Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vuurneon schreef:chelle_dora schreef:Ja hoor, zou ik prima in durven wonen.
In ieder huis is wel een mens of dier gestorven. Als je dan al die huizen af moet gaan schrijven kom je op een kartonnen doos uit. En die zijn zo koud he in de winter..
Mag hopen dat het bij een nieuwbouwhuis niet zo is
vuurneon schreef:chelle_dora schreef:Ja hoor, zou ik prima in durven wonen.
In ieder huis is wel een mens of dier gestorven. Als je dan al die huizen af moet gaan schrijven kom je op een kartonnen doos uit. En die zijn zo koud he in de winter..
Mag hopen dat het bij een nieuwbouwhuis niet zo is
badass schreef:Seven schreef:Ik heb jaren in een huis gewoond waar mn oma naast had gewoond als tiener. Daar heeft een jonge man zich in het trapgat op gehangen (was een duplex boven woning ) ik woonde rechts mn oma had links gewoond
Het verhaal ging dat deze jonge man zo verliefd was op het meisje dat naast mijn oma woonde dat hij haar dagen lang bezocht zei wou echter niets van hem weten. Naar een jaar afwijzingen van haar kant deed hij nog 1 poging waarna ze hem weer afwees en hij zijn leven nam in het trapgat.
In de jaren dat ik er heb gewoond hoorde je vaak gebons op de deur of rennen op de trap eerst was dit heel eng maar later ben je er wel aangewend.
Mijn vriend heb ik ontmoet toen ik daar nog woonde, aan de telefoon hebben we het vaak over het verhaal gehad en de geluiden hij geloofde me nooit tot hij voor het eerst bleef slapen, er werd gebonst en gerend. Mm vriend nog steeds sceptisch deed tijdens een bons de deur open er was natuurlijk niemand, hij zei kom er in. Nooit hebben we weer wat gehoord...
dus ja ik zou best in zo 'n huis durfden wonen
Wel zou ik ook willen voelen hoe het aan voelt ons huis daarna voelde ik me nooit thuis altijd het gevoel alsof ik over mn schouders moest kijken. Daar was een vrouw overleden die heel beschermend was tegen over haar zoon die dus uit het huis wou. Het huis was al vanaf haar overgroot oma in hun bezit alle generaties hadden er samen gewoond
Na jouw verhaal ben ik zelfs bang in mijn eigen huis waar wij als eerste in wonen(nieuwbouw)
Maargoed, ik ben snel bang en zou daar echt niet willen wonen haha
Cassidy schreef:Een huis zoals het voormalige spookhuis Sas van Gent vind ik schitterend. Als je genoeg geld zou hebben en dat op zou kunnen knappen, prachtige plek om te wonen. Blijkbaar heeft niemand dat eerder aangedurfd. En als ik lees wat daar in de omgeving is gebeurt, dan krijg ik de kriebels. No way dat ik daar in zou gaan wonen.