Nu breekt mijn klomp... vrouwens zijn soms ook lomp?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 20:51

Het is dit keer 54 dagen ipv 42. Zijn spaanse collega die hij moet aflossen wordt deze maand voor het eerst papa, en dan nog van een tweeling. Die man had nog dagen van overwerk staan en vroeg of hij ze nu mocht opnemen maw, dat vriend 10 dagen langer aan boord zou blijven. We vonden beiden dat je zoiets niet kan weigeren. Je gunt iedereen van harte een mooi en pril gezinsgeluk en wie weet kunnen wij die extra dagen ooit ook nog gebruiken :)

Contact gaat zoals altijd via 1 mail/dag en 1x/week belt hij met de satelliettelefoon vanop het schip :)

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 11:04

Zo herkenbaar dit topic.. wordt al dagelijks Leo (Lomp En Onbenullig) genoemd in mijn omgeving :+

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 23:18

__Rianne schreef:
Zo herkenbaar dit topic.. wordt al dagelijks Leo (Lomp En Onbenullig) genoemd in mijn omgeving :+

Hier ook. Op een of andere manier loop ik áltijd tegen dingen aan in plaats van erlangs af te lopen. Of ik stoot iets om, of sla mezelf etc. etc.
Mijn kont is ook verwoestend trouwens. Ik krijg het voor elkaar om dingen kapot te maken of omver te gooien terwijl ik niet meer dan 2 stapjes zet :o

Mijn bijnaam is trouwens ook 'Hippo.' Die zien er ook zo lekker lomp uit :')

MarjaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 09:21

Tja... met regelmaat blauwe plekken omdat ik de bocht weer eens te kort nam en de hoek van de tafel raakte. Struikelen omdat ik mijn voeten niet hoog genoeg optil. Met twee bekertjes koffie niet eens de deur open krijgen zonder te knoeien... Volgens mij is het gewoon iets in mijn motoriek (hoewel ik dan wel weer met de handen een goede fijne motoriek heb) :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 18:11

Gisteren had ik een ontzettend lekker ding in de wachtkamer: Draco Malfoy op zijn 18e met een mix van Robert Pattinson en daar dan het charmelachje van George Clooney bij. RRRR :~
Heb mezelf betrapt op staren en bij de ontdekking ervan mijn koffie omgegooid :+ Collega lacht me daarmee uit, kijkt naar de mooie kerel en valt vervolgens uiterst charmant languit over mijn printer _O-

Die moet ook gedacht hebben...

Sokje_6

Re: Nu breekt mijn klomp... vrouwens zijn soms ook lomp?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 18:22

_O- Geeeeniaal!

Ik heb altijd ontzéttend lompe opmerkingen, maar besef vaak niet dat ik ze maak. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 18:30

Nuja, hij is zijn charme iets erna beetje verloren. Stond een type à la Cruela aan mijn desk om in te schrijven, en die keek die man ook doordringend aan. Moet hij onder de indruk van geweest zijn want hij is gestruikeld en op zijn knieën voor haar neergekomen _/-\o_ Hij wist niet hoe snel hij weg moest komen.

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-13 18:31

Laatst bijgewerkt door GlenFiddich op 13-08-13 18:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 18:33

ie werkt niet...

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-13 18:35

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 18:45

Zonder die stoppels en nuja, iets donkerder haar :')

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-13 21:46

Varekaj schreef:
Zonder die stoppels en nuja, iets donkerder haar :')

I tried :+

MarjaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 11:07

Ehm gisteren een bak kwark uit mijn klauwen laten vallen precies zo dat mijn man (die een grondige hekel heeft aan zuivel) een schone broek en andere schoenen aan kon trekken. Vervolgens nog maar net mijn lachen in kunnen houden.

BarrieVabis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 11:12

Lompheid van mij:

ik date dus al een tijdje een jongen en toevallig werkt hij tegenover mijn bijrijdpaardje, dus ik rij daar weg en zie hem lopen dus ik zwaai even en rij gewoon door had eigenlijk wel even moeten stoppen haha, alsnog omgekeerd en even een praatje gemaakt :o wat zal hij wel niet gedacht hebben :')

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 11:27

Mijn zus is zó lomp dat ze eens de voordeur uit stapte en er halverwege het tinpad achter kwam dat ze de voordeur nog in haar handen had. Heeft nog heel wat voeten in de aarde gehad om dát te repareren :').

