'Het komt wel'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Yvankaxx

Re: 'Het komt wel'

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 21:40

Hier hetzelfde, 17 jaar, nog nooit verliefd geweest en nog nooit gezoend.. Ik heb een hekel aan uitgaan, dus veel nieuwe mensen kom ik niet tegen. Het is in ieder geval wel typisch dat nu ik niet meer onzeker ben iver mijn gewicht, dat ik nu onzeker ben omdat jongens mij alsnog niet zien staan. Vaak genoeg denk ik, wat is er mis met mij? En iedereen die inderdaad maar blijft vragen of ik al gezoend heb, of een relatie.... dat helpt er niet echt aan mee -O-
Misschien dat ik er wel teveel mee bezig ben, het te graag wil. Maar ook speelt mijn onzekerheid mee, is dat zo overduidelijk voor jongens ofzo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 22:51

Misschien wel Yvankaxx, is ook iets wat ik me erg afvraag.
Ik ben geen prater, ben eerder stil en verlegen en net als jou niet echt zeker over mezelf. Denk dat dat ook wel meespeelt een beetje.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 23:11

Ik zou het wel snappen, wij vallen denk ik ook wel minder op dan zelfverzekerde meisjes. Ik voel me eigenlijk ook alleen op mijn gemak bij jongens als ik weet dat ze bezet zijn ofzo :') Anders weet ik nooit wat ik moet zeggen..

Ludique96

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 23:17

Ik ga heel veel uit bijna elke week en in de vakanties meerdere keren in de week. Ga veel met jongens
Om, maar ik hoef/ wil ook geen vriend is niet dat ik er niet voor open ben hoor.... Maar ik wil het niet en sommige vinden dat ook raar (Gelukkig heb ik een vriendin die mij wel begrijpt haha)

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 23:19

Pff, relaties zijn niet zaligmakend. Soms is het beter alleen te zijn hoor. Zou me niet te druk maken, het komt inderdaad wel!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 23:22

ik ben als 23jarige (bijna 24) ook nog steeds vrijgezel. verder als scharrels en "friends with benefits" ben ik niet gekomen :+

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 23:31

Yvankaxx schreef:
Hier hetzelfde, 17 jaar, nog nooit verliefd geweest en nog nooit gezoend.. Ik heb een hekel aan uitgaan, dus veel nieuwe mensen kom ik niet tegen. Het is in ieder geval wel typisch dat nu ik niet meer onzeker ben iver mijn gewicht, dat ik nu onzeker ben omdat jongens mij alsnog niet zien staan. Vaak genoeg denk ik, wat is er mis met mij? En iedereen die inderdaad maar blijft vragen of ik al gezoend heb, of een relatie.... dat helpt er niet echt aan mee -O-
Misschien dat ik er wel teveel mee bezig ben, het te graag wil. Maar ook speelt mijn onzekerheid mee, is dat zo overduidelijk voor jongens oIk herken het wel een beetje, alleen zou ik wel graag een vriendje willen.

Dit herken ik heel erg..
Ik ben 16 (bijna 17), nog nooit een relatie gehad en zelfs nog nooit gezoend... Ik zou t wel willen, maar ik durf niet zomaar op iemand af te stappen (bij niemand, niet persee jongens. Maar bij jongens is t wel nog erger).

Jizzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 23:33

Ik ben 20 en same story... ongeveer :p

Ik ga best vaak uit (2-3x) per week, ben druk met mn studie, paard, werk, hobbies... Tuurlijk zijn er jongens die wel eens wat proberen, maar geen een waarvan ik denk 'wauw dit is het'. En ik vind het prima zo, ik vind twintig ook nog best jong :3 haha!
Soms denk ik wel eens, als ik om me heen kijk, van ben ik dan echt zo laat? Maar dan bedenk ik me maar gewoon: Ik ben nu zo lekker druk met de dingen doen in mijn leven die ik graag doe, waar ik van hou... en vrijgezel zijn is prima :) Laat er eerst maar eens een jongen komen met die wauw-factor, dan kijken we verder :P. Ik weet steeds beter wat ik wel en niet wil in een relatie, en vind het gewoon zonde een relatie te beginnen met de gedachte 3-maanden-max... (been there, zonde van je tijd :P)

