Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
We belden ook naar mensen die we kenden (met een code voor het nummer zodat het nummer niet herkend werd) en dan gingen we met een heel raar stemmetje iets zeggen, of doen alsof we van de politie waren. Lol dat we erom hadden 

Blarhiminn schreef:Sjors schreef:Oh jee nu bedenk ik me ineens wat . Vroeger heb ik met een paar mensen een dierenbescherming club gehadEn dat was serieus hoor. We hadden elke week vergadering en toetsen ook
![]()
In de winter gingen we alle dieren die in een wei stonden af , om te controleren of ze water hadden/ niet bevroren was. Als het bevroren was dan plakte wij een brief aan de omheining, dat je water goed moest controleren en meerdere keren per dag water moest breken enzo
We hadden ook shirtjes laten bedrukken , met voor en achterop het logo van de dierenbescherming![]()
En als er paardenmarkt was dan deden wij die shirtjes aan , gingen we de hele dag rondlopen of er geen dieren mishandeld werden , zo ja dan zeiden wij er wat van (jaja , ik als 10 jarige tegen een volwassenen) En we liepen de hele dag rond met emmers met water , wat we aan de pony's gaven.
Ben ook nog een x savonds naar rond een uur of 21.30 naar buiten gegaan stiekem , omdat er een dier was ofzo . Ik was uit mijn raam gesprongen , dat had echt flink verkeerd af kunnen lopen![]()
Oh krijg nu echt zin om terug te gaan naar die tijd , ik heb het altijd geweldig leuk gevonden , en nu nog (stiekem ben ik nog penny)
Heb vast nog wel wat foto's ergens staan , eens kijken of ik die kan scannen.
Aaahh Sjorsje wat schattig!
Ik wil wel samen met je dierenambulanceje spelen hoor
Ik ging altijd stiekem snoepjes pakken en dan de papiertjes overal verstoppen..
Tussen de bank, onder mandjes, achter de kast
Ik denk dat ze er nu nog liggen
We hadden ook een keer een heksenmasker en een paar van monsters, gingen we de wijk door met die dingen op ons hoofd
Woon in een buurt met alleen maar oude mensjes dus die schrokken zich rot
.
De giertank was altijd mijn favoriet.

Gelukkig goed afgelopen 
En soms hadden ze die knuffel dan gewoon op tafel liggen, dan pakte ik hem op het moment dat niemand keek, en vervolgens brak het zweet uit omdat ik niet meer wist hoe dat ding precies op tafel lag. Dus ze zagen het altijd gelijk. 
Kon mijn moeder nooit waarderen haha!
Een paar moesten op de uitkijk staan, zodat ik me door de wijk kon verstoppen, en de rest moest ook verstoppen en geluiden maken zodat mn moeder naar hun toe gingen inplaats naar mij. Mama was boooooos! Ze had me na lang zoeken gevonden. Was wel wat later op toneelles

"Overleven" was ook echt totaal geen toepasselijke naam
Het kwam niet in me op dat we niet van het plein af mochten, want dat was nog nooit letterlijk gezegd. Toen hebben we met zo'n klein karretje voor kinderen alles bij elkaar gepakt wat we wilden hebben. Toen we naar de kassa liepen om vervolgens te gaan afrekenen zonder geld, stond daar onze boze kleuterjuf! Toen heeft ze ons mee terug naar school genomen en toen vroeg iemand anders uit mijn klas, waarom we haar niet hadden meegenomen. Toen we uit waren en de juf naar onze moeders liepen, was ik heel erg bang dat mijn moeder heel boos zou worden. Ze heeft alleen maar gezegd dat we dat niet hadden mogen doen
Een week later stond er een hek. De plek waar wij weggelopen waren, hebben ze nu een hoge poort die op slot zit
Mijn zus en ik in tranen, vermissingsposters gemaakt en terwijl we die gingen ophangen zat de poes al lang weer binnen
gekke beest liep altijd zelf buiten, dus waarom mijn zus en ik bedachten dat hij vermist was... geen idee. Maar we hebben ons wel vermaakt... Hannapony schreef:Ik ben op de kleuterschool met mijn vriendin van het schoolplein afgelopen om vervolgens gezellig boodschappen te doen bij de albert heinHet kwam niet in me op dat we niet van het plein af mochten, want dat was nog nooit letterlijk gezegd. Toen hebben we met zo'n klein karretje voor kinderen alles bij elkaar gepakt wat we wilden hebben. Toen we naar de kassa liepen om vervolgens te gaan afrekenen zonder geld, stond daar onze boze kleuterjuf! Toen heeft ze ons mee terug naar school genomen en toen vroeg iemand anders uit mijn klas, waarom we haar niet hadden meegenomen. Toen we uit waren en de juf naar onze moeders liepen, was ik heel erg bang dat mijn moeder heel boos zou worden. Ze heeft alleen maar gezegd dat we dat niet hadden mogen doen
Een week later stond er een hek. De plek waar wij weggelopen waren, hebben ze nu een hoge poort die op slot zit
) moest hem de sloot in trappen om weg te komen.