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 11:37

Ik ben ook zo lomp, loop tegen alles aan, of ik buk en sta heel enthousiast op waarna ik me hoofd tegen het keukenkastje stoot. AUW. Bij alle eerste kennismakingen kwa schoonouders of dergelijke gooi ik volle glazen om. Mijn vriend is suuuper romantisch en ik daarentegen, maak alleen maar (niet bedoelde) gemene opmerkingen zoals: die kaarsen waren voor de sier! Of: ik kan niet tegen die massageolie.. haha heel tactisch dus maar niet heus...

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 11:46

Hmm... Ik heb bij mn ex z'n oma eens per ongeluk de keukenkastjes van de muur getrokken. Ik wou ze gewoon opendoen en dat ging maar niet, en ineens zakte de hele rambam van de muur af :')

Verder hoor ik wel eens dat ik te direct ben. In onbekend gezelschap houd ik daarom meestal maar mijn mond dicht,maar bij vrienden zeg ik tegenwoordig gewoon wat me op het hart ligt. Dat kunnen mensen ook tegen mij doen tenslotte. Kwestie van temperament denk ik, ik spreek zaken liever eerlijk en met wat vuur uit dan dat ik de boel laat doorsudderen en niemand weet waar ie aan toe is..

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 11:49

Is een goede eigenschap toch! Ookal kan niet iedereen er mee omgaan

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 23:56

Och. Lomp is voor mij nog n serieuze understatement hihihihi

sammiesam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 00:03

dwaallicht schreef:
Hmm... Ik heb bij mn ex z'n oma eens per ongeluk de keukenkastjes van de muur getrokken. Ik wou ze gewoon opendoen en dat ging maar niet, en ineens zakte de hele rambam van de muur af :')

Verder hoor ik wel eens dat ik te direct ben. In onbekend gezelschap houd ik daarom meestal maar mijn mond dicht,maar bij vrienden zeg ik tegenwoordig gewoon wat me op het hart ligt. Dat kunnen mensen ook tegen mij doen tenslotte. Kwestie van temperament denk ik, ik spreek zaken liever eerlijk en met wat vuur uit dan dat ik de boel laat doorsudderen en niemand weet waar ie aan toe is..

Omg ik lig hier helemaal strak, ik zie je al staan met het keukenkastje _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 09:03

Dat arme mensje moet zich rot geschrokken zijn van het kabaal (en jij ook natuurlijk haha) :')

Ik heb ooit door niet op te letten in een gesprek onbewust mijn schoonmoeder een zuurpruim genoemd. Gelukkig voor mij kan ze ermee lachen omdat ze haar ook de context verteld hebben, maar ik schaam me nog steeds diep wanneer dat verhaal naar boven komt :o

Mijn schoonzus had ook ooit een mooie. Schoonmams is nu niet echt een pluimpje en het ging over kleding, schoonzus wou naar een bepaalde winkel die schoonmams niet kent. Dus schoonmams vroeg "wat voor kleding hebben ze daar dan?". Antwoord schoonzus erg spontaan "waarschijnlijk niks voor u, het zijn nogal kleine maten".
De stilte op de bank naast me was plots oorverdovend.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 10:45

Varekaj schreef:
Mijn schoonzus had ook ooit een mooie. Schoonmams is nu niet echt een pluimpje en het ging over kleding, schoonzus wou naar een bepaalde winkel die schoonmams niet kent. Dus schoonmams vroeg "wat voor kleding hebben ze daar dan?". Antwoord schoonzus erg spontaan "waarschijnlijk niks voor u, het zijn nogal kleine maten".
De stilte op de bank naast me was plots oorverdovend.

:') _O-

Bastin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 10:48

Afbeelding

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 10:50

Cassidy schreef:
Wat is het verschil tussen lomp en onhandig?

Mijn theorie:

Lomp is dat je geen idee hebt wat voor kracht je hebt en overal maar tegenaankomt omdat je de besturing van je lichaam kwijt bent.
Onhandig is dat je bijvoorbeeld een glas net niet goed vasthebt en uit je handen glijdt. En iets bedenkt in je hoofd wat eigelijk niet de meest praktische manier is en dat het dan fout gaat....

ik heb last van allebei... :r

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 10:53

Ochja ik heb er veel. Te veel eigenlijk.
Zo heb ik het in met de meest gevoelloze opmerkingen iemand op het randje van tranen te krijgen om vervolgens met een schouderklopje te zeggen "het was een grapje hé". Daarna begin ik mezelf voor gevoelloos kind te verwijten en inwendig te vloeken dat ik weeral over de schreef ben gegaan. Mijn humor is vaak helemaal lomp en het floept er altijd uit als de kans zich voordoet. Echt sterker als mezelf -O-