Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Marjoow schreef:Achja die bussen. Hier is hij altijd te laat, gelukkig heb ik tijd over op mijn trein. Ik ga voor toetsen ofzo geen bus/trein eerder nemen. Dan moet ik namelijk zeker een half uur eerder uit bed. De tijden dat mijn aansluitingen gaan ben ik vaak 10 minuten te vroeg of nét te laat. En bij ons maken ze er gelukkig niet zo'n probleem van als je iets later bent.
Rebeccaa schreef:Marjoow schreef:Achja die bussen. Hier is hij altijd te laat, gelukkig heb ik tijd over op mijn trein. Ik ga voor toetsen ofzo geen bus/trein eerder nemen. Dan moet ik namelijk zeker een half uur eerder uit bed. De tijden dat mijn aansluitingen gaan ben ik vaak 10 minuten te vroeg of nét te laat. En bij ons maken ze er gelukkig niet zo'n probleem van als je iets later bent.
Ik snap dat echt niet. Bij ons is te laat, te laat, dan heb je een probleem en zoek je het bij de herkansingen zelf maar uit. Ik moet ook eerder weg als ik een toets heb het eerste uur, dat houdt in dat ik om kwart over 7 's ochtends op de fiets zit en om half 8 de trein heb. Als ik een trein later heb dan haal ik het net niet/soms net wel, dat risico loop ik wél bij gewoon hoorcolleges (mijn probleem als ik wat mis)
Ja, balen, ja, ik slaap ook liever een half uurtje langer maar ik snap zulk soort mensen echt niet, het is ook schijt irritant al die mensen die te laat komen en het eerste halfuur nog binnen mogen komen.

heidiLOVER schreef:Tsja volgens mij mogen bussen niet wachten als ze te vroeg zijn ook. Ze mogen niet stilstaan bij de meeste haltes.
Shadow0 schreef:heidiLOVER schreef:Tsja volgens mij mogen bussen niet wachten als ze te vroeg zijn ook. Ze mogen niet stilstaan bij de meeste haltes.
Op een aantal routes, zeker de langere streekroutes, zijn er tijdhaltes ingesteld: daar kan de bus dan wel wachten en hoort dat ook te doen. Maar ja, niet iedereen houdt zich daaraan.
heidiLOVER schreef:Tsja volgens mij mogen bussen niet wachten als ze te vroeg zijn ook. Ze mogen niet stilstaan bij de meeste haltes.
Die van mij is ooit 5 min te vroeg geweest, ik zei er wat van en toen had ie gewacht. Voor 't zelfde geld was ie doorgereden en had ie z'n "voorsprong" alleen maar vergroot omdat er niemand stond te wachten? Dat moet je toch ook niet hebben? Kan me niet voorstellen dat bussen niet mogen wachten als ze te vroeg zijn, ligt er wel aan wat voor haltes. Op mijn streeklijn zijn er eigenlijk geen haltes direct langs de weg, op 1 na. Leverage schreef:annnepannne schreef:Veolia goed geregeld? Echt niet.
De bus van 8.00 en 8.15 zitten standaard vol hier dus ik moet of om 7.45 al met de bus mee als ik om 8.45 moet beginnen en dan ben ik dus 3 kwartier aan t niksen op school, of ik kom standaard te laat. Klagen helpt niet, ze willen niet snappen dat het om de bus richting Breda gaat ipv de bus naar een kleiner stadje wwaarvande bus altijd leeg is..
Vind Veolia anders nog altijd 100x beter dan HermesAltijd vriendelijk personeel, bussen rijden altijd (weliswaar met vertraging maar ze rijden wel), staan je altijd netjes te woord, bellen zonder problemen andere bussen op of ze even willen wachten. Nee, ik vind Veolia helemaal top!
Ook al komen ze hier 1x per uur en in het weekend 1x in de 2 uur.
Januari met de nieuwe dienstregeling vorig jaar waren ze vergeten mijn bus in te plannen, na 3 dagen toch gebeld (omdat 3 dagen de bus niet was gekomen) en toen is per direct een tour bus ingezet. Ook als ik aansluitingen dreigde te missen hebben ze altijd voor mij de andere bus opgebeld om te vragen of ze wilde wachten. Ik weet niet waar je precies woont, maar ik heb het hier over regio Tilburg. Nog nooit zulk vriendelijk personeel gehad wbt bussen