Acryl nagels

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 18:12

LadyMadonna schreef:
Maar er zitten geen gaatjes in?
Als je wilt mag je geheel vrijblijvend bij me langs komen. Weet niet waar je vandaan komt, maar ik wil er wel een blik op wagen om te zien hoe ver de schade is, en dan eventueel een blanke gelpolish ter bescherming erop.

Wat ontzettend lief zeg!

SuusBN

Re: Acryl nagels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 18:16

Ik woon in chaam, en ben gediplomeerd nagelstyliste.
Ik wil evt ook wel vrijblijvend een blik erop wagen!

danielle_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 19:00

Ik woon zelf in omgeving van den-haag (Zoetermeer) als dat in de buurt is wil ik je altijd helpen en kijken wat ik voor je kan doen.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 15:15

Ts? ;)

DiFa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 23:37

Omg wat erg is dit!!
Ook ik ben gediplomeerd maar zelfs mijn allereerste setje op nepvingers zagen er nog niet zo slecht uit als deze. Ik denk zelf dat ze geen diploma of opleiding gevolt heeft.
Ik zou idd even langs gaan bij 1 van die meiden die het hebben aangeboden, maar zou er niks op laten zetten. Eerst alles laten rusten tot alles weer normaal en stevig aanvoelt.

Ook zou ik proberen het geld terug te halen. Dit hoord niet. Succes ermee

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-13 13:00

Lieve aanboden, ik ga er nog even naar kijken.
Heb inmiddels sms contact met de nagelszetster. Daar zet ik nog even niks over online.

Blondie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 00:02

Beter koop je opplak nagels van de kruidvat

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 00:04

Dat is echt het meest geniale advies wat ik hier tot nu toe geleden heb!

:n

Blondie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 00:07

wat is daar mis mee dan? heb jaren acryl laten zetten en zelf gezet, wat een tijd en geld verdoening

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 00:09

Zoals de nagels van ts er (naar ik begrijp) nu aan toe zijn.... Daar wil je echt geen goedkope plak zooi op kwakken :n

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-13 09:54

Voorlopig houd ik gewoon me eigen nagels, ik had lange sterke nagels maar nooit zin om ze netjes te lakken en vijlen, nou nu wel na deze ervaring. Ik behandel ze nog steeds met olie, ik denk niet dat ik meer kan doen. Ik hoop nog me geld terug te krijgen.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 20:54

Gatsie wat erg! Ik wist ook niet dat de risico's zo groot konden zijn zoals op die foto's. Ik ga binnenkort voor het eerst nagels laten zetten voor mijn bruiloft (maar volgens mij gelnagels ofzo) ik heb aan een kennisje gevraagd die altijd mooie nagels heeft waar die het laat doen en daar ga ik nu ook heen. Zou ook niet durven naar zomaar iemand te gaan.

Maar kan het met gelnagels ook zo gevaarlijk zijn? :o

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 20:55

Als kunstnagels slecht gezet worden is het gevaarlijk ja, ook gelnagels.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 20:59

Oh hemel. Naja, ik doe het voor de bruiloft omdat ik echt te lelijke nagels heb. Maar woon in een klein dorp, en veel mensen gaan daar heen voor de nagels. Dus ga er vanuit dat als het echt pruts was ik dat al had gehoord :o

Hoe herken je dan een goede?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 21:08

Jeetje, ik heb hier gewoon geen woorden voor...
Anc heeft op de vorige pagina wel erg netjes verwoord wat ik ook in mijn hoofd had zitten, dus niet nodig om het nogmaals te typen :).

Wel kan ik je een tip geven mbt herstel: de herome oil voor damaged nails.
Ik heb dat spulletje ook een tijdje gebruikt, nadat mijn nagels 1,5 jaar na het zetten nog steeds niet hersteld waren en dat heeft goed geholpen. Het is een olie met zo'n druppelpipetje wat naar mandarijntjes ruikt. Druppeltje op elke nagel en dat inmasseren, 2x per dag. Is gewoon te koop bij de kruidvat, kost geloof ik rond de 13 euro.

Die Nailtrainer van Nfu Oh wat hier in het topic is aangehaald, heb ik zelf ook, maar die zou ik nu niet op je nagels gebruiken. Die kun je wel over een tijdje gebruiken, want waarschijnlijk blijven je nagels nog een hele poos zo slecht, breken ze snel af en gaan ze brokkelen helaas, en daar helpt die nailtrainer echt ontzettend goed tegen. Maar die zou ik pas gaan gebruiken als je eigen nagels wat meer hersteld zijn.

