Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
DarkShines schreef:Dit deelde een vriendin van me (met bk) op fb.
http://femkevanrossum.wordpress.com/201 ... rzekering/
Ik hoop dat mensen begrijpen dat die statusupdates behoorlijk kwetsend kunnen zijn. Tussen de chemo's, bestralingen, operaties is er echt geen tijd of energie voor een vakantie naar weet-ik-veel waar. Via KWF kan je acties opzetten om geld in te zamelen, veel nuttiger. Of zoals mijn vriendin zei: geef die bekende die vecht tegen (de gevolgen van) kanker eens een dikke knuffel. Dat helpt ook al.
x_Kaat_x schreef:Christiene schreef:ik had iemand op facebook waar stond : nog 29 dagen en dan na amerika!
die gaat dus echt daar heen.. kom ik net achter.vind ik altijd zo stom, wie zet er nu op fb dat ie op vakantie gaat? kun je net zo goed zeggen: hee dieven over 29 dagen ben ik niet thuis hoor! kom maar af !
Seven schreef:Hoe toont dit nou bewust zijn, zet er dan duidelijk iets neer als je aandacht wil voor borstkanker. Dit id vrij nutteloos geeft geen aandacht aan de ziekte maar meer nieuwsgierigheid naar de ik ga naar post
Mijn tante vecht op het moment tegen borst kanker en krijgt van ons ook steun via Facebook ( naast de rest natuurlijk) maar niet via deze manier, nee juist met herkenbare teksten. Ze heeft ook aan gegeven dit zeer te waarderen zoveel mensen die zichtbaar mee voelen en haar steunen
IKbenEllen schreef:Juist ja, scheelt weer een hoop gefrusteerde Bokkers die contact opnemen en geen of erg laat antwoord krijgen.Sammie schreef:Dat kan wel zo zijn, maar dat is geen garantie dat je huis niet leeg geroofd wordt. Zeker niet als vrienden op je status reageren en zij niet zo nauw omgaan met hun privacy.
Je kunt het ook in je onderschrift zetten
Maar met vakantie of óp vakantie zijn twee verschillende dingen en zeer weinig mensen op Bokt weten wie ik ben, laat staan waar ik woon 
). Bleek het dus dit te zijn. Bummer.

Sjors schreef:het spel van vorig jaar [...]
EvaC schreef:Ik vind vooral de berichtgeving rond die acties zo vreselijk stom. Vorig jaar kreeg ik ook zo'n berichtje waarin stond "zodat de mannen niet weten wat we nou precies bedoelen." Waarom zouden mannen het niet mogen weten? Ook zij kunnen borstkanker krijgen. Áls dit al een actie van Pink Ribbon/KWF is, dan slaan ze behoorlijk de plank mis.