Wie nog meer problemen met postnl?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mioux

Re: Wie nog meer problemen met postnl?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-13 09:37

Ik ben het zeker eens dat het ook aan de bezorger ligt... echter dragen zij wel postnl uniformen en blijven die wel verantwoordelijk voor goed personeel...
Na het aanspreken van die chauffeur heeft hij nu maar netjes aangebeld toen ik er niet was, ja ook ik ben wel eens weg hoor meneer...maar dit keer stond ik verbaasd te kijken, zomaar een kenningsgeving dat t pakketje bij de buren lag :) Soms hebben ze even een goed gesprek nodig om te laten inzien dat je voor je centjes ook werkelijk moet werken...

Heb je t pakketje wel verzekerd rexxie? of je ouders in dit geval.. naar t buitenland zou ik dit zelf wel doen vanwege de kosten en je weet nooit hoe t buitenland met zo pakketje omgaat...

Kimbeerly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 09:57

Wat fijn dat je pakket terecht is.
Wij hebben ooit een keer met DHL gehad dat ze het pakketje in de container hadden gedaan. Wij andere dag container aan de weg gezet en zien een paar uur later pas het briefje in de bus. Uiteindelijk alles vergoed gekregen en ze hebben nooit meer wat in de containers gelegd.
Met postnl ligt het vaak als je niet thuis bent in de tuin onder een bak enz. Zelf ben ik daar niet zo blij mee maar ik heb gelukkig wel altijd al mijn pakkejes gekregen

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-13 10:36

Ik vind afleveren onder een afdak of onder je mat niet done... iedereen kan m zo meenemen en dat is niet de bedoeling, gelukkig hebben ze dat hier nog niet gedaan...nadruk op nog

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 13:58

Zie dat het topic al even oud is maar ik moet toch mijn frustratie even kwijt :D
Ik heb zondagavond een envelop door de brievenbus gedaan met 2 sleutelhangers, deze waren onwijs dun en licht; 1 postzegel op gedaan was zeker genoeg. Nu mailt de ontvanger dat ze de sleutelhangers nog niet binnen heeft. Het gaat gelukkig niet om bijzonder veel geld maar ik vraag me echt af: het gaat om een DUNNE envelop en niet eens om een pakketje. Hoe kan het dat die niet bezorgd word?

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 14:16

Ik vraag me af of een postzegel echt genoeg was.

Gezien het feit dat je op een envelop met 3 A4 erin al 2 postzegels moet plakken.

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 14:18

Ja ik denk van wel. Het woog echt helemaal niks. :)