Stuur een mail naar je toekomstige zelf

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 09:28

pmarena schreef:
Bestaat er ook geen andersomme, dat je een berichtje naar je zelf 10 jaar geleden kunt sturen? O:)

Je kunt natuurlijk ook een vijfjaren dagboek kopen:
http://www.writersplaza.nl/a-25702901/v ... blauw-431/

Daar schrijf je elke dag een paar regeltjes in. Elke bladzijde is voor 1 dag, bijvoorbeeld 1 januari.
En dan verdeeld in 5 vakjes.

Je schrijft dan bvb. bovenaan de bladzijde een paar regels over 1 januari 2014.
Dan daaronder op 1 januari 2015. Enz.

Zodra er een jaar voorbij is ga je dus dagelijks onder je tekstje van precies een jaar geleden schrijven, best leuk om te zien :)
In het 5e jaar zie je dan elke dag van de 4 voorgaande jaren een stukje tekst :j

Ik heb zoiets maar dan met elke dag een vraag :D http://www.bol.com/nl/p/q-a-a-day/1001004010723925/
Ben daar dit jaar mee begonnen en kan niet wachten om het over 5 jaar vol te zien!

Sammie

Re: Stuur een mail naar je toekomstige zelf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 23:43

hmm volgens mij zou ik dit jaar een mail moeten krijgen van hen. Maar die hek niet voorbij zien komen :=

SaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 19:22

Als het goed is, krijg ik op 1 januari een mail, die ik dit 1 januari dit jaar geschreven heb :)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 16:46

Even een schopje.

Ik kreeg vandaag een e-mail van mijn 19jarige ik. Ik ben vandaag 25 geworden.

Citaat:
Ben eigenlijk wel nieuwsgierig wat voor leven ik heb op mijn 25ste. Tjah, wat zou ik doen? In ieder geval heb ik vast mijn studie een keer afgerond neem ik aan. Verder woon ik misschien wel niet meer thuis. Maar zal ik samen wonen? Zal ik misschien wel zwanger zijn? Heb ik een keer een kerel getroffen die ik kan vertrouwen? Ben ik al tante? Tjah je weet het maar nooit met mijn twee zussen en zwagers! Heb ik nou al een keer een bestseller geschreven? Of ben ik misschien wel erg succesvol in de mediawereld? Naja misschien werk ik nog steeds wel bij de c1000 op de bakkerij. Je weet het maar nooit :D
En natuurlijk: Ben ik nog bang voor ziekenhuizen? =P

- Studie klaar: Check
- Thuis wonen: Gedeeltelijk ivm werk
- Zwanger: Nope
- Kerel die ik kan vertrouwen: Wel gevonden, maar uiteindelijk stukgelopen
- Ben ik tante: Ja, sinds twee dagen :D
- Bestseller: Jeetje, dat moet ik nou echt eens gaan doen
- Succesvol in de mediawereld? Keep on dreaming.
- C1000: Nee, dat al 2 jaar niet meer.

Citaat:
Maar weetje ik, we kunnen geen mail terug naar de geschiedenis sturen. Jammer maar helaas. Maargoed, wie zijn wij ook om de geschiedenis te veranderen? In ieder geval ben ik er wel uit dat ik de geschiedenis tot nu toe niet wil veranderen.
Maar ik denk wel, dat ik van elke ervaring die ik ben tegengekomen heb geleerd en wijzer ben geworden. Ben benieuwd hoe ik straks over deze woorden denk. En of ik dit mailtje op mijn 25ste verjaardag zal openen. Ik hoop het, ik hoop het echt.

Ik vind mijn 19jarige ik best wel schattig :D Verder heel veel geneuzel over kerels, vrienden... En vooral heel hoopvol. Grappig om terug te lezen.

Iselda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 16:49

Ik ga denk ik toch ook maar 's zo'n mailtje naar mezelf sturen voor over een aantal jaar, grappig om terug te lezen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 16:50

Je 19 jarige is lief. En nog gefeliciteerd. :D

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 16:51

Volgens mij heb ik 'm nooit gehad..

Wat stond er in de header?

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 16:56

sender: futureme.org
header: Hetgene wat jij destijds zelf hebt opgegeven. In mijn geval 'haii....'

Begin in de e-mail":
FutureMe.org
The following is an e-mail from the past, composed 5 years, 5 months and 14 days ago, on June 07, 2008. It is being delivered from the past through FutureMe.org

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 17:02

nope zegt mij niks. Jammer! Maar kan best dat ik er over heen hebt gekeken. Ik zou 'm dit jaar moeten krijgen.. Zal nog eens extra opletten :)

Ik weet nog ong. wat ik er in heb gezet :D

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 17:10

Nou ik was het helemaal vergeten. Maar toen ik het ging lezen 'ohja... Ohjaa... jeeeetje... oh wat schattig... jeeetje wat naïef! Oh, daar moet ik echt wat aan gaan doen.' :')

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 18:38

Ik heb di jaren geleden naar mezelf gestuurd, 7jaar geleden al ofzo... Geen idee meer wanneer ik hem krijg dus ik ben heel benieuwd :)

Iselda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 23:31

Ik heb zojuist een mail naar mezelf gestuurd, die komt aan over precies 10 jaar. Ik ben benieuwd haha :))

Myrthe92

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 14:39

Oh wat grappig! Ga ik binnenkort ook is doen, voor over 5 jaar, kijken hoe m'n leven er dan uit ziet. :D