Rare gewoontes van jezelf?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

0verwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 20:16

Joaltijd schreef:
Oja, nog erger..

Als ik thuis op mn bed lig die ik een ongeluk ofzo na..
Dat ik het slachtoffer ben en bijvoorbeeld door een auto van de weg gereden wordt.. En dat ik dan ook op die manier ga liggen :0 of dat de politie komt etc...
Vroeger keek ik nml een ziekenhuisprogramma waar ik op bed over fantaseerde XD

Best beschamend...

:= dat heb ik ook :o

joxbling

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 20:20

Ik krak mijn pols echt te vaak... :P

Femek2902

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 20:21

iertje93 schreef:
Joaltijd schreef:
Oja, nog erger..

Dat ik het slachtoffer ben en bijvoorbeeld door een auto van de weg gereden wordt.. En dat ik dan ook op die manier ga liggen :0 of dat de politie komt etc...

Best beschamend...

Ik ook :') Gelukkig, ik ben niet de enige :)

BeauWertz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 20:31

Zitosh schreef:
.

Als ik iemand zie springen met zijn paard (RL of op TV) ga ik precies altijd mee met de beweging als die persoon over de sprong gaat _O- en denk ik "Jihaa!"

heb ik ook of dan zit ik te klikken en trek mijn poten extra op als ik denk dat ie het net niet red ofzzo XD

ook kan ik niet normaal rennen , alleen galopperen teveel gedaan als kleutertje XD
en als ik naar beneden loop in rijkleding moet ik altijd piafferen heel apart....

heb zo wel meer van die gekke dingen
zo ook als ik ben aan het typen knikte mn hooft van links naar rechts
of als ik me verveel op de fiets ga ik slaomen tussen de lijnen op de weg #iknowdangerus#

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 20:32

Leuk topic!

Heel veel herkenbare dingen!

Als er iemand springt met mijn paard doe ik altijd mijn been omhoog. Geen idee hoe dat komt :+ Ben het al een paar keer op een foto tegengekomen dat net mijn been erop staat.

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 20:34

WilmaBoy schreef:
ik meng mijn eten niet (groenten/aardappelen/vlees worden gescheiden opgegeten).
Hoef ook nooit saus...

Jaa ik eet het ook altijd gescheiden, mag ook niet tegen elkaar aanliggen haha :o En dan van alles omstebeurt een hap en het lekkerste hapje voor het laatst :D

Verder eet ik boterhammen van buiten naar binnen, dus eerst de korstjes en dan het midden als laatst.

Ik kijk hoe lang ik nog kan slapen als ik mijn wekker zet, dus hoeveel uur.

S'morgens altijd 1 bepaalde volgorde van dingen die ik doe en niet anders.

Ik houd er niet van als er ergens stukjes in zitten, dus geen ijs met stukjes, yoghurt met stukjes, saus met stukjes, iewl behalve als het chocoladestukjes zijn haha :o

Vla met twee kleuren moet net zolang geroerd zijn tot het 1 kleur is geworden.

Praten en commentaar geven tegen de tv.

Alles moet opgeruimd zijn als ik s'avonds op de bank ga zitten, anders erger ik me aan de rommel.

Bij de tram stap ik altijd achterin in maar ik ga voorin zitten haha ik weet niet waarom.

Haha okee ik voel me nu echt een randdebiel. Mijn vriend vindt al dit soort dingen erg vermakelijk trouwens.

NikkivanOlst

Re: Rare gewoontes van jezelf?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 20:34

Ik hou ook van rauw vlees... Biefstuk moet zo rood mogelijk, eet carpaccio met liefde :))

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 20:36

VisibreTeam schreef:
Ik hou ook van rauw vlees... Biefstuk moet zo rood mogelijk, eet carpaccio met liefde :))

Baaah. Ik niet sinds ik vorig jaar op vakantie levensbedreigend ziek werd door niet goed genoeg gekookt voedsel van het hotel.

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 20:51

iertje93 schreef:
Arc_En_Ciel schreef:
Als ik in de auto zit en we over een weg rijden waar bomen langs staan, zie je soms van die schaduwen.
Ik "spring" in gedachten altijd over die schaduwen heen, soms gepaard met kleine bewegingen met mijn tenen _O-

Dat heb ik ook!! Alleen beeld ik me dan in dat de hele auto het doet en we springen over paaltjes en elke lantaarnpaal :')

Ook doe ik het met mijn trappers van mijn fiets, elke keer moet mijn trapper over de schaduw heen (dus de trapper omhoog.) En dan ga ik dus serieus afremmen of even stoppen met trappen :+ Best irritant soms!

Oh my god ja! Inderdaad! :oo

Saab99

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 20:52

Altijd ga ik in de verlichte zit als ik over een verkeersdrempeltje fiets.
Hoe warm het ook is ik loop het liefste altijd in een sweater of een vest.
Ik MOET tijdens een buitenrit altijd door de beek ook al denkt pony lief dat het water pony's eet.
Als ik met pony lief voetbal moet ik altijd de bal op m'n hoofd zetten waardoor pony lief denkt dat ik een buitenaards wezen ben.
's Avonds zit ik het liefste in m'n bh achter de laptop en hoop dat niemand me op skype gaat bellen omdat ik gewoonweg te lui ben om het op offline te zetten.
en ga zo nog maar even door

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 20:53

iertje93 schreef:
Joaltijd schreef:
Oja, nog erger..

Best beschamend...

