Wie vind schoonmaken ook helemaal niet erg?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Deaglán

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 20:57

Ik sta er versteld van dat hier toch aardig wat mensen hun man met de stofzuiger in de weer krijgen, die van mij is allergisch voor het geluid en zit al in een heel andere ruimte voor ik hem aan kan zetten :+

Zelf heb ik geen hekel aan schoonmaken (is ook mijn beroep) maar als ik overal al heb schoongemaakt dan schiet mijn huis er eigenlijk een beetje bij in :roll:
Laatst bijgewerkt door Deaglán op 12-09-13 20:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Courses

Re: Wie vind schoonmaken ook helemaal niet erg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 20:57

Ik maak op m'n werk enorm veel schoon uit vrije wil, vind 't wel leuk :P

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 20:58

Deaglán schreef:
Ik sta er versteld van dat hier toch aardig wat mensen hun man met de stofzuiger in de weer krijgen, die van mij is allergisch voor het geluid en zit al in een heel andere ruimte voor ik hem aan kan zetten :+

Tip: Koop een donkere glanzende vloer. Dat helpt echt.
Mijn vriend stofzuigde zijn slaapkamer één keer per vier weken ofzo, op de vloerbedekking zag je toch niks liggen. Maar nu zien we allebei ieder stofje en haartje en pakt ook hij regelmatig vrijwillig de stofzuiger.

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 20:59

schoonmaken is leuk!
muziek lekker hard en GAAAAAAN *\o/*

hoe negatiever je er over bent, met des te meer tegenzin je eraan begint.

magic12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-13 07:52

Bedank voor de tips! Het word nog druk hier *\o/*

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 08:29

Ik heb al gezogen, en ga zo dweilen vaatwasser staat aan was gaat in de machine.

magic12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-13 13:22

Heb gisteren de caviakooi en aquarium gedaan, gestofzuigd, opgeruimd en de wc schoongemaakt. Vandaag bij de stallen opruimen en schoonmaken.

Lisann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 13:28

Ik vind poetsen en opruimen ook helemaal niet vervelend! :j

Dingen waar ik echt een gruwelijke hekel aan heb zijn:
- Stofzuigen (als je hem voorttrekt beukt hij overal tegenaan/blijft overal achter hangen, trek je nog harder om hem los te krijgen valt hij om en moet ik er alsnog heen om hem recht te zetten. _-:( )
- Beddengoed verschonen (op het bed gaan staan schudden, en dan nog wil die hoes er niet goed overheen. Duurt mij allemaal te lang, wil SNEL klaar zijn.)

Dess

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 14:13

Ik vind het niet erg om te doen.
Vind het een fijn idee dat alles gewoon lekker schoon is.

magic12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-13 21:46

Lisann__ schreef:

- Stofzuigen (als je hem voorttrekt beukt hij overal tegenaan/blijft overal achter hangen, trek je nog harder om hem los te krijgen valt hij om en moet ik er alsnog heen om hem recht te zetten. _-:( )
- Beddengoed verschonen (op het bed gaan staan schudden, en dan nog wil die hoes er niet goed overheen. Duurt mij allemaal te lang, wil SNEL klaar zijn.)

Haha herkenbaar :')

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 21:48

Mijn vriend. Luckely for me. <<)

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 21:50

Ik vind vooral opruimen prima! Inderdaad zoals hierboven gezegd: muziek aan en gaaaan! *\o/*

Lisann__ schreef:

Aaargh, herkenbaar! En dat stomme ding zuigt ook iedere keer dingen op die hij niet op moet zuigen. Zoals wijde kleding die ik aanheb tijdens schoonmaken (poncho of trui). Echt irritant!

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 21:51

Ja heerlijk, daar word ik helemaal ontspannen van!

