Zelf heb ik geen hekel aan schoonmaken (is ook mijn beroep) maar als ik overal al heb schoongemaakt dan schiet mijn huis er eigenlijk een beetje bij in
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Deaglán schreef:Ik sta er versteld van dat hier toch aardig wat mensen hun man met de stofzuiger in de weer krijgen, die van mij is allergisch voor het geluid en zit al in een heel andere ruimte voor ik hem aan kan zetten

)Lisann__ schreef:Ik vind poetsen en opruimen ook helemaal niet vervelend!
Dingen waar ik echt een gruwelijke hekel aan heb zijn:
- Stofzuigen (als je hem voorttrekt beukt hij overal tegenaan/blijft overal achter hangen, trek je nog harder om hem los te krijgen valt hij om en moet ik er alsnog heen om hem recht te zetten.)
- Beddengoed verschonen (op het bed gaan staan schudden, en dan nog wil die hoes er niet goed overheen. Duurt mij allemaal te lang, wil SNEL klaar zijn.)
Lisann__ schreef:Ik vind poetsen en opruimen ook helemaal niet vervelend!
- Stofzuigen (als je hem voorttrekt beukt hij overal tegenaan/blijft overal achter hangen, trek je nog harder om hem los te krijgen valt hij om en moet ik er alsnog heen om hem recht te zetten.)
Lisann__ schreef:Ik vind poetsen en opruimen ook helemaal niet vervelend!
- Beddengoed verschonen (op het bed gaan staan schudden, en dan nog wil die hoes er niet goed overheen. Duurt mij allemaal te lang, wil SNEL klaar zijn.)
Lara_Silver schreef:Lisann__ schreef:Ik vind poetsen en opruimen ook helemaal niet vervelend!
Koop je deze, zet je hem iedere dag een keer aan en dan hoef je nog maar één keer per week zelf met de stofzuiger het huis door! De robot doet het heel netjes bij ons, ik was de eerste keer bij thuiskomst echt verrast. Wij hebben binnenkatten en sinds we deze stofzuiger erbij hebben gaat het een stuk makkelijker om te stofzuigen, ik vind het namelijk ook verschrikkelijk om te doen.

Deaglán schreef:Ik sta er versteld van dat hier toch aardig wat mensen hun man met de stofzuiger in de weer krijgen, die van mij is allergisch voor het geluid en zit al in een heel andere ruimte voor ik hem aan kan zetten
Zelf heb ik geen hekel aan schoonmaken (is ook mijn beroep) maar als ik overal al heb schoongemaakt dan schiet mijn huis er eigenlijk een beetje bij in