Blij dat ik niet de enige ben :)
Maxi van BondiRescue heeft me ook al erg vaak gered :p

Haha

zusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 20:54

Arc_En_Ciel schreef:
Als ik in de auto zit en we over een weg rijden waar bomen langs staan, zie je soms van die schaduwen.
Ik "spring" in gedachten altijd over die schaduwen heen, soms gepaard met kleine bewegingen met mijn tenen _O-

*\o/*

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 20:55

zusjuh schreef:
Arc_En_Ciel schreef:

*\o/*

Jij ook al? Ik dacht dat het zoiets raars van mezelf was _O-

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 20:56

VisibreTeam schreef:

Owjaa ik ook, rode biefstuk, lekker rood gehakt, carpaccio, ossenworst mmm

Skip_Bo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 21:02

Benfan schreef:
* De hoekjes van bouillon blokjes afhappen als ik ergens bouillon voor nodig ben
* Rauw gehakt dat ik aan het kruiden ben eten om te proeven
* Patat eten met Mayo/appelmoes mix
* Harder rennen als ik buiten adem raak tijdens hardlopen
* Draaien verwoo.. ik bedoel woorden verdraaien

Jaaaaa, eindelijk iemand die dat ook doet! Mijn ouders vinden me altijd erg vreemd als ik dat doe, maar het is zo lekker! *\o/*

Colaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 21:05

Colaaa schreef:
Niet echt een gewoonte maar ik spaar bonnetjes, hele portemonee puilt uit !
o en als ik een nummer op de radio hoor bedenk ik daar automatisch een kür op muziek bij :')
en ik voel minstens 10 keer aan de staldeur of ie wel goed dicht zit

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 21:07

Oh heb je ff :')

#Haren tegen de muur van de douche plakken
*continue met m'n tongpiercing zitten mieren in m'n mond haha.
*vriend z'n ketting checken als ie van t werk komt (hangt ie altijd z'n ring aan) of ie niet gedraaid zit :')
*rondjes lopen als ik aan het bellen ben, kan gewoon níet stil blijven staan/zitten.
*als ik als passagier in de auto zit zwaar gaan zitten als we moeten remmen :+, of je heupen draaien in bochten zoals op t paard om te sturen :+
*altijd met zo'n koetsjiekoetsjie stemmetje tegen m'n muizen en rat roepen: "Heee lekkere stinkebeesies van me, hoe is 't met jullie?" als ik langs de hokken loop.
* met m'n hoofd in de kooi gaan hangen en neusjeneusje doen met m'n muizen. :+
*volume etc. moet altijd een even getal zijn

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 21:07

Colaaa schreef:
Colaaa schreef:
Niet echt een gewoonte maar ik spaar bonnetjes, hele portemonee puilt uit !
o en als ik een nummer op de radio hoor bedenk ik daar automatisch een kür op muziek bij :')
en ik voel minstens 10 keer aan de staldeur of ie wel goed dicht zit

Hoezo quote jij je quote??

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 21:08

Voordat ik moet niezen heel apart met mijn hand omhoog en omlaag hahaha

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 21:11

Dankzij andere reacties schieten mij ook nog dingen te binnen. :D

Ik keer altijd mijn schoenen en laarzen om. Want op de middelbare had ik ooit mijn gymtas in de schuur gelegd zodat ik hem niet zou vergeten, was er een muis in mijn schoen gaan zitten en doodgegaan. Drie keer raden hoe mijn gezicht eruit zag toen ik die schoen met muis aan deed. Brrrr krijg er nu nog bibbers van.

En mijn kussen til ik altijd op. In Spanje was ik mijn kussen aan het opschudden toen een hagedis mij recht aan keek.

Dat mee springen over de bomen en schaduwen is ook herkenbaar. En wij hebben tegels in de woonkamer, kan je ook leuk over springen. Inclusief galopwissels 8-) 8-)

0verwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 21:12

Arc_En_Ciel schreef:
Oh my god ja! Inderdaad! :oo

Hahahaha :D
Ik ga idd ook in de verlichte zit over de drempel :')
Ze zeggen hier thuis ook altijd dat ik later een paard word :')
Ik doe echt veel paardendingen, zo vreemd :') Heel vaak gallopeer ik ook door het huis, en het liefst loop ik gewoon een hele dressuur kür of spring ik over alles wat ik tegen kom :+
Ik het vliegtuig zit ik zo stil mogelijk met het idee dat ik het vliegtuig anders uit evenwicht breng :+ whaha
Laatst bijgewerkt door 0verwijderd op 22-08-13 21:17, in het totaal 1 keer bewerkt

natas_joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 21:13

Ik pulk altijd aan mijn wimpers....
Resultaat: allemaal gaten :(

vientijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 21:16

Wat kom ik leuke en aparte dingen tegen hier :j

Mijn tic is dat ik tijdschriften altijd van achter naar voren lees.... En bovendien moet ik eerst uitgebreid aan het tijdschrift ruiken. Ben helemaal verslaafd aan tijdschrift geurtjes O:) ook boeken worden uitgebreid door me besnuffeld... Vooral hele oude boeken ruiken heeeerlijk :D

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 21:19

vientijntje schreef:

Mijn tic is dat ik tijdschriften altijd van achter naar voren lees.... En bovendien moet ik eerst uitgebreid aan het tijdschrift ruiken. Ben helemaal verslaafd aan tijdschrift geurtjes O:) ook boeken worden uitgebreid door me besnuffeld... Vooral hele oude boeken ruiken heeeerlijk :D

Dat heb ik ook! Niks ruikt zo lekker als een nieuw boek of een vers tijdschrift :j ik vind nieuwe boeken het lekkerst ruiken, oude niet :P

0verwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 21:21

verootjoo schreef:
vientijntje schreef:

Dat heb ik ook! Niks ruikt zo lekker als een nieuw boek of een vers tijdschrift :j ik vind nieuwe boeken het lekkerst ruiken, oude niet :P

En de bibliotheek ruikt ook zo lekker <3 En nieuwe schoenen :D hahaha maargoed :')