. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. lieveli schreef:Geeft niet, maar topic doorlezen doet soms wonderen. Ik vind handtassen helemaal niet ouder maken, juist niet. Kijk eens naar een gemiddelde klas met 14/15 jarigen, allemaal een handtas.
Ik ben blij met mijn RI rugzak. Plaatje rechtsonder, hoewel die van mij niet zo volgestouwd ziet, dit is een beetje het hutkoffer idee.
http://3.bp.blogspot.com/-AoxjGwGjhQE/U ... ckpack.jpg

heb nog een week om een fantsoenlijke rugzak/ schoudertas-tas te vinden lieveli schreef:VeraPopeye schreef:Ja maar voor guess betaal je dan ook enorm veel volgens mij. Ik ga liever niet over de 100 euro, en ik snap eigelijk niet waarom een goedkopere handtas (dan bedoeld ik rond de 50) wel voor buiten school kan en niet voor school? Dan begreep ik uit je eerste post namelijk. Soieso wil ik elk jaar wel een nieuwe tas, en dan ga ik niet elk jaar 500 euro neerleggen. Mijn hobby is al duur zat
Nee ik vind handtassen voor school gewoon not done, alle tassen hoor, maar goed ik ben zelf ook een blauwe maandag met mijn Guess naar school gegaan. Ik werk nu op een middelbare school en ik vind het gewoon grappig om te zien dat alle meiden een rugzak kinderlijk vinden en dus hun lelijke huge ass handtassen tot de nok toe gevuld mee naar school sjouwen (en dan klagen dat hun spullen niet mooi blijven) terwijl op mijn opleiding iedereen gewoon een rugzak meeneemt. Past je laptop in, wat boeken en je aantekeningen.
Ik neem mijn Guess wel mee als ik de stad inga, dan vind ik het handig.
ik ben niet zo voor die sjieke tassen pee naar school, en rugzakken vind ik wel leuk: lekker handig en het is ook wel stoer. Van die cowboysbags vind ik daarom ook nog wel leuk, kan over je schouder en is ook stoer
zo'n echte tas tas is ook niet echt iets voor mij
Hvelreki schreef:Ik ben ook op zoek naar een nieuwe, kwalitatief goede handtas. Ik heb al heel het internet afgestruindBen nu beland op het punt dat ik heel erg twijfel tussen 2 tassen. Deze en deze. Ik zoek overigens geen laptoptas hoor (zoals die tweede is) maar vind die tassen vaak wel mooier omdat ze eenvoudiger zijn dan de meeste tassen en daar hou ik wel van. Ze zijn wel allebei duur...
Maar voor een echt goede tas die dan hopelijk jaren meegaat, heb ik dat wel over. Ik vind het alleen zo moeilijk om via internet te bestellen omdat die productfoto's toch niet alles zeggen. Van de Pippa tas vind ik wel foto's van personen die deze tas zelf hebben, maar van de tweede helaas niet.
en je moet zowiezo goed bij de afmetinen kijken
heeel belangrijk

troi schreef:Men, ik wordt oud! Wij mochten alleen maar echte boekentassen, http://www.meetcentrum.nl/meetgereedsch ... -4100-1-0/ , anders werden we naar huis gestuurd..
x_Kaat_x schreef:Hvelreki schreef:Ik ben ook op zoek naar een nieuwe, kwalitatief goede handtas. Ik heb al heel het internet afgestruindBen nu beland op het punt dat ik heel erg twijfel tussen 2 tassen. Deze en deze. Ik zoek overigens geen laptoptas hoor (zoals die tweede is) maar vind die tassen vaak wel mooier omdat ze eenvoudiger zijn dan de meeste tassen en daar hou ik wel van. Ze zijn wel allebei duur...
Maar voor een echt goede tas die dan hopelijk jaren meegaat, heb ik dat wel over. Ik vind het alleen zo moeilijk om via internet te bestellen omdat die productfoto's toch niet alles zeggen. Van de Pippa tas vind ik wel foto's van personen die deze tas zelf hebben, maar van de tweede helaas niet.
ik vind de eerste erg gaaf!en je moet zowiezo goed bij de afmetinen kijken
heeel belangrijk
Ik vind ze allebei heel erg leuk, dat is het probleem.
Alleen is die eerste misschien handiger doordat ie meerdere vakken heeft. Maar de andere heeft dan weer een afneembare schouderband wat soms ook wel nuttig is. Aaah ik kan maar niet beslissen. Ik denk dat ik er nog een paar nachtjes moet over slapen