Dus no worries ;) en zeker met jou leeftijd niet! De prins op het witte paard kom je nog wel tegen en dan stelt de rest allemaal ineens niet zo veel meer voor :)

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 19:11

No worries. Je bent nog jong, dat komt vanzelf. Ik had dat ook nog niet op mijn 17e hoor. Mijn vriend kwam pas voorbij toen ik 19 was.
Nouja.. pas.. Toentertijd vond ik ook dat het allemaal veel te laat kwam, maar achteraf gezien valt dat allemaal wel mee.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 19:21

Gewoon van de andere kant bekijken: Jij verspilt op jonge leeftijd geen tijd aan kerels die de moeite niet waard zijn. :D :D

Ik was ook een laatbloeier volgens mijn omgeving, ze hadden al gedacht dat ik lesbisch was. Maar ik vond het gewoon niet interessant genoeg allemaal en had nog niemand gevonden die me kon boeien.
Op mijn 17e kwam ik er dan een tegen die dat wel kon, maar dat liep na een tijdje stuk. En vlak daarna liep ik tegen m'n huidige kerel aan, die me al 4,5 jaar weet te boeien. :')

Niet laten beïnvloeden door je omgeving, er komt er vanzelf een aanhuppelen. :j

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 20:07

Oh ja, ook zoiets, omdat je laat met vriendjes bent of nooit vriendjes hebt gehad, ben je opeens lesbisch. Toch raar :? Alsof je, als je op hetzelfde geslacht valt, wel opeens normaal bent dat je nooit een relatie hebt gehad. Dat heeft er toch niets mee te maken? Als ze zich zorgen maken dat je op je 17 nog nooit een vriendje hebt gehad, moeten ze zich ook zorgen maken dat je op die leeftijd nog nooit een vriendin hebt gehad. Geeft toch geen verschil?

Meid, je bent 17, hartstikke jong, en die liefde komt echt wel ooit.
Ik ben al een heel stuk ouder dan jij bent, en 1 'serieuze' (niet echt eigenlijk) relatie gehad. En verder een paar scharrels en that's it. Ik ben er ook helemaal niet mee bezig. So what als ik in mijn 30e jaren pas mijn liefde ontmoet. Of niet? Dat laatste zou ik wel jammer vinden, maar als ik hem niet vind, dan vind ik hem niet (of hij mij natuurlijk). Ik ga er niet om zitten mokken, of enorm naar opzoek omdat het 'moet'.
Tuurlijk steekt het wel eens omdat iedereen settelt, leuke relaties, samenwonen, kindertjes en ikke maar alleen. Maar so be it. Komt vanzelf. Of niet :)

Sassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 20:12

Joh, al begin je er pas op je 30e aan, jouw leven toch?

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 20:15

Ik ga ook nooit uit...
Heb mijn vriend via hyves ontmoet, binnen 2 weken hadden we een relatie... :=

Ik was 22 ;)

Dus maak je niet druk meid! :D

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 20:41

Yvankaxx schreef:
Misschien dat ik er wel teveel mee bezig ben, het te graag wil. Maar ook speelt mijn onzekerheid mee, is dat zo overduidelijk voor jongens ofzo?

Dat idd |o 'heb je wel eens een relatie gehad?' die vraag heb ik al zoooo vaak gehoord en ik ben het helemaal beu! Jongens (of anderen) hoeven dat nu ook echt niet meer aan mij te vragen, ik geef er geeneens meer antwoord op :+ Wat maakt het uit, of iemand ooit een relatie heeft gehad ja of nee? Het gaat toch om de persoon? Ik zie dus echt niet in waarom mensen zoiets vragen :roll: