft kom je er mooi op tijd achter!
Dat je dat nog vergeet, oké, maar als je het aan maakt tijdens je relatie...
xx_Horsiex schreef:anneliesdj schreef:Tjah, misschien alleen nieuwsgierigheid?
Nou als iemand op zijn profiel zet dat hij single is, en dat profiel op een soort van datingsite is, dan denk ik ook meteen in die richting. Zeker als je al eens bedrogen bent door een ander.
xx_Horsiex schreef:Google is your best friend. Toen ik mijn huidige vriend eens googlde ( ik google mezelf ook regelmatig ) kwam Badoo als eerst te voorschijn. Nu bleek dit een oud account te zijn van mijn vriend maar zo kan je er dus achter komen. Internet is niet anoniem.
@MrUlbe, als jouw vriend zichzelf op een datingsite plaatst met het feit dat hij single is, vind je dat dan niet vreemd?
anneliesdj schreef:En als hij nu verhalen van vrienden heeft gehoord en nieuwsgierig was? Gewoon eens wilde kijken wat zo'n datingsite nu is en hoe dat contact gaat? Het is een datingsite dus dan zet je ook niet in je profiel dat je een relatie hebt.
Ik snap wel dat anderen erover zouden vallen, maar ik zou daar zelf niet zo'n probleem van maken, afhankelijk van de omstandigheden en uitleg die hij geeft. Ik ben zelf ook nogal nieuwsgierig aangelegd en ik vertrouw mijn partner gewoon, die gaat niet vreemd, dus zo'n profiel is dan puur uit nieuwsgierigheid.
Maar in een wat prillere relatie zou ik het ook not done vinden, maar iedereen maakt weleens een fout toch?