Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
blijf vooral vooruit kijken! witteRaaf schreef:Vind het vooral rot omdat hij nu zei dat hij al 2 jaar twijfelde. Goed, niet elke dag en hij heeft hele leuke momenten gehad. Maar toch die twijfels waren voor hem nu op Zijn hoogtepunt en kon hij er niet langer meer door. Dat neem ik hem wel kwalijk dat hij zolang heeft gezwegen in de hoop dat alles wel zou goed komen zonder praten of eraan te werken. Ach ja
bigone schreef:witteRaaf schreef:Vind het vooral rot omdat hij nu zei dat hij al 2 jaar twijfelde. Goed, niet elke dag en hij heeft hele leuke momenten gehad. Maar toch die twijfels waren voor hem nu op Zijn hoogtepunt en kon hij er niet langer meer door. Dat neem ik hem wel kwalijk dat hij zolang heeft gezwegen in de hoop dat alles wel zou goed komen zonder praten of eraan te werken. Ach ja
Mooi banketstaaf en een grote dombo, wel een huis kopen terwijl je twijfelt en nu!!
Mer1980 schreef:Hmmm ik lees die topic en er komt direct zo'n achterlijke reclame banner op bokt van : Ik wil scheiden.... lekker dan.
Maar wat moet jij het moeilijk hebben, zo'n emotionele achtbaan. Maar probeer niet te trekken aan een dood paard, als zijn gevoel weg is, of deels weg kun je dat niet zomaar veranderen. je kan alles voor elkaar hebben, een super partner, leuk huisje boompje beestje, maar nog niet gelukkig zijn. Dat hoeft niet altijd bindingsangst te zijn, maar dat je gewoon uit elkaar groeit. Op een andere spoor / perron staan zoals je zelf zegt. En dat het gevoel weggaat is niet gek, maar het gebeurt zelden tegelijk bij partners. Hij wil je ergens niet kwijt omdat hij je geen verdriet wil doen, maar als zijn gevoel echt (deels) anders / weg is komt dit vroeg of laat toch tot een eind. Hoe moeilijk ook.... als jullie voor elkaar bestemd zijn kom je wel weer bij elkaar, maar ik zou als ik jou was toch even voor jezelf kiezen desnoods tijdelijk....
) Goed van je dat je duidelijkheid hebt geëist! De uitkomst was misschien niet wat je wou maar je weet nu wel waar je aantoe bent.
. 
. TS, ik vrees dat de persoon die jij kende er niet meer is. Kies voor jezelf en gebruik je gezonde verstand.