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-13 22:54

Ik zal even kijken naar de genoemde spulletjes, ik heb een olie van herome, zou die goed zijn?
Ik krijg morgen me geld terug, jezus wat een gedoe, achterlijk wijf zeg! Mijn zus gaat het ook gewoon echt halen, dus ik ben benieuwd! Maar goed, ze is niet alleen slecht in het zetten, maar ook een enorme slechte leugenaar. We zijn al de hele week aan t smsen en bellen, maar ze smste de heletijd terug dat ze eene maikel uit zeeland was ofzo, vandaag eindelijk te pakken gekregen. Dit keer alleen niet mij, maar vriend van mn zus, beetje dreigend spreken en we konden t geld meteen komen ophalen.

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 07:03

VeraPopeye schreef:
Ik zal even kijken naar de genoemde spulletjes, ik heb een olie van herome, zou die goed zijn?
Ik krijg morgen me geld terug, jezus wat een gedoe, achterlijk wijf zeg! Mijn zus gaat het ook gewoon echt halen, dus ik ben benieuwd! Maar goed, ze is niet alleen slecht in het zetten, maar ook een enorme slechte leugenaar. We zijn al de hele week aan t smsen en bellen, maar ze smste de heletijd terug dat ze eene maikel uit zeeland was ofzo, vandaag eindelijk te pakken gekregen. Dit keer alleen niet mij, maar vriend van mn zus, beetje dreigend spreken en we konden t geld meteen komen ophalen.

Als je dat gelig goedje hebt die naar citroen ruikt ; die heb ik ook en die werkt bij mij erg goed om mijn splijtende nagel probleem ietskes tegen te houden.

Fijn dat je je geld weer terugkrijgt!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 07:37

Hoe je weet dat je een goede hebt begint met een stukje eigen verantwoording imo. Iemand die voor 15/20 euro nieuwe sets zet...... Kan je zelf ook verzinnen.
Vraag naar de opleiding, wanneer hebben ze die gedaan en waar?
Vraag naar welke merken ze gebruiken...

Kunstnagels an sich zijn niet heel slecht. Slechte stylistes wel

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 17:40

verootjoo schreef:
Oh hemel. Naja, ik doe het voor de bruiloft omdat ik echt te lelijke nagels heb. Maar woon in een klein dorp, en veel mensen gaan daar heen voor de nagels. Dus ga er vanuit dat als het echt pruts was ik dat al had gehoord :o

Door te gaan kijken als ze bezig is :-)

Verder, als je ze voor 'un' keertje neemt, kan ik je ook shellac aanraden. Dit is een soort nagellak die op de natuurlijk nagel wordt gelakt en afhankelijk wat je er mee doet 2 weken mooi blijft zitten. Het gaat niet bladderen of krassen en het beschadigt veel minder je eigen nagel.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 17:53

shellac is een merk, geen produkt ;)

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 18:00

lucifertje schreef:
verootjoo schreef:

Door te gaan kijken als ze bezig is :-)

Verder, als je ze voor 'un' keertje neemt, kan ik je ook shellac aanraden. Dit is een soort nagellak die op de natuurlijk nagel wordt gelakt en afhankelijk wat je er mee doet 2 weken mooi blijft zitten. Het gaat niet bladderen of krassen en het beschadigt veel minder je eigen nagel.

Maar ik heb echt lelijke nagels, superkort, denk niet dat ik die oplap met nagellak :o

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 18:01

Die lap je wel op met gellak/gelpolish. Ik heb er al iemand mee van het bijten af geholpen :j
Het verstevigt ook he.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 18:28

Niet voor mijn bruiloft, die is over 3,5 week :+

En ik betwijfel of iemand mij als die-hard bijter van het nagelbijten kan afhelpen, heb al vanalles geprobeerd maar het lukt me echt niet. Daarom neem ik dus nepnagels voor mn bruiloft :D

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 18:52

Mij is het ook gelukt :-) en ik was ook een diehard nagelbijter. Ik vind het heel erg zonde om mijn mooie gellak kapot te bijten dus blijf ik er vanaf :p

Wist ik wel ladymadonna alleen even vergeten of het een merk was of het product :+

LicentioFide

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 19:09

K zou er nu nog heen gaan! Aanbellen en neem een stoel mee... Voor als ze niet open doen, gewoon voor de deur gaan zitten wachten..

Edit oeps laat maar