Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jeja schreef:Dan had ze dus "eerder" zwanger moeten raken, dan had ze nu nog een jaar een baan gehad?
Ja als het allemaal zo makkelijk ging, dan kon iedereen zonder problemen kindjes maken.
Dan was ze na dat jaar alsnog haar baan kwijt geraakt
). Gewoon zorgen voor wat meer zekerheid. Zorgen dat je een aantal jaar gewerkt heb, dat je vriend een goed inkomen heeft en mogelijk ook een vaste baan. [***] schreef:Jeja schreef:Dan had ze dus "eerder" zwanger moeten raken, dan had ze nu nog een jaar een baan gehad?
Ja als het allemaal zo makkelijk ging, dan kon iedereen zonder problemen kindjes maken.
Dan was ze na dat jaar alsnog haar baan kwijt geraakt
Ze had in mijn ogen helemaal nog niet zwanger moeten "raken"(of eigenlijk moet ze nooit zwanger raken, maar dat is een ander verhaal). Gewoon zorgen voor wat meer zekerheid. Zorgen dat je een aantal jaar gewerkt heb, dat je vriend een goed inkomen heeft en mogelijk ook een vaste baan.
Als je dan werkloos zou worden heb je in ieder geval recht op een normale WW uitkering.
Ze is nog erg jong.

en kindje krijgt het heel goed geloof mij maar.
Petpa schreef:[***] schreef:
Ze had in mijn ogen helemaal nog niet zwanger moeten "raken"(of eigenlijk moet ze nooit zwanger raken, maar dat is een ander verhaal). Gewoon zorgen voor wat meer zekerheid. Zorgen dat je een aantal jaar gewerkt heb, dat je vriend een goed inkomen heeft en mogelijk ook een vaste baan.
Als je dan werkloos zou worden heb je in ieder geval recht op een normale WW uitkering.
Ze is nog erg jong.
Dit was iig voor de baby beter geweest. Het kind maakt nu een slechte start!
lieveli schreef:Liefde en zorg? Wat dacht je van kleertjes, luiers, eventuele voeding als borstvoeding geen optie is. Komt dat allemaal uit de lucht vallen?
Kitty1985 schreef:lieveli schreef:Liefde en zorg? Wat dacht je van kleertjes, luiers, eventuele voeding als borstvoeding geen optie is. Komt dat allemaal uit de lucht vallen?
Nou dat kan ze toch van de uitkering betalen? En kinderbijslag..
Ik ben ook een bijstandskind.....had misschien niet de nieuwste spullen, maar had alles wat ik nodig had.
Behalve de liefde van een moeder.
Nou ik had graag in mijn blote kont gelopen als daar een liefdevolle moeder tegenover stond
Kitty1985 schreef:lieveli schreef:Liefde en zorg? Wat dacht je van kleertjes, luiers, eventuele voeding als borstvoeding geen optie is. Komt dat allemaal uit de lucht vallen?
Ik ben ook een bijstandskind.....had misschien niet de nieuwste spullen, maar had alles wat ik nodig had.
Nou ik had graag in mijn blote kont gelopen als daar een liefdevolle moeder tegenover stond

[***] schreef:Ze had in mijn ogen helemaal nog niet zwanger moeten "raken"(of eigenlijk moet ze nooit zwanger raken, maar dat is een ander verhaal).
Petpa schreef:Dit was iig voor de baby beter geweest. Het kind maakt nu een slechte start!

lieveli schreef:Kitty1985 schreef:
Zoveel is een uitkering niet. En dat heeft allemaal niets met materialisme te maken, maar met realisme. However, het allerbelangrijkste is een moeder die van het kindje houdt. Het is niet aan bokt om te bepalen of de moeder 'te arm' is voor een kind. Het doet er ook niet toe, want het is er al.

OsMo schreef:Gaat je vriendin willen en wetens voor de constructie "uitkering ontvangen en vriend bij ouders maar betaald wel mee in de lasten buiten mede weten van gemeente" dan wordt dat wettelijk gezien als Fraude.
Daar kan ze flink mee in de problemen komen.
[***] schreef:OsMo schreef:Gaat je vriendin willen en wetens voor de constructie "uitkering ontvangen en vriend bij ouders maar betaald wel mee in de lasten buiten mede weten van gemeente" dan wordt dat wettelijk gezien als Fraude.
Welnee joh, want ze houden van elkaar en van het kindje! Dat geeft allemaal niets, met liefde komt alles goed![]()
![]()
[***] schreef:OsMo schreef:Gaat je vriendin willen en wetens voor de constructie "uitkering ontvangen en vriend bij ouders maar betaald wel mee in de lasten buiten mede weten van gemeente" dan wordt dat wettelijk gezien als Fraude.
Welnee joh, want ze houden van elkaar en van het kindje! Dat geeft allemaal niets, met liefde komt alles goed![]()
![]()
en zoveel weten.
lieveli schreef:Hou 'ns op met je zogenaamd grappige sarcastische opmerkingen. Ze zijn compleet overbodig. Ik sta achter je punt maar niet hoe je het uitdraagt.
edit: Ik sta trouwens niet echt achter je punt, ik vind je nogal eng reageren eigenlijk.
Ts, wat je vriendin trouwens kan doen is werken als mailoperator. Het is echt afschuwelijk werk maar ze kan het thuis doen en het verdient best fijn. Ik werk 1 dag in de week voor 50 euro.