Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Napie schreef:Het ziekenhuis wil als ze iemand helpen zwanger te worden dat deze zwangerschap ook zo optimaal mogelijk verloopt. Overgewicht zorgt ervoor dat je slecht het kind kan controleren. Goede echo's zijn soms onmogelijk, controle van de hartslag is moeilijk, bepaling ligging en groei is moeilijk, meer kans op premature geboorte, diabetes en hypertensie. Tijdens de geboorte grotere kans op kunstverlosssing en schouderdystosie (hoofd wordt geboren maar schouders blijven vanzitten door vet in het geboortekanaal, de normale procedure is dan bijna niet uit te voeren omdat het nauwelijks mogelijk is om je benen geheel naar achteren te leggen) en een keizersnede is zeer risicovol. Daarom wil het ziekenhuis jou en je kind beschermen.
Mukkie1979 schreef:Wat een hartverwarmende oordelen zijn hier weer te lezen![]()
Ze vraagt zich af of dit ooit lukken gaat (met andere woorden ER WORDT OM STEUN GEVRAAGD ) en wat krijgt ze te horen...??
Flink rot dat je aangesproken wordt op een onderwerp die vast al gevoelig ligt. Maar ik zou zeggen, gewoon er voor gaan. Je komt vast verder dan je zou denken! Je bent immers al 8 kilo kwijt...!! Mocht het absoluut niet lukken dan kom je vast verder met het vragen van hulp bij de arts die je dit geadviseerd heeft. Sterkte en succes!
Amaris schreef:Mukkie1979 schreef:Wat een hartverwarmende oordelen zijn hier weer te lezen![]()
Ze vraagt zich af of dit ooit lukken gaat (met andere woorden ER WORDT OM STEUN GEVRAAGD ) en wat krijgt ze te horen...??
Flink rot dat je aangesproken wordt op een onderwerp die vast al gevoelig ligt. Maar ik zou zeggen, gewoon er voor gaan. Je komt vast verder dan je zou denken! Je bent immers al 8 kilo kwijt...!! Mocht het absoluut niet lukken dan kom je vast verder met het vragen van hulp bij de arts die je dit geadviseerd heeft. Sterkte en succes!
Nou, wat krijgt TS dan te horen? Ik heb geen enkele onrespectvolle post gezien. Er wordt wel gewoon gezegd waar het op staat. Wat is daar mis mee?
TS: als je al 8 kg kwijt bent, dan heb je al bijna 1/3 erop zitten! Dan lukt de rest ook wel.
Ben je wel onder begeleiding voor het afvallen of moet je het allemaal zelf doen/uitzoeken?
Mukkie1979 schreef:Wat een hartverwarmende oordelen zijn hier weer te lezen![]()
grrr schreef:Ik denk overigens wel dat veel mensen in dit topic er wel makkelijk over denken. Afvallen is echt heel moeilijk.