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 21:54

Lisann__ schreef:

Koop je deze, zet je hem iedere dag een keer aan en dan hoef je nog maar één keer per week zelf met de stofzuiger het huis door! De robot doet het heel netjes bij ons, ik was de eerste keer bij thuiskomst echt verrast. Wij hebben binnenkatten en sinds we deze stofzuiger erbij hebben gaat het een stuk makkelijker om te stofzuigen, ik vind het namelijk ook verschrikkelijk om te doen.

Cyrilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 22:03

Mijn hobby is het niet, maar voel altijd wel weer een voldaan gevoel als het weer schoon is.
En, het stofzuigen en daarna dweilen met de stoomcleaner is een fantastische workout! :D

Enige waar ik wel van baal is dat het zo snel weer 'vies' wordt. Vanmiddag nog alles gestofzuigd, had echt net de bank klaar, komen de honden binnen stormen met hun zand poten en springen op de bank... overal weer poot afdrukken. -O-
Kon ik de bank nog een keer weer doen.

Rachelle_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 23:00

Lara_Silver schreef:
Lisann__ schreef:

Koop je deze, zet je hem iedere dag een keer aan en dan hoef je nog maar één keer per week zelf met de stofzuiger het huis door! De robot doet het heel netjes bij ons, ik was de eerste keer bij thuiskomst echt verrast. Wij hebben binnenkatten en sinds we deze stofzuiger erbij hebben gaat het een stuk makkelijker om te stofzuigen, ik vind het namelijk ook verschrikkelijk om te doen.

Afbeelding

Moest gelijk hieraan denken :')

MyWup

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 23:03

Deaglán schreef:

Zelf heb ik geen hekel aan schoonmaken (is ook mijn beroep) maar als ik overal al heb schoongemaakt dan schiet mijn huis er eigenlijk een beetje bij in :roll:

Haha, herkenbaar, man en zoon zitten hier met de vingers in de oren als ik ga stofzuigen, ghehe :)
Ik heb 4 schoonmaakhuizen, vind het dus niet erg om, bij een ander, te schoonmaken,
Thuis ben ik wat makkelijker...

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 23:05

Ik vind het ook niet erg :) Ik maak sinds kort bij mijn ouders in huis schoon, da's prima te doen. Muziekje in en lekker soppen met die hap.. Ik kan me trouwens wel vinden in dat stofzuiger-gedoe :=

MyWup

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 23:10

Ik vind stofzuigen trouwens het leukste om te doen, vooral dat 'tik, tik, tik' in de stang :)
Ik doe het hier dagelijks!

Jennnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 23:22

Opruimen en schoonmaken vind ik heerlijk om te doen! Stofzuigen daarentegen.. Daar heb ik echt een gruwelijke hekel aan! Als ik eenmaal bezig ben vind ik het minder erg en ben ik zo klaar, maar ik zie er altijd zo tegenop!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 07:23

Schoonmaken helemaal niet erg.
Heerlijk fris en opgeruimd.

Heb enkel hekel aan strijken en dat doet vriendje hihi.

Dweilen vind ik ook niks maar komt omdat ik op deze vloer 0,0 resultaat heb. Zo versleten.

Mijn moeder past op dinsdag op de kids en dan neemt ze het toilet en de douche een keer extra mee. Ideaal!!

magic12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-13 13:29

Toch nog veel mensen die het niet erg vinden om schoon te maken, leuk! Ik vind het ook altijd ontspannend om te doen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 14:55

Ik vind stofzuigen echt heerlijk! Met afstand het leukste klusje van het huishouden doen :D
De vaatwasser leeghalen vind ik ook leuk. Inladen vind ik daarentegen wel vervelend.

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 14:58

ook ik vind schoonmaken niet erg, wel met muziek op hoor, is toch net ff wat gezelliger. al moet ik zeggen dat ik toen mijn meiden klein waren het zalig vond op de muziek van k3 lekker uptempo. Maar moet ook zeggen dat mijn man ook erg veel in huis doet als ik uit me werk kom dan heeft hij alles al gedaan ik mag echt niet klagen wat dat betreft!

Lisette1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-13 15:03

Ik vind ook niet erg, lekker hard muziek aan, en gaan.