Ramen schoonmaken zonder strepen??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ZusJacobs

Re: Ramen schoonmaken zonder strepen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 19:33

Dat merk Dasty vind ik echt rot spul, het stinkt en ik krijg het absoluut niet streeploos haha.. Blijft lastig, spiegels, ramen e.d.!

HarriesHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 19:34

Gewoon azijn in je water, natrekken met een trekker en dan nadrogen met een gewone theedoek.
Gaat altijd super ;)

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-13 19:51

Ik heb nog even gauw alle ramen boven en beneden gewassen buiten haha. De zon was bijna onder en de ramen waren al mooi afgekoeld en ik dacht probeer het nog maar eens. Kan alleen morgen pas het resultaat zien als de zon schijnt haha. Morgenavond even boven de binnenkant doen. Krijg er nog zin in haha

Mootje1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 19:20

Esmeralda schreef:
Nou dames, er zijn een 2 tal doeken op de markt. Profidoek heet het. De ene gebruik je nat, daarmee maak je je raam schoon, net als met een spons. En met de andere doek, die gebruik je droog, daarmee wrijf je de ramen droog. Echt helemaal super, geen strepen,vegen, ect, gewoon super schoon. Zijn geen goedkope doeken, maar ze zijn het dubbel en dwars waard.

Ja zoiets heb ik ook van Optidee. Helemaal top. Set was zo'n €20,- maar helemaal waard. Heb er ook een hele fijne dweil van. Maar idd vervelend dat ze niet met wasverzachter in de was mogen.

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 19:22

water en een tupperware doekje, verder helemaal niks

diesel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 00:06

gewoon met een schoonmaakazijn + water + microvezeldoek

Nawrijven met een droge microvezeldoek

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-13 10:22

Ik heb dinsdagavond in het bijna donker de ramen gewassen haha. En de ramen waren lekker afgekoeld het ziet er nu super goe uit! Je ziet nog wel wat streepjes aan de buitenkant maar het is al een stuk beter. Super blij met de tips!!