Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Willeke_ schreef:Daar zou ik toch nog even goed over nadenken hoor Vuurneon! Het complete huishouden, boodschappen en financiën komen dan op jouw schoudertjes terecht. En niet te vergeten het vervangen van lampen, het voorzien van koffie, redbull en chips.. Gedurende plusminus de aankomende 3 weken.
Een ding scheelt: kan jij lekker inboedel kopen die jij het leukst vindt. Hij is dan te druk met andere dingen.
ik zit vooral met die slijtplekken op de stoel, de kruimels overal en de kringen op tafel omdat ie dan geen onderzettertje gebruikt
vuurneon schreef:Willeke_ schreef:Daar zou ik toch nog even goed over nadenken hoor Vuurneon! Het complete huishouden, boodschappen en financiën komen dan op jouw schoudertjes terecht. En niet te vergeten het vervangen van lampen, het voorzien van koffie, redbull en chips.. Gedurende plusminus de aankomende 3 weken.
Een ding scheelt: kan jij lekker inboedel kopen die jij het leukst vindt. Hij is dan te druk met andere dingen.
'Schat ik had echt nog gevraagd of ik die roze stoel mee mocht nemen en ik geloof dat je echt knikte" dus bij deze, onze nieuwe stoel![]()
Ik heb al gewend GTA weduwe te worden, heb deel 1 tm 4 al meegemaaktik zit vooral met die slijtplekken op de stoel, de kruimels overal en de kringen op tafel omdat ie dan geen onderzettertje gebruikt
vuurneon schreef:Daar zou ik toch nog even goed over nadenken hoor Vuurneon! Het complete huishouden, boodschappen en financiën komen dan op jouw schoudertjes terecht. En niet te vergeten het vervangen van lampen, het voorzien van koffie, redbull en chips.. Gedurende plusminus de aankomende 3 weken.
Een ding scheelt: kan jij lekker inboedel kopen die jij het leukst vindt. Hij is dan te druk met andere dingen.![]()
Zeker aangezien we 1 oktober de sleutel krijgen van ons eerste huis samen!