The most wonderful time of the year..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

BabiiVeeraa

Re: The most wonderful time of the year..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 19:08

Ik ga waarschijnlijk met mijn beste dinnetje nog even naar Londen in december, voor de ultieme Christmas-feeling <3

Chivance

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 19:07

hier ook een echte kerstfan, ik zet mijn boom ook al in de laatste week van november. Gewoon omdat ik het zoveel werk vind om hem pas op te tuigen halves december, dan wil ik gaan kerstshoppen en thuis komen in de kerstsfeer. Bovendien vind mijn dochter dat de kerstexamens (Belgen hé!) geleerd dienen te worden in een kerstsfeer.
TS ben je al lid van het kerstforum? En al ooit in Disneyland Parijs geweest in de kerstperiode, dit is echt de moeite!

Chivance

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 19:07

Nog even zeggen, ik breek mijn boom wel af ten laatste op Drie Koningen (6 jan), kennen jullie dat ook Drie Koningen?

Lui_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 20:50

Nee dat ken ik niet? Wat houdt het in?

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 00:46

3 koningen is een christelijk ding. Het valt op 6 januari en het verwijst naar het feit dat de drie wijzen koningen uit het oosten de ster zagen en naar Betlehem gingen.

Ik tuig me boom ook af op 3 koningen.

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 12:12

zij brachten voor het kindeke jezus goud,mirre en wierook mee als geschenk.
wij tuigen de boom na drie koningen af

Mir_U

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 12:27

Ja heerlijk kerst, versiersels en natuurlijk de boom! Thuis altijd echte gehad met jarenlang echte kaarsjes (wat best goed ging met twee katten), nu aantal jaar zijn mijn ouders toch maar overgestapt naar elektrische lichtjes. Maar de meeste versieringen zitten nog onder het kaarsvet :+
En in mijn eigen huisje wil ik ook altijd graag boom :) Zo gezellig! Ik laat ook altijd tot na Driekoningen staan en heb hem liefst in eerste weekend december in huis :)

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 12:30

hihi mijn boom staat 6 december en vertrek eind januari.. vind het veel te gezellig :)

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 12:36

Jildau schreef:
Jaaaaa! <3

Ben echt gek op de gehele maand december! Sinterklaas, jarig, kerst en dan nog oud & nieuw. Lekker met familie/vrienden gourmetten, kopjes warme choco met slagroom, op de bank kruipen met dekentje en een leuke film, een wandeling maken door de sneeuw. Heerlijk!

Ik zet altijd mijn kerstdorp al op in november en de boom staat meestal ook al eerder dan bij de rest. Alleen na oud & nieuw gaat wel alles weer naar zolder!

precies wat je zegt!
Echt heerlijk die maand december <3
Ik ben net na sinterklaas jarig, daarna nog kerst, oud/nieuwjaar echt kijk er nu al weer na uit!

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 13:22

Jaaaa, mijn moeder verklaart me voor gek als ik zeg dat ik zin heb in sneeuw en winter, maar ik heb er zoooo'n zin in :')
Sneeuw, kaarsjes, dikke kleding weer aan, lichtjes, kerstboom <3

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 13:48

Brrr ik heb een hekel aan de kou en korte dagen. Het kerstsfeertje is wel leuk, maar het is niet zo dat ik er naar uit kijk of zo :'). Na oud en nieuw mag het van mij ook wel weer warmer gaan worden!! Maar meestal wordt het daarna alleen maar kouder :')

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 14:11

Ohhhh ik ben een herfst-mens dus momenteel al helemaal gelukkig dat ik weer lekker een trui aan kan ipv vergaan van de hitte in je korte broek.
Kerst kijk ik ook altijd ontzettend naar uit. Zo gezellig... In die donkere dagen inkopen doen, groot budget voor kerstdiner dus eindelijk langs de slager en de poelier ipv supermarktvlees etc, 2 dagen de keuken in voor t diner en dan daarna kadootjes... ik kijk er alweer helemaal naar uit :D

Maar eerst genieten van herfstboswandelingen met de hond, pompoensoep, en het oranje-geel-rood-bruin worden van de wereld :D

lauralarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 18:02

Ik zit al onder de glitters en krassen van de kunstkerstbomen.. op het werk bezig met de kerstopbouw :)

Maleficent

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 18:05

Kerst! _/-\o_ <3 Ik heb dus echt een hekel aan hitte, en vies klef weer dus de winter is sowieso mijn favoriet maar dat ik 2 dagen voor kerst jarig ben maakt het nog net iets leuker :D alle winterkleding, dikke jassen, kaarsjes, dekentjes ect. Liggen hier ook al braaf te wachten tot de temperatuur onder de 10 graden komt, mij part mag het nu meteen gaan sneeuwen :')

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 18:49

Ik vind het nadenken over de winter altijd geweldig, zo romantisch. Maar als het dan uiteindelijk zo koud is, dan baal ik altijd, ik kan zo slecht tegen de kou...

Alexandra__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 10:17

Ik ben altijd al gek geweest op kerst.
En dan het meeste de lichtjes, de sfeer en de gezelligheid die het met zich meebrengt.
Ik moet nog jarig worden in de herfst 6 november, maar ook ik tel al af voor de kerst!
Heb van de week al naar kerstliedjes geluisterd en vriendlief vindt het vreselijk dat ik er nu al mee bezig ben.
Ben ook van plan om mn kamer helemaal te versieren. Mijn ouders doen er namelijk niet zo heel veel mee. Staat wel een boom zo rond net na sinterklaas en hangt hier en daar wel wat verlichting in op en het huis, maar in mijn kamer is t mijn feestje!