Contact gaat zoals altijd via 1 mail/dag en 1x/week belt hij met de satelliettelefoon vanop het schip
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

__Rianne schreef:Zo herkenbaar dit topic.. wordt al dagelijks Leo (Lomp En Onbenullig) genoemd in mijn omgeving
Collega lacht me daarmee uit, kijkt naar de mooie kerel en valt vervolgens uiterst charmant languit over mijn printer
Geeeeniaal!
Hij wist niet hoe snel hij weg moest komen.
wat zal hij wel niet gedacht hebben
.
dwaallicht schreef:Hmm... Ik heb bij mn ex z'n oma eens per ongeluk de keukenkastjes van de muur getrokken. Ik wou ze gewoon opendoen en dat ging maar niet, en ineens zakte de hele rambam van de muur af![]()
Verder hoor ik wel eens dat ik te direct ben. In onbekend gezelschap houd ik daarom meestal maar mijn mond dicht,maar bij vrienden zeg ik tegenwoordig gewoon wat me op het hart ligt. Dat kunnen mensen ook tegen mij doen tenslotte. Kwestie van temperament denk ik, ik spreek zaken liever eerlijk en met wat vuur uit dan dat ik de boel laat doorsudderen en niemand weet waar ie aan toe is..
Varekaj schreef:Mijn schoonzus had ook ooit een mooie. Schoonmams is nu niet echt een pluimpje en het ging over kleding, schoonzus wou naar een bepaalde winkel die schoonmams niet kent. Dus schoonmams vroeg "wat voor kleding hebben ze daar dan?". Antwoord schoonzus erg spontaan "waarschijnlijk niks voor u, het zijn nogal kleine maten".
De stilte op de bank naast me was plots oorverdovend.
Cassidy schreef:Wat is het verschil tussen lomp en onhandig?