Kitty1985 schreef:Mootje1980 schreef:Tsja als er 15 honden (alleen al uit jullie straat) hun behoefte pal voor haar deur doen zou ik ook een een bordje gaan ophangen.. Ik begrijp dat de situatie nu voor beide partijen vervelend zijn. Gemeentegrond kan ze inderdaad niet zo toe eigenen dus hangt het een beetje af van de goodwill van de hondenbezitters. Maar ik snap dat ze het wel leuk vindt om de kinderen voor de deur te laten spelen en het ook een beetje fris te houden wat betreft de stank en de vliegen.
Misschien een idee om eens rustig met mevrouw in gesprek te gaan eens op een nette manier erover van gedachten te wisselen en desnoods jullie eens samen tot de gemeente richten. Wellicht kunnen er een aantal plekken aangewezen worden waar honden mogen poepen (maar dan niet bij mensen voor de deur want dat vind ik echt goor) en kan er verder een opruimplicht ingesteld worden. Lijkt mij redelijk.
En verder vind ik het persoonlijk een beetje flauw om het nu op haar kinderen die herrie maken te gooien. Zo zijn kinderen nou eenmaal. Ik denk dat ik in mijn jongste jaren ook wel wat buurtbewoners heb geërgerd. Maar misschien is dit ook iets om op een nette manier met de dame in kwestie te bespreken. Als jullie er echt niet uitkomen dan zou je altijd nog naar de gemeente kunnen gaan (of naar de rijdende rechter) maar het lijkt me toch fijner als iedereen zich kan vinden in de oplossing of in ieder geval in de manier van omgaan en rekening houden met elkaar.
Zoals ik eerder schreef.
Op de deze stroken na is er geen plek voor.
Alle veldjes zijn sport/speel/ijsbaan veldjes.
Maar ben jij nou überhaupt bereid om er op een nette manier met deze mevrouw uit te komen of wacht je gewoon op mensen in dit topic die je gelijk geven, zodat je met morgen weer met een goed gevoel kan toekijken hoe jouw hondjes bij hun de boel onderschijten??? Sorry hoor TS, maar wat wil je nu bereiken met dit topic.
. Ik begrijp dat de situatie nu voor beide partijen vervelend zijn. Gemeentegrond kan ze inderdaad niet zo toe eigenen dus hangt het een beetje af van de goodwill van de hondenbezitters. Maar ik snap dat ze het wel leuk vindt om de kinderen voor de deur te laten spelen en het ook een beetje fris te houden wat betreft de stank en de vliegen.
) maar het lijkt me toch fijner als iedereen zich kan vinden in de oplossing of in ieder geval in de manier van omgaan en rekening houden met elkaar.