(Ik vind Coca Cola eigenlijk de enige cola die echt lekker is)
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Koetjesreep schreef:Air schreef:Ik verbaas mij er ook niet over dat zoveel kinderen tegenwoordig stempel ADHD krijgen omdat ze zo druk zijn... hoe zou dat komen als je frisdrank of zelfs energydrink te drinken krijgt, zelfs onder schooltijd?
Is toch geen hogere wiskunde?
Want ADHD is zéker niet meer dan 'druk' zijn![]()

Air schreef:Je hoeft mij niet uit te leggen dat suiker en ADHD niks met elkaar te maken hebben hoor, dat is toch juist wat ik bedoel? Dat er tegenwoordig bij ieder druk kind ADHD geroepen wordt, zonder daadwerkelijke diagnose en zonder te bedenken dat het door alle frisdrank kan komen.
, ik weetniet precies hoe ik moet uitleggen wat tanderosie is dat kan je beter even zelf opzoeken
Vjestagirl schreef:Sonja_vR schreef:ach ja, gooi een roestig hoefijzer in een bak cola en het komt er ontroest uit...is vast geweldig spul voor je lijf
iets met logica
De logica zit hem erin dat je maag net zo zuur is (zo niet zuurder). Dus het enige waar het zuur van cola slecht voor is, is voor je tanden. En dat kun je oplossen met een rietje.
Air schreef:Szan schreef:@ Moonfish: als wijzigingen in eet- en drinkpatronen iemand helpen om van klachten af te komen is dat toch prima? En dan moeten mensen daar zeker mee doorgaan en het doorgeven aan anderenMaar om eigen ervaringen maar te verkopen als 'de waarheid' (waarvan je kan betwijfelen of het überhaupt bestaat), dat is wat mij in ieder geval tegen de borst stoot. Er lijkt dan geen middenweg meer te bestaan: cola is in facebookberichten OF heel slecht OF helemaal onschadelijk. Een middenweg lijkt er dan niet meer te bestaan, en dat is wat ik aan dit soort berichten (de aanleiding waarvan dit topic geopend is) juist zo jammer vind.
Het antwoord op de vraag die wordt gesteld is toch heel simpel?
Of ben ik de enige die het niet gezond lijkt iets te drinken waarmee je roest kan oplossen?