Misschien dat ik er wel teveel mee bezig ben, het te graag wil. Maar ook speelt mijn onzekerheid mee, is dat zo overduidelijk voor jongens ofzo?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Yvankaxx schreef:Hier hetzelfde, 17 jaar, nog nooit verliefd geweest en nog nooit gezoend.. Ik heb een hekel aan uitgaan, dus veel nieuwe mensen kom ik niet tegen. Het is in ieder geval wel typisch dat nu ik niet meer onzeker ben iver mijn gewicht, dat ik nu onzeker ben omdat jongens mij alsnog niet zien staan. Vaak genoeg denk ik, wat is er mis met mij? En iedereen die inderdaad maar blijft vragen of ik al gezoend heb, of een relatie.... dat helpt er niet echt aan mee![]()
Misschien dat ik er wel teveel mee bezig ben, het te graag wil. Maar ook speelt mijn onzekerheid mee, is dat zo overduidelijk voor jongens oIk herken het wel een beetje, alleen zou ik wel graag een vriendje willen.
Laat er eerst maar eens een jongen komen met die wauw-factor, dan kijken we verder
. Ik weet steeds beter wat ik wel en niet wil in een relatie, en vind het gewoon zonde een relatie te beginnen met de gedachte 3-maanden-max... (been there, zonde van je tijd
)
en zeker met jou leeftijd niet! De prins op het witte paard kom je nog wel tegen en dan stelt de rest allemaal ineens niet zo veel meer voor

Alsof je, als je op hetzelfde geslacht valt, wel opeens normaal bent dat je nooit een relatie hebt gehad. Dat heeft er toch niets mee te maken? Als ze zich zorgen maken dat je op je 17 nog nooit een vriendje hebt gehad, moeten ze zich ook zorgen maken dat je op die leeftijd nog nooit een vriendin hebt gehad. Geeft toch geen verschil?

Yvankaxx schreef:Hier hetzelfde, 17 jaar, nog nooit verliefd geweest en nog nooit gezoend.. Ik heb een hekel aan uitgaan, dus veel nieuwe mensen kom ik niet tegen. Het is in ieder geval wel typisch dat nu ik niet meer onzeker ben iver mijn gewicht, dat ik nu onzeker ben omdat jongens mij alsnog niet zien staan. Vaak genoeg denk ik, wat is er mis met mij? En iedereen die inderdaad maar blijft vragen of ik al gezoend heb, of een relatie.... dat helpt er niet echt aan mee![]()
Misschien dat ik er wel teveel mee bezig ben, het te graag wil. Maar ook speelt mijn onzekerheid mee, is dat zo overduidelijk voor jongens ofzo?
'heb je wel eens een relatie gehad?' die vraag heb ik al zoooo vaak gehoord en ik ben het helemaal beu! Jongens (of anderen) hoeven dat nu ook echt niet meer aan mij te vragen, ik geef er geeneens meer antwoord op
Wat maakt het uit, of iemand ooit een relatie heeft gehad ja of nee? Het gaat toch om de persoon? Ik zie dus echt niet in waarom mensen zoiets vragen