Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
JustLizz schreef:Ppff kan me voorstellen dat je er moe van wordt.
Wat ik wel raar vind is dat het rekeningnummer op die selfbilling factuur wel klopt maar dat ze dan blijkbaar niet checken of het IBAN nummer waar ze naar overschrijven wel overeenkomt met het rekeningnummer. Even los van het feit of jij wel of niet het goede IBAN nummer hebt ingevuld.
Ibbel schreef:Ze hoeven alleen hun bank maar te vragen of het rekeningnummer waar ze het geld naar hebben overgemaakt op jouw naam staat. Als het antwoord daarop nee is, is het duidelijk dat het bij een verkeerd persoon terecht is gekomen. Kost ze geen enkele moeite behalve een belletje naar hun bank. Kost ze minder moeite dan al dat pissige gereageer op jouw terecht mails

Raponsje schreef:BridgetF: Ik ga mijn excuses niet aanbieden. Ik ben in al mijn e-mails zeer netjes geweest en gevraagd naar een oplossing.
Zij hebben gekozen om onprofessioneel en defensief te reageren. Ik ga daar niet in mee.
Wel zal ik als ze niet besluiten te betalen zo kinderachtig zijn om mijn ervaringsverhaal zeer zoekmachine vriendelijk op meerdere websites te delen.