Dat scheelt me weer een ritje van een aantal euro
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dat scheelt me weer een ritje van een aantal euro
Anoniem schreef:Reken je benzine ook onder de vaste lasten? Ik kan me voorstellen dat je zo wel wat vaker met de fiets zou gaan.

) op die manier kan ik ook met OV naar mijn vader of de stad etc...Scheelt toch ook weer een hoop geld. 

Maar misschien kan ik daar ook creatief mee omgaan 
Geryon schreef:Succubi schreef:50,- per week? Das véél!
Wij leven als we mazzel hebben van 25,- per week *fantaseert meteen van 25,- meer per week*
Hoe in hemelsnaam is dat mogelijk?Moet je daar ook boodschappen van doen?
. Vakantie? Dat kan ik bij mijn paarden hebben, wij gaan nooit weg. De bioscoop heb ik al zeker 3 jaar niet van binnen bekeken. Uitgaan? Drankjes kunnen betalen? Wij gaan naar de kinderboerderij en nemen (zelfgemaakte) ijsthee mee
.

Succubi schreef:En dat niet een week, 1 maand, nee 4 jaar lang. Dat alles om je heen stuk gaat, vaatwasser, wasmachine, je computer, je telefoon, de lak van je kozijnen, geen telefoon meer, geen internet, ... Dán.... Dan heb je een idee wat bijstand met je doet.
. Vakantie? Dat kan ik bij mijn paarden hebben, wij gaan nooit weg. De bioscoop heb ik al zeker 3 jaar niet van binnen bekeken. Uitgaan? Drankjes kunnen betalen? Wij gaan naar de kinderboerderij en nemen (zelfgemaakte) ijsthee mee
.
soms word je er compleet moedeloos van en ik heb niet eens een paard meer 
)
) en ga ik over naar simyo o.i.d... 7.50!
. Dan heeft mijn vriend ook nog een auto.