Vrouwen met een GTA5 of FIFA14 vriendje, meldt u hier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 20:12

Ja mag ik me ook melden? Ik kom ook zwaar aandacht tekort :<

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 20:12

Daar zou ik toch nog even goed over nadenken hoor Vuurneon! Het complete huishouden, boodschappen en financiën komen dan op jouw schoudertjes terecht. En niet te vergeten het vervangen van lampen, het voorzien van koffie, redbull en chips.. Gedurende plusminus de aankomende 3 weken.

Een ding scheelt: kan jij lekker inboedel kopen die jij het leukst vindt. Hij is dan te druk met andere dingen. :+

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 20:14

Ik kom net achter mn computer vandaan om te kijken of ik nog wat aandacht kan krijgen.
Na 5 minuten gemopper (heb nog niets gezegt, enkel langs gelopen voor een kop thee) gaat hij uit, TV aan.

En weg is vriendje, doucen.......

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 20:17

Willeke_ schreef:
Daar zou ik toch nog even goed over nadenken hoor Vuurneon! Het complete huishouden, boodschappen en financiën komen dan op jouw schoudertjes terecht. En niet te vergeten het vervangen van lampen, het voorzien van koffie, redbull en chips.. Gedurende plusminus de aankomende 3 weken.

Een ding scheelt: kan jij lekker inboedel kopen die jij het leukst vindt. Hij is dan te druk met andere dingen. :+

'Schat ik had echt nog gevraagd of ik die roze stoel mee mocht nemen en ik geloof dat je echt knikte" dus bij deze, onze nieuwe stoel ~~}>

Ik heb al gewend GTA weduwe te worden, heb deel 1 tm 4 al meegemaakt -O- ik zit vooral met die slijtplekken op de stoel, de kruimels overal en de kringen op tafel omdat ie dan geen onderzettertje gebruikt :')
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 17-09-13 20:18, in het totaal 1 keer bewerkt

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 20:17

Afbeelding
Deze kwam ik tegen op Facebook haha.

Cavalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 20:20

amandananana schreef:
[ Afbeelding ]
Deze kwam ik tegen op Facebook haha.

Mijn vriend appte deze afbeelding zelfs naar mij, alvast als waarschuwing zei hij :')

amandananana

Re: Vrouwen met een GTA5 of FIFA14 vriendje, meldt u hier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 20:21

Omg hahaha dat is wel erg

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 20:22

Jolien, Ik krijg door jouw verhaal al bijna spijt dat ik het geld zojuist heb voorgeschoten :p gelukkig komtie elk weekend hier en is er hier geen xbox

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 20:23

vuurneon schreef:
Willeke_ schreef:

'Schat ik had echt nog gevraagd of ik die roze stoel mee mocht nemen en ik geloof dat je echt knikte" dus bij deze, onze nieuwe stoel ~~}>

Ik heb al gewend GTA weduwe te worden, heb deel 1 tm 4 al meegemaakt -O- ik zit vooral met die slijtplekken op de stoel, de kruimels overal en de kringen op tafel omdat ie dan geen onderzettertje gebruikt :')

Hahahaha _/-\o_

Ohhhhh herkenbaar dit allemaal. Ik ga eens kijken of ik mijne nog naar boven kan lokken <<)

x_eva_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 20:23

Hier nog iemand met n vent die ook al aan het spelen is...en die daar waarschijnlijk nog tot laat in de avond/nacht mee zoet is.
Dat ie t speelt, prima, alleen jammer dat ik nu geen tv kan kijken.
Lekker op tijd naar bed dan maar :)

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 20:24

Ja hierzo! -O-
Stomme games -O-

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 20:25

Ik word alweer keihard genegeerd op de app nu :(

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 20:25

vuurneon schreef:

Ja, da's dan wel weer leuk :D Zeker aangezien we 1 oktober de sleutel krijgen van ons eerste huis samen! :)

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 20:27

Mijn vriend stond vannacht om 00:00 voor de nedgame! Hij lag vervolgens pas tegen 5en naast me in bed.
Binnenkort ook nog fifa erbij dus het wordt hier gezellig!

Vind het absoluut niet erg, gun hem zijn lolletje wel :) en stiekem vind ik het heeeeerlijk om in bed tv te kijken <3

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 20:27

Ahh super leuk aardbeitje! Hopelijk is de gta gekte dan weer minder :)

Pippaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 20:32

Het begon vanochtend al met verdacht lieve sms'jes (ik was thuis, vriend aan het werk). Even later kwam de grote vraag eruit: "Is GTA V er al? Je blijft toch wel thuis hè?"

Mijn vriend is nu al zeker 5 uur niet bereikbaar: "Schatje, ik denk dat de hond uit moet, wil jij dat alsje alsje alsje alsjeblieft doen?" En "Whoooooa, ik ging eerst in een vliegtuig, daar sprong ik uit en toen landde ik op een zeppelin en daarna sprong ik op een flatgebouw!"
Cool hoor. Ik mocht ook even van A naar B rijden toen mijn vriend aan het eten was. Ik snap echt niet wat er nu zo leuk is aan het spel. Gelukkig háát hij voetbal, dus Fifa komt er hier niet in.

Sterkte allemaal!

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 20:47

Mijn vriend speelt nog een erger spel dan Fifa... Football Manager... Een veredeld excel-bestand _O-
Tijdens het academiejaar komt een kameraad langs, en dan spelen ze het samen, gelukkig elk op een computer. Dan kan ik in bed naar meisjesseries kijken <3

Manonn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 21:18

Mijn broer heeft er vannacht voor in de rij gestaan en die heb ik de hele dag nog niet gezien en mijn vriend krijgt hem morgen binnen, hij heeft vrij genomen van school om het te spelen! :')

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 21:30

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 21:30

Ik join the club.. Al speelt mijn man geen gta of fifa, maar call of duty en medal of honor... :') sterkte dames......

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 21:31

Jaja, hier heeft broerlief ook niets anders te doen. Normaal komt 'ie om het halfuur naar beneden voor een peukie, maar nu heb ik hem al de hele dag niet gezien. :')

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 21:43

En alsof het nog niet erg genoeg is allemaal... Het is ook nog een het onderwerp van RTL late night!

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 21:54

Pff dit is niet meer normaal toch. :')
Op school gaat het ook nergens anders meer over dan GTA.

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 22:00

hihi ook mijn prince charming heeft het spel :P
wisselt beetje af tussen gamen en voetbal kijken.. ach geeft mij weer tijd om achter de computer te kruipen :P

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 22:02

hier ook een vent die om 00.00 vannacht voor de winkel in de rij stond, vergeet de hond uit te laten, maar 3 uur slaap pakt in een nacht, want anders is eht zonde van je game-uren...

gelukkig maakt hij nog wel tosti's voor me en schenkt hij mn drinken in....