Traiectum schreef:Ik heb wel eens naar de storingsdienst gebeld: "mijn internetverbinding is uitgevallen en de modem doet niets meer". Servicepersoon (een echt mens, geen bandje): "U kunt met dit probleem ook via de website geholpen worden!". NEE TRUT, als ik op jullie website had gekund, dan had ik geen probleem gehad. Ik heb het niet gezegd, maar ik heb op m'n tong moeten bijten.
Dit dus
Iets vergelijkbaars had ik eens niet met een klantenservice maar met de pliesie. Mijn brievenbuskastje was gesloopt, het slotje waarmee je 'm open kan maken was kapot waardoor ik niet meer bij de post kan en dat kastje inmiddels aardig uitpuilde (het is zo'n brievenbuskastje wat beneden in het trapportaal hing) Om het door de woningbouw te laten repareren moest ik eerst aangifte doen van kleine criminaiteit. Dus ik naar het politiebureau, aangifte gedaan en de agente zegt: ja, en dan krijg je over ongeveer een week het proces-verbaal opgestuurd en daarmee kun je naar de woningbouw enz enz.
Ik: mevrouw. Het is heel aardig dat u mij een proces-verbaal opstuurt maar mijn. Brievenbus. Is. Kapot.
Heb jaren bij klantenservices gewerkt en er zullen de komende tijd vast nog wel irritante klanten opdoemen in mijn geheugen
): "U kunt met dit probleem ook via de website geholpen worden!". NEE TRUT, als ik op jullie website had gekund, dan had ik geen probleem gehad. Ik heb het niet gezegd, maar ik heb op m'n tong moeten bijten.
, ook dan behoudt ik gewoon mijn kwaliteit, tenminste ik heb nog niks negatiefs er over gehoort haha
) en halverwege het gesprek viel hij zelf door de mand. Ik hoorde aan zijn uitspraak, hoewel die best goed was, dat hij een Nederlander was.
gelukkig. 
nee meneer wij mogen niet zoeken op postbode, geboortedatum of wat dan ook..