Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Traiectum schreef:Toen er jaren geleden meisjes in België verdwenen - nu weten we dat dat Marc Dutroux was, maar toen nog niet - had ik als meisje van twaalf een droom over een soort boerderij/huis. Ik herkende het huis totaal niet, en ik was in mijn droom heel erg bang voor die plek. Ongeveer een half jaar later werden er beelden op het journaal getoond: Laetitia en Sabine waren levend teruggevonden, Dutroux gearresteerd. De reportage liet de huizen zien waar Dutroux meisjes gevangen gehouden had. Een van die huizen was het huis uit mijn droom.
LinSa schreef:Toen ik zeven jaar werd, kreeg ik een horloge van mijn ouders. Die ben ik na enkele weken helaas kwijtgeraakt.
Tien jaar later vertel ik dit tegen mijn kersverse schoonmoeder. Tijdens mijn beschrijving van het horloge begint ze steeds vreemder te kijken en uiteindelijk loopt ze naar de kast en wat haalt ze daar uit? Juist, mijn horloge! Zij had 'm dus op straat gevonden, zelfs nog aangifte van gedaan.. nooit meer wat van gehoord, maar ook nooit weg gegooit. Dat ding heeft dus tien jaar bij haar in de kast gelegen, en uiteindelijk had ik dus mijn horloge weer terug!
SpeechLess schreef:Mickey schreef:Of je komt ergens in een dierentuin heel toevallig een meisje tegen die dezelfde naam heeft als je dochter en ook nog hetzelfde brilmontuur heeft wat eigenlijk geen typisch meisjesmontuur was en dat meisje was net als mijn dochter ook een jongens-meisje en geen meisjes-meisje.
Zo had ik iemand die een paar straten verderop woonde, met dezelfde naam als ik (en ik heb niet een veelvoorkomende naam) en ze was op precies dezelfde dag geboren in hetzelfde jaar. En we reden allebei paard.
Urielle schreef:Traiectum schreef:Toen er jaren geleden meisjes in België verdwenen - nu weten we dat dat Marc Dutroux was, maar toen nog niet - had ik als meisje van twaalf een droom over een soort boerderij/huis. Ik herkende het huis totaal niet, en ik was in mijn droom heel erg bang voor die plek. Ongeveer een half jaar later werden er beelden op het journaal getoond: Laetitia en Sabine waren levend teruggevonden, Dutroux gearresteerd. De reportage liet de huizen zien waar Dutroux meisjes gevangen gehouden had. Een van die huizen was het huis uit mijn droom.
Gatsie! Dat zou ik heel eng vinden!
) bevat allemaal namen van belangrijke ex-vriendjes van mij. Dat was een beetje raar op kijken eigenlijk bij de eerste introductie family meeting
. Mijn eerste echte langdurige vriendje was André, een veel TE langdurige crush was Dennis en mijn eerste lange relatie waarmee ik hiervoor jarenlang samen woonde was Daan/Daniël.

. Gelukkig was het alleen maar een wat overstuur binnensysteem na een niet zo geslaagde BBQ op een warme dag
". Ik vond hem leuk om te zien, maar aangezien ik een vriendje had niet aangesproken oid. 3 jaar later is het gedaan met die exvriend, leer ik een jongen kennen via een vriendin, hij was vrijgezel zei ze. Ik had hem nog niet gezien, maar haar uitleg over hem leek hij wel m'n type te zijn. Je raad het al... was dat die jongen van op de bus 3 jaar ervoor! Toppunt van al was dan nog wel dat zijn achternaam dezelfde is als die van mijn moeder. Dus nu wij samen zijn is het echt mijn ouders hun 2 familienamen omgekeerd
. Zijn opa heette overigens net hetzelfde van voor- en familienaam als mijn opa. Gelukkig zijn we helemaal geen familie en is het allemaal heel toevallig
. Ondertussen zijn we 5 jaar en half samen en hebben we een huis gekocht
.