KLAGEN Gewoon omdat het kan en opluchtend kan werken

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ApplePapple

Re: KLAGEN Gewoon omdat het kan en opluchtend kan werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 20:13

Ik heb geen zin om te eten

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 20:21

Dat de spinazie uit een potje vies was, het rook als blubber, klonk als blubber, zag eruit als blubber. Maar ik dacht nog, dat doet spinazie altijd, het zal meevallen. Het smaakt helaas ook als blubber. Maar ik heb in ieder geval mijn groenten weer op.

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 20:22

ik klaag over die stomme tv reclames die zo lang duren dat je gewoon vergeet waar je naar kijkt! Soms wordt ik er zó ziek van dat ik de tv gewoon uitzet!

ik klaag over een collega die altijd anta-flu'tjes eet en dat snoepje dus heel zijn mond door zwerft en tegen al zijn tanden aan tikt.. hoe hij na het eten van what-ever-wat altijd uitvoerig van die 'kusgeluidjes' maakt om alles tussen zijn tanden uit te krijgen en en en gewoon! BAH!

zo. dat is eruit.

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 21:31

Zo he, Cayenne het zit niet mee. Wel 'fijn' dat jullie weten wat er met je vriend aan de hand is.

Fijn om even te klagen: ik ben zo ontzettend moe maar heb geen tijd om eerder naar bed te gaan of wat langer te blijven liggen sochtends. Ik zit nu voor het eerst vandaag even rustig op de bank na heel de dag druk te zijn geweest en dan moet ik nog het een en ander doen dadelijk voordat ik me naar mn bed kan begeven.
Wat ben ik blij als deze drukke periode voorbij is over een paar weekjes.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 21:36

ik klaag omdat ik zou willen dat me draadloze paarden scheermachine niet zo snel leeg zou zijn waardoor ik maar 2 benen kan scheren ipv 4 is gewoon hatelijk

Grote_Beer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 23:27

Ik ben het zat om zo dik te zijn!

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 23:27

Ik kan wel eindeloos klagen.

Weer werkloos door die *#$#(@ crisis!
Ouderlijk huis na 19 jaar uit mijn leven door de 'crisis'!
Een leven in het buitenland wat volledig mislukte en ik reed mezelf bijna de dood in door die stomme regen en dat slechte wegdek.
Ik lijk 'altijd' mis te grijpen.
Ik voldoe niet aan de standaard levensloop van de Nederlander. So what! :r
Ik haat die voortdurende tegenwind op de fiets.
Ik haat het dat ik binnenkort afscheid moet nemen van mijn aller liefste beste vriendinnetje, omdat ze vertrekt.
Ik haat het dat ik zo'n sh*tstorm over me heen krijg die nu al 4 jaar lijkt te duren.

Afijn, een hoop geklaag, maar ook een boel gelukkigheid hier hoor! := :D Pluk de dag, betere tijden gaan komen. En afscheid nemen in het leven hoort er nu eenmaal bij! :j

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 00:11

Ik heb blijkt nu sinds een paar maanden dat ik al 4.5 jaar Lyme heb.
Allerlei rariteiten opgelopen, fybro, allergieen en allerlei andere dingen en een energiepijl van een bejaarde.
Volgestopt met medicijnen door de psychiater, elke keer maar moeten moeten moeten, dagritmes, doorgaan, psychisch en lichamelijk aan de grond gezeten en ik moest er maar mee leren leven. Blijk ik verdomme gewoon Lyme gehad te hebben al die jaren.
Er heeft altijd een stemmetje in mij gezegd dat het niet klopte, dat het niet kón. Daar heb ik nu bevestiging in en toch doet het ontzettend veel pijn.
Sinds een week ben ik weer begonnen met een behandeling en dat gaat meer dan super eigenlijk.
Het gaat vooruit, ik heb een soort van gesport en ik kan weer paardrijden eindelijk na een misstap qua medicijnen, zonder daarna gesloopt te zijn.
Maar stiekem zou ik gewoon willen dat ik morgenochtend wakker werd, ik naar mijn werk zou kunnen gaan en alles een nare droom bleek te zijn.
Maar dat is het niet, en Lyme is een groot grijs vlak, garanties heb ik niet dus ik heb nog geen flauw benul wat mijn toekomst gaat zijn.
Vooral dat vind ik heel vervelend..

