liedje89 schreef:bigone schreef:Ik kan er echt met mijn verstand niet bij dat sommigen hier het allemaal niet zo erg vinden en het wel heel erg makkelijk afdoen. Elke aanraking waar iemand niet van gediend is, is in principe aanranding, punt uit. Ongeacht leeftijd of geslacht, dit hoort niet en mag niet. Goed gedaan ts dat je je moeder hebt ingelicht, idd gewoon tegen hem ingaan en zeggen dat hij van je af moet blijven. Eigenlijk hoef je helemaal niet te wachten tot het weer gebeurt, stap zaterdag naar hem toe en vertel hem gewoon dat het op moet houden, hij moet van je af blijven anders zijn de gevolgen voor hem en dan loop je gewoon weg.
Makkelijk afdoen, ik denk gewoon dat mensen hier wel heel hard van stapel lopen. Die jongen word helemaal gedemoniseerd en terwijl er eigenlijk nog niets gebeurt is en er worden allemaal super ploerterige oplossingen aangedragen. Wat jij voorsteld is toch ook gewoon lomp, we gaan geen constructrief gesprek aan nee we zeggen gewoon meteen blijf met je vuilen poten van me af en verwachten daarna nog gewoon gezellig door te werken. Er zijn echt hele normale manieren om dingen te bespreken. En iedere ongewenste aanraking aanranding noemen lijkt mij een van de redenen waarom veel echte slachtoffers niet geloofd worden, immers stellen de meeste vrouwen zich toch snel aan
Moet er eerst iets ergs gebeuren voor er wordt in gegrepen dan?

Ik geloof niet dat dit meisje zich aan stelt. Die man is 11 jaar ouder, die weet echt wel dat dit niet ok is ..

even goed lezen!
) dus in hoeverre is het al "fout"....
? Durft ie wel!
.