De andere kant is dat ik ook in een rolstoel had kunnen zitten, en ik dat godzijdank niet zit met heel veel maatregelen die ik genomen heb.
En ik ga alleen maar vooruit over langere tijd gezien, elke keer een beetje. Voor buitenstaanders niet zichtbaar, voor mij grote stappen.
Ik ga hier voor knokken tot ik de oplossing vind, ik mag 65% van alle producten in de supermarkt niet maar het kan me niets schelen.
Ooit wordt ik beter, maar ik vind het eng dat zeg ik wel. Ik ben bang om morgen wakker te worden en weer terug te zijn bij af, terwijl het nu al een week heel goed gaat. Het vertrouwen moet weer groeien, maar het is stiekem wel heel eng omdat ze nog zo weinig weten/behandelmethodes hebben.

Conclusie.. Ik klaag.. Ik klaag om het feit dat Lyme zo onderschat wordt en er zó weinig mensen kennis van zaken hebben dat je er eerst jaren mee rond moet lopen voor het erkend wordt.
Zo, weg met mijn klaagmodus nu, lets go.

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 00:19

Ik hoef iig geen penny's meer die me een pb sturen van 'Wil jij mijn paard tekenen??'
en die er vanuit gaan dat ik het gratis doe! denk dat ik in totaal wel al zo'n stuk of 12 mailtjes heb gekregen

MiReRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 01:07

Ik klaag even over het gierende maagzuur dat ik heb.
Morgenochtend moet ik een onderzoekje waarvoor ik een week m'n medicijnen niet mocht nemen.
Het zuur brand m'n slokdarm uit, het doet pijn, ik ben spuugmisselijk en ik kan niet slapen.

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 01:13

dat mijn medicijnen zo gigantisch veel bijwerkingen hebben.
soms verlies ik het vermogen om te spreken of om gewoon te functioneren en dat is heel frustrerend.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 01:25

Bhriseis schreef:
Jeetje Cayenne... Het zit jullie echt niet mee :(:)

Mag ik gezellig komen meeklagen?
Ik ben deze hitte spuugzat. En dan moest ik ook zo nodig ongesteld worden met dit weer -O- Dit alles terwijl ik probeer te werken aan mijn Masterproefverdediging.

Terwijl ik het typ schaam ik me alweer, want wereldproblemen kan je het niet noemen, maar het lucht wel eens op :')

Same here, en dan ben ik ook nog eens gezegend met een hengstige merrie waar geen land mee te bezeilen valt qua rijden. De andere merries zijn interessanter... En de Shetlandruin ook (normaal vechten ze elkaar de tent uit), terwijl ze de hengst dan weer niet aankijkt. Raar mormel :Y)

Verder wil ik nog even klagen over het feit dat er nergens een normale bijbaan te vinden is, zodat ik nu noodgedwongen in de nachtdienst zit om straks meteen door te kunnen naar school. Dat terwijl slapen mijn grootste hobby is. Hoezee :\

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 01:27

ja hier! KLAAG! Ik wil ook zo'n leuke man die mee gaat naar de paarden! Bokt staat er vol mee opeens. Waarom heb ik niet zo'n vent -:(-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 07:47

Pelryo schreef:
dat mijn medicijnen zo gigantisch veel bijwerkingen hebben.
soms verlies ik het vermogen om te spreken of om gewoon te functioneren en dat is heel frustrerend.

Jeetje dat is balen zeg... -O- :(:)

Moet je nog lang aan die medicijnen?

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 11:38

Dat ik vanmorgen wakker werd van de migraine en dus verging van de pijn, en als je dan probeert te ontspannen zodat het wegtrekt je buurkinderen besluiten het op een krijsen te zetten... en dat is geen goede combi :n

BenteMaxime

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 16:15

Ja ik heb ook weer wat te klagen.
Wil ik eindelijk is mijn mond op trekken om te praten, en wat opluchting te zoeken.
Want ik word gek van de stress en mijn negativiteit, en wil ik dus naar mijn oude coach van vorig jaar.
Want naar de coach van dit jaar, ga ik niet.
En ik hoorde dat ze mij nog wou spreken, dus ik probeer dr steeds 'tegen te komen' (stiekem ben ik dr gewoon aan 't zoeken..) maar ik kom d'r maar niet tegen!
En ik wil echt alles kwijt, nu.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 16:16

Ik háát het dat ik geen geldboom heb. Dat ze niet bestaan.

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 16:19

Ik wil klagen omdat ik NU een paard wil :')
Oké, uiteraard wil ik niks overhaastten, maar ik word gek hier joh :P
Ik rij niet meer, verzorg niet meer(wil dit ook niet meer bij anderen, ben er helemaal klaar mee), kom wel gelukkig nog af en toe onder de paarden bij mijn vriendin, maar daar houd het bij op -O-
Probleem is dat ik schijnbaar te veel eisen heb..
Of dat ik nooit wat hoor nadat ik een mail gestuurd heb en er geen telefoon nummer bij staat.

Grr xd

En het warme weer mag ook wel even opzouten hoor :P Kom volgend jaar maar terug :wave:

Bambolina schreef:
ja hier! KLAAG! Ik wil ook zo'n leuke man die mee gaat naar de paarden! Bokt staat er vol mee opeens. Waarom heb ik niet zo'n vent -:(-

Joh, doe mij maar gewoon een vent, hoef er nog niet eens een die meegaat :')
Ook dáár wil ik over klagen hihi
Laatst bijgewerkt door Equisync op 05-09-13 16:20, in het totaal 1 keer bewerkt

BenteMaxime

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 16:20

Precies! Dag warmte, geef mij maar een lekkere warme trui met een winterjas! :brr:

inochiyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 16:24

ik heb niets te klagen, mag dat ook? :P

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 16:29

Ik wil graag klagen over dat mijn werk me idioot veel inplant.
Ik heb bijna alle momenten dat ik kan werken doorgegeven zodat ze met mij de gaatjes op kunnen vullen en daar maken ze gewoon echt gebruik van :(
Maar goed! Gelukkig heb ik meerdere kleine baantjes, kan ik naar school en heb ik alles wat mijn hartje begeert. Dus ik klaag nu niet meer :D

Miss_Caroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 17:01

Ik wil even klagen dat ik 3 dagen school achter de rug heb en het nu al zo veel en zo zwaar is en ik bang ben het niet te halen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 17:01

Ik ben die plakhitte echt zat! Tijd voor een flinke onweersbui!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 17:06

inochiyo schreef:
ik heb niets te klagen, mag dat ook? :P

_O_ Zeker op zo'n mooie dag hoor je eigenlijk niet te klagen. {:}

Maar hier trouwens ook even: Het 'kussentje' van mijn zonnebril-pootje was al een maand kwijt. Komt hij ineens uit het boodschappenkrat vallen, ik helemaal gelukkig. Breek ik het pootje af toen ik het erop wilde zetten, kon ik alsnog met 30 graden het dorp door sjouwen op zoek naar een nieuwe bril. Die je uiteraard pas bij de laatste winkel vindt. ^)

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 17:12

_-:( op mijn stage zijn ze zó kleinerend naar stagiaires word er echt even helemaal gek van.
Weet nu eventjes niet of ik er nou wat van moet zeggen of dat ik maar gewoon moet doen of ik